X-Tenzo wrote:Dan vrees ik dat ik spelers recht voor je neus heb weggekaapt aangezien ik alleen op DA koop, en mijn boden vaak snel geaccepteerd worden. Alleen als er weer eens zo'n clown zich niet aan zijn afspraak houdt blijft mijn bod wel eens langer staan.
Wat betekent DA?
Directe acceptatie
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
X-Tenzo wrote:Dan vrees ik dat ik spelers recht voor je neus heb weggekaapt aangezien ik alleen op DA koop, en mijn boden vaak snel geaccepteerd worden. Alleen als er weer eens zo'n clown zich niet aan zijn afspraak houdt blijft mijn bod wel eens langer staan.
Dat heb je ook, maar ik ben zeer tevreden met de selectie die ik uiteindelijk heb gekregen
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Hoe lager mijn TS, hoe meer ik punten van ploegen blijf afpakken die ik niet verdien Vandaag 1% slechter (wat helemaal niet zo veel is weliswaar) en 0-0 tegen de nummer 2.
voor de derde keer dit seizoen.. het zijn 6 ptn die konden gepakt worden en dan zag het er helemaal anders uit
Eerlijkheidshalve nog zeggen dat Sjarel wel een vreemde rode kaart kreeg.
Idd, eerst ik pech, dan jij. Ik beschouw dit eerder als verloren punten voor mij dan voor jou. Ik houd graag de punten thuis, op verplaatsing punten pakken is immers bijzonder moeilijk.
voor de derde keer dit seizoen.. het zijn 6 ptn die konden gepakt worden en dan zag het er helemaal anders uit
Idd, eerst ik pech, dan jij. Ik beschouw dit eerder als verloren punten voor mij dan voor jou. Ik houd graag de punten thuis, op verplaatsing punten pakken is immers bijzonder moeilijk.
idd
vandaag 2% slechter en ook gelijkspel.. maar eigenlijk verlies ik dan 1 punt in de eindafrekening (in de logica )
onze ts nekt ons wel vaak nu, maar we hopen op een goede terugronde!
idd
vandaag 2% slechter en ook gelijkspel.. maar eigenlijk verlies ik dan 1 punt in de eindafrekening (in de logica )
Ja flauw dat ik dan net die punten moet inleveren...
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Sjarel wrote:
idd
Ja flauw dat ik dan net die punten moet inleveren...
Skunks gaat gewoon voor de 3e keer oprij champ worden. Het is nog vroeg seizoen maar voor mij is er geen twijfel mogelijk. Desnietemin is na dit seizoen het vat af bij zijn oude garde.
Last edited by Dilibangeda on Thu Jan 03, 2008 11:43 am, edited 1 time in total.
en eveneens..
Ik sta in den B aan de leiding en een goede kans om naar A te promoveren. Maar als ik dan zie naar een team als FrrFrr dan word ik niet bepaald goedgezind. Over een seizoen of 2 als zijn spelers wat ervaren zijn, speelt hij al de tegenstande in de prak.
en eveneens..