Mooie uitzege .. je was niet beter maar een uitzege behalen tegen zulke ploegen is belangrijk
ik zelf 5-0 tegen Gent Gurbetchi Spor
Moderator: Moderator
Ik vind mezelf de verdiende winnaar om volgende reden: Als je de linieratings bekijkt dan was ik inderdaad niet beter, maar de prestaties van mijn spelers zijn stukken beter. De linieratings vallen gewoon gelijk door zijn thuisvoordeel, maar vooral door zijn agressieve speelwijze. De scheidsrechter is 90% streng en die kerel speelt met 70% agressie, dat is gewoon idioot, hij heeft alle geluk van de wereld dat de helft van zijn spelers geel krijgt en niet enkele rood. Door dat geluk dat hij heeft had het inderdaad verkeerd voor mij kunnen aflopen, maar ik had langs de andere kant het geluk de random mee te hebben en ik had opzettelijk mijn tweede LF in de spits gezet omdat die vlot scoord.Raffin wrote:Proficiat Veg .. !! je bent 'herfstkampioen'
Mooie uitzege .. je was niet beter maar een uitzege behalen tegen zulke ploegen is belangrijk
ik zelf 5-0 tegen Gent Gurbetchi Spor
Ik heb het me ook al afgevraagd... Nu jah, ik moet volgende week tegen haar denk ik, dus wie weet valt er toch iets te rapenGuardian wrote:vandaag gewonnen tegen de nummer twee, zonder zelfs boven de 70% agressie te spelen, raar dat mira niet meer dezelfde stats als in het begin van het seizoen haalt