Divisie G
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
- Team Board Member
Ik sta 3es, 13 punten voor op de 4e, 5 punten van de 2e...
Aan de matchten die gaan komen te zien, ga ik alles winnen, met uitzondering van 1 match overmorgen : tegen de nr. 1...
Of ik ga promoveren hangt van de 2e af
Latne we hopen dat die enkele slechte dagen heeft, of vergeet z'n opstelling te zetten, of zeer veel schorsingen krijgt 
Aan de matchten die gaan komen te zien, ga ik alles winnen, met uitzondering van 1 match overmorgen : tegen de nr. 1...
Of ik ga promoveren hangt van de 2e af

-
- Team Board Member
Wrééd zwaren dag straks; 5 matchen waarvan één ligamatch die mijn 50ste overwinning op rij kan zijn, drie finales van vriendschappelijke bekers en één match in een beker die ik zelf georganiseerd heb. Ik kan echt niet kiezen welke matchen ik kan verliezen.
Beetje slecht gespreid trouwens, zondag en woensdag heb ik geen enkele match, best lastig.
Beetje slecht gespreid trouwens, zondag en woensdag heb ik geen enkele match, best lastig.

-
- Team President
gues who's back back back !!!!
hehe,
en net wanneer jullie stiekem durfden te hopen dat ik weg was
.. I'M BACK !!!!
Aight to business zit op het moment zeer comfertabel 4e en wil dit ook zo houden
(geen zin om nu meteen door te racen naar de G waar ik het dan zeker weten zwaar zou gaan krijgen)
Heb onlangs 1 van mijn 4 CM's verkocht (jah had net 1 extra CM omdat ik een 3-4-3 formatie speel, krijg ik een extra CM van mijn jeugcentrum haha, ) naja in ieder geval heeft dat jochie mij een mooie som van 2.1 milj. opgelevert waardoor ik een aantal belangrijke schulden en stadium upgrades kon afbetalen
en verder heb ik weinig nieuws te vertellen zodra mij iets te binnen schiet zal ik dit natuurlijk laten weten
en net wanneer jullie stiekem durfden te hopen dat ik weg was

.. I'M BACK !!!!
Aight to business zit op het moment zeer comfertabel 4e en wil dit ook zo houden

Heb onlangs 1 van mijn 4 CM's verkocht (jah had net 1 extra CM omdat ik een 3-4-3 formatie speel, krijg ik een extra CM van mijn jeugcentrum haha, ) naja in ieder geval heeft dat jochie mij een mooie som van 2.1 milj. opgelevert waardoor ik een aantal belangrijke schulden en stadium upgrades kon afbetalen

en verder heb ik weinig nieuws te vertellen zodra mij iets te binnen schiet zal ik dit natuurlijk laten weten

Season 21: 11e in H.295
3-1 gewonne van de 8ste
niks bezonder
maar wat wel is :
ik was 2de met 1 punt verschil en de eerste ging tegen de 3de en ze speelde gelijk 2-2 dus ik ben nu eerste en moet de laatste wedstrijd tegen de 6de spelen en als we die winnen is FC Jovobe kampioen (2x achter elkaar
) !!!!!
gaat wel lukken
F.88 Jovobe KOMT ERAAN !!!
niks bezonder
maar wat wel is :
ik was 2de met 1 punt verschil en de eerste ging tegen de 3de en ze speelde gelijk 2-2 dus ik ben nu eerste en moet de laatste wedstrijd tegen de 6de spelen en als we die winnen is FC Jovobe kampioen (2x achter elkaar

gaat wel lukken

F.88 Jovobe KOMT ERAAN !!!

Seizoen 13 : G.653 16de (degratie)
Seizoen 14 : H.789 1ste (KAMPIOEN!!)
Seizoen 15 : G.653 1ste (KAMPIOEN!!)
Seizoen 16 : F.88 ????
Jovobe ! Jovobe ! Jovobe !
Seizoen 14 : H.789 1ste (KAMPIOEN!!)
Seizoen 15 : G.653 1ste (KAMPIOEN!!)
Seizoen 16 : F.88 ????
Jovobe ! Jovobe ! Jovobe !