Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

X-Tenzo
Member of the Soccer Project Association

Post by X-Tenzo »

Dilibangeda wrote:
Noppp wrote:Ik moet me sterk vergissen wil Frrrr volgend seizoen geen kampioen worden.
Het probleem kan zijn de handelsgeest en de iets hogere agressie.
Dat haalde ik al eerder aan. Zijn team is gewoon het beste en nog zo jong!
Ik heb al vele seizoenen geloof in deze man, en misschien kan hij met zijn agressie nu wel winnen als The Skunks het volgend seizoen voor gezien houdt. Mij is het in ieder geval niet gelukt om met een gemiddelde agressie van 8.54% en een gemiddelde Bp van bijna 74 A te winnen. Ik denk dat iemand het volgend seizoen met meer agressie, en minder Bp wel zou kunnen winnen.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
Raffin

Post by Raffin »

Zeer belangrijke 3-2 overwinning tegen Nop's Heroes, die af te rekenen kregen met een een jammerlijke blessure die de spanning eruit haalde
ik kreeg nog rood en daarom was het verschil in linierating 5%

Morgen op De Zoeloe's.. afwachten
Raffin

Post by Raffin »

4% slechter en in de slotminuten 1-0 verloren bij De Zoeloe's
AS Bosman
Team President

Post by AS Bosman »

He bah, gelijke linieratings door een ongelukkige rode kaart en toch verloren bij XAR :-(
Als ik 1% beter ben speel ik gelijk en als ik gelijkwaardig ben verlies ik :-D Het moet niet gekker worden ;-)
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Raffin

Post by Raffin »

Jammerlijk verlies door blessure.. pff
2% slechter, 0-1
In A blijven wordt lastig
Raffin

Post by Raffin »

wat een kutmatch vannacht
2 rode kaarten die normaal niet vallen.. en dan nog directe ook
2 en 5 dagen geschorst.. wat een miserie
ik vrees dat het zeer lastig gaat worden om ons te handhaven
Raffin

Post by Raffin »

5-1 winst tegen FC Bruggenhof en 2-6 winst tegen SLB Carcavelos

donderdag zeer belangrijke match tegen FC Marlboro!
Raffin

Post by Raffin »

Het kan verkeren in SP-land
Zondag nog uitzichtloos 8 ptn achter op de 10e plaats en 3 speeldagen later sta ik er zelf door 9/9!

1-0 winst tegen FC Marlboro en 2% beter! Al 3 keer vastgelopen op gelijkspel dit seizoen terwijl we 2% beter waren, dus dat is eindelijk goed!

morgen op Slavia Kobylisy
hopen op 1 of meerdere punten!

btw.. A-divisie onwaardig dit topic
:roll:
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Raffin wrote: btw.. A-divisie onwaardig dit topic
:roll:
Inderdaad, ik zal zorgen dat ik snel terug ben om weer eens wat discussies op gang te brengen. Ik ben er nog wel, maar mijn team heeft op het moment geen enkele betekenis in A :lol:

I'll be back soon.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Image
kvk dries

Post by kvk dries »

komt ook door de meerdere buitenlanders die nu in A komen zeker ?
Raffin

Post by Raffin »

kvk dries wrote:komt ook door de meerdere buitenlanders die nu in A komen zeker ?
Dat is geen uitvlucht!
Precies of ze kunnen keer geen nederlands leren :roll: :twisted:
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Dan stellen we toch voor dat de A topic nu zowel in het Nederlands en het Engels beschreven mag worden. Ik denk dat het ook leuk is voor de lager geplaatste managers om de gehele absolute top in 1 topic bij elkaar te krijgen. De mensen uit A hebben immers een voorbeeldfunctie, en omdat A natuurlijk steeds internationaler wordt zou het zonde zijn als geen enkele manager meer in deze mooie topic zijn verhaal doet.

Als de leiding van het forum er mee eens is dat deze topic in twee talen beschreven mag worden, dan kunnen wij proberen om de mensen uit A hier naartoe te krijgen. Het mooiste zou zijn als iedereen die het Engels beheerst ook daadwerkelijk alles in het Engels schrijft.

Het zou mooi zijn zo'n topic met alle Toppertjes bij elkaar!
Image
Veg

Post by Veg »

X-Tenzo wrote:Dan stellen we toch voor dat de A topic nu zowel in het Nederlands en het Engels beschreven mag worden. Ik denk dat het ook leuk is voor de lager geplaatste managers om de gehele absolute top in 1 topic bij elkaar te krijgen. De mensen uit A hebben immers een voorbeeldfunctie, en omdat A natuurlijk steeds internationaler wordt zou het zonde zijn als geen enkele manager meer in deze mooie topic zijn verhaal doet.

Als de leiding van het forum er mee eens is dat deze topic in twee talen beschreven mag worden, dan kunnen wij proberen om de mensen uit A hier naartoe te krijgen. Het mooiste zou zijn als iedereen die het Engels beheerst ook daadwerkelijk alles in het Engels schrijft.

Het zou mooi zijn zo'n topic met alle Toppertjes bij elkaar!
Ik denk toch niet dat die vlieger zal opgaan omdat iedereen gelijk is. Indien A-managers met hun anderstalige reeksgenoten in een topic mogen chatten, waarom zouden de managers uit lagere reeksen dan ook niet een dergelijke topic krijgen. Indien er voorstanders zijn voor een dergelijke topic, dan kan die best op het global forum worden aangemaakt.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
X-Tenzo

Post by X-Tenzo »

Het bestaat al op het global forum en daar heb ik al eens A managers proberen naartoe proberen te lokken. Helaas zonder succes omdat het te weinig bezocht wordt.
Image
Veg

Post by Veg »

Voorlopig vinden enkel zowat Belgen, Nederlanders, Roemenen, Slovaken en Tsjechen de weg naar het forum. Het is nu eenmaal zo dat die managers liever op het forum van hun eigen taal zitten in plaats van op het global forum. Zelf kom ik ook graag op het nederlandstalige forum, maar niet graag op het global forum. Ik kan de andere managers geen ongelijk geven, indien er van mijn land uit niet veel te zien was op het forum dan zou ik er ook niet op komen. In de toekomst zie ik het wel zeker gebeuren dat managers over hun resultaten praten in het engels met al hun andere reeksgenoten, maar voorlopig is soccerproject daar nog te klein voor vrees ik. Indien ieder land een degelijke community heeft op het forum dan stijgt de populariteit van het global forum wel vanzelf.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”