Ik heb al vele seizoenen geloof in deze man, en misschien kan hij met zijn agressie nu wel winnen als The Skunks het volgend seizoen voor gezien houdt. Mij is het in ieder geval niet gelukt om met een gemiddelde agressie van 8.54% en een gemiddelde Bp van bijna 74 A te winnen. Ik denk dat iemand het volgend seizoen met meer agressie, en minder Bp wel zou kunnen winnen.Dilibangeda wrote:Dat haalde ik al eerder aan. Zijn team is gewoon het beste en nog zo jong!Noppp wrote:Ik moet me sterk vergissen wil Frrrr volgend seizoen geen kampioen worden.
Het probleem kan zijn de handelsgeest en de iets hogere agressie.
Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
He bah, gelijke linieratings door een ongelukkige rode kaart en toch verloren bij XAR 
Als ik 1% beter ben speel ik gelijk en als ik gelijkwaardig ben verlies ik
Het moet niet gekker worden 

Als ik 1% beter ben speel ik gelijk en als ik gelijkwaardig ben verlies ik

Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
-
Het kan verkeren in SP-land
Zondag nog uitzichtloos 8 ptn achter op de 10e plaats en 3 speeldagen later sta ik er zelf door 9/9!
1-0 winst tegen FC Marlboro en 2% beter! Al 3 keer vastgelopen op gelijkspel dit seizoen terwijl we 2% beter waren, dus dat is eindelijk goed!
morgen op Slavia Kobylisy
hopen op 1 of meerdere punten!
btw.. A-divisie onwaardig dit topic

Zondag nog uitzichtloos 8 ptn achter op de 10e plaats en 3 speeldagen later sta ik er zelf door 9/9!
1-0 winst tegen FC Marlboro en 2% beter! Al 3 keer vastgelopen op gelijkspel dit seizoen terwijl we 2% beter waren, dus dat is eindelijk goed!
morgen op Slavia Kobylisy
hopen op 1 of meerdere punten!
btw.. A-divisie onwaardig dit topic

-
Dan stellen we toch voor dat de A topic nu zowel in het Nederlands en het Engels beschreven mag worden. Ik denk dat het ook leuk is voor de lager geplaatste managers om de gehele absolute top in 1 topic bij elkaar te krijgen. De mensen uit A hebben immers een voorbeeldfunctie, en omdat A natuurlijk steeds internationaler wordt zou het zonde zijn als geen enkele manager meer in deze mooie topic zijn verhaal doet.
Als de leiding van het forum er mee eens is dat deze topic in twee talen beschreven mag worden, dan kunnen wij proberen om de mensen uit A hier naartoe te krijgen. Het mooiste zou zijn als iedereen die het Engels beheerst ook daadwerkelijk alles in het Engels schrijft.
Het zou mooi zijn zo'n topic met alle Toppertjes bij elkaar!
Als de leiding van het forum er mee eens is dat deze topic in twee talen beschreven mag worden, dan kunnen wij proberen om de mensen uit A hier naartoe te krijgen. Het mooiste zou zijn als iedereen die het Engels beheerst ook daadwerkelijk alles in het Engels schrijft.
Ik denk toch niet dat die vlieger zal opgaan omdat iedereen gelijk is. Indien A-managers met hun anderstalige reeksgenoten in een topic mogen chatten, waarom zouden de managers uit lagere reeksen dan ook niet een dergelijke topic krijgen. Indien er voorstanders zijn voor een dergelijke topic, dan kan die best op het global forum worden aangemaakt.X-Tenzo wrote:Dan stellen we toch voor dat de A topic nu zowel in het Nederlands en het Engels beschreven mag worden. Ik denk dat het ook leuk is voor de lager geplaatste managers om de gehele absolute top in 1 topic bij elkaar te krijgen. De mensen uit A hebben immers een voorbeeldfunctie, en omdat A natuurlijk steeds internationaler wordt zou het zonde zijn als geen enkele manager meer in deze mooie topic zijn verhaal doet.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Voorlopig vinden enkel zowat Belgen, Nederlanders, Roemenen, Slovaken en Tsjechen de weg naar het forum. Het is nu eenmaal zo dat die managers liever op het forum van hun eigen taal zitten in plaats van op het global forum. Zelf kom ik ook graag op het nederlandstalige forum, maar niet graag op het global forum. Ik kan de andere managers geen ongelijk geven, indien er van mijn land uit niet veel te zien was op het forum dan zou ik er ook niet op komen. In de toekomst zie ik het wel zeker gebeuren dat managers over hun resultaten praten in het engels met al hun andere reeksgenoten, maar voorlopig is soccerproject daar nog te klein voor vrees ik. Indien ieder land een degelijke community heeft op het forum dan stijgt de populariteit van het global forum wel vanzelf.
2-9-2008