Ten tweede: ik hoop dat je beseft dat dat adoreren een spelletje is? ik adoreer namelijk nogal veel mensen en oscar vooral zijn nieuwe coach Heike

Ten derde: kritiek? nodig? waar? ik kan niet goed volgen eigenlijk
Moderator: Moderator
Conclusie,lobert wrote:Voorspellingen C9 :
Ik ga wel heel sterk moeten terugkomen in de terugronde wil ik behoud veiligstellen, aangezien ik de eerste week al 3 v/d sterksten tref.
Deportivo Kortrijk : Redelijke A-ploeg, maar al een week niet meer ingelogd. Zal geen intresse meer hebben waarschijnlijk. Al z'n B-spelers hebben laag moraal, dus hij zal zeker degraderen.
KLOPT,PLOEG BESTAAT NIET MEER
TSK Romanov : Redelijke A-ploeg. Verdediging is zwak voor C en ook z'n B-ploeg is zwak. Kan zich misschien nog redden door z'n goede middenveld en goede aanval. Kleine kern kan hem wel eens de das om gaan doen.
KLOPT, KAN ZICH NOG REDDEN
Bucovina Costisa : Ongetwijfeld een van de zwaksten van de reeks. Ik denk dat hij wel degradeert. Middenveld is nog wel goed, maar voor de rest komt hij gewoon te kort. Nummer 2 vorig seizoen in D.26.
FOUT, IS NU EEN STERKE PLOEG VOLGENS MIJ
DarkLords FC : Ongetwijfeld een van de kanshebbers op de titel. Zeer goed A-ploeg, heel sterk middenveld (zou ik wel over willen nemen) en dus zal hij zeker top3 spelen. B-ploeg ook zeer constant, dus zal geen problemen bij blessures krijgen.
FOUT, 5DE
Nordic Vikings : Al een paar keer in B gestaan, komt ook daar te kort. Ik vind dat hij ook niet echt in C thuishoort. Heeft een redelijk oude A-kern (meeste 27 jaar of ouder) en z'n verdediging is zwak, vooral z'n B-team laat 't afweten. Zal ook tegen degradatie moeten vechten.
KLOPT, KAN ZICH NOG REDDEN
K. Humbeek FC : Ondanks z'n kampioenschap in D.27, zie ik hem meteen door de achterdeur weer verdwijnen. Het zwakste team van de reeks, komt op alle fronten te kort.
FOUT, IS AL GERRED
Progesul Berceni : Redelijke A-ploeg, maar B-ploeg komt op redelijk wat plaatsen te kort. Zal voor behoud moeten knokken, maar ik zie hem niet degraderen.
FOUT, ZAL WSS PROMOVEREN
KV Olliver : Redelijke A-ploeg, redelijk zwakke B-ploeg. Komt gewoon iets te kort. Zal tegen degradatie moeten knokken.
FOUT, MOMENTEEL 6de
fc italia : Een van de sterksten van de reeks, komt uit B.3. Zal voor het kampioenschap strijden.
KLOPT
LensDreamTeam : Sterkste kern van de reeks, maar zal met 0 % TS beginnen. Mits er 15 a 20 punten zijn behaald op de helft van het seizoen, kan de 2e helft wel eens goed uitpakken, zodat degradatie voorkomen kan worden. Zal tegen degradatie moeten vechten.
DAT LAATSTE KLOPT
Savioboys : Ook hem zie ik degraderen. A en B-ploeg liggen dicht bij elkaar. Op sommige plaatsen sterk, maar komt op 't geheel tekort.
KLOPT
SV Stramien : Goede kern, A- en B-ploeg zijn wel goed, maar komt te kort voor promotie. Behoud zal geen probleem vormen.
FOUT, KAN NOG DEGRADEREN
Cercle Brugge : Ziet zichzelf een gooi naar promotie doen.. ik niet. Zal z'n B-ploeg op verschillende plaatsen moeten versterken en z'n A-kern moet hij nodig verjongen. Als hij promoveert, lijkt het me geen verstandige keus. Top5 is geen probleem.
KLOPT, MAAR PROMOTIE IS NOG MOGELIJK
Panonios MK : A-kern is redelijk, B-kern schiet ver te kort en heeft hij op sommige plaatsen amper. Kern is gewoon veel te klein en zal dus een probleem gaan vormen bij veel blessures. Als dat niet gebeurt, dan kan hij top6 spelen.
FOUT, WEGENS ONBEGRIJPELIJKE TRANSFERS (Volledige ploeg verkocht)
Caracas F.C. : A-kern is op sommige plaatsen redelijk oud. B-ploeg schiet ver te kort. Cm's schieten ook ver te kort voor C en hij moet tegen degradatie vechten. Heeft ook maar 1 LF.. veel te weinig natuurlijk. Ben benieuwd of hij het redt.
KLOPT, PLOEG BESTAAT NIET MEER
BuffaloBlues : Wel goede A-ploeg, de titel zie ik hem desondanks niet pakken. Top5 haalt hij normaal gesproken wel, maar B-ploeg schiet op verschillende plaatsen te kort
KLOPT
Voorspellingen promotie :
1. DarkLords F.C.
2. fc italia
Degradatie is moeilijk te zeggen, wij zijn ook 1 van de kandidaten. Behoud is mogelijk, maar we zullen moeten knokken ervoor!
Posted: Tue May 16, 2006 9:04 pm Post subject:
--------------------------------------------------------------------------------
Zolang er maar maximaal gestreden wordt de laatste speeldag in de C1 vind ik alles goed
C1:
FC Brehaza 68p => zeker van promotie
Nop's Heroes 65p
the glassbell 64p
Verbroedering Robbeke 63p
C2:
Overpelt FFC 70p => kampioen
Opereta 67p
Yotto 66p
C3:
ksv Hillegem 67p => zeker van promotie
The arbiters 65p => zeker van promotie
C4:
Club bruges 72p => zeker van promotie
Babelki 70p => zeker van promotie
C5:
Since1903 72p => zeker van promotie
RacingFC 70p => zeker van promotie
C6:
kvm 71p => zeker van promotie
racingbojkes 68p
KRC Molleke 67p
Gaan-Met_Die_Banaan 66p
C7:
sjmattasjotta 79p => kampioen
Real Schalbroek 54p
Losers First 54p
Avrig United 52p
C8:
Trenguitos 74p => Kampioen
Real Aldamir => Zeker van promotie
C9:
Fc Italia 71p => kampioen
Progresul Berceni 68p
Cercle Brugge 66p
BuffaloBlues 65p
In bijna alle reeksen zijn er nog prijzen te halen.
dat is nu net mijn sterkte geweest,ik neem elk team serieus,70/30 in mijn voordeel,maar als ik bvb rood pak na 10',en hij niet,zal ban winnen.Smoje wrote:Bwa hij moet naar Wattie Walkers en gij naar een degradant die geschorsten heeft , dus zelfzekerder zijn , titel is binnen.