dino_001 wrote:Moet tegen Bohemians Jenikov, staat eerste in D. Mijn bekerverhaal zal dus zaterdag aflopen, maar ja, nog een thuismatchke, dus zal nog wel wat opbrengen
Die staat eerste in mijn divisie en gaat dat waarschijnlijk ook blijven, gene prutser
verdorie tegen iemand da 6e staat in D volgende keer..
zien dat mijn a-team 100% moraal en fit is, ik speel thuis, kan nog in orde komen..
komaaaan random
3-1 tegen een redelijke ploeg, we speelden allebei niet met het sterkste team! Volgende ronde zal ook gewonnen worden, tegen een F-er met zijn 4 beste mensen geschorts!
Zou iemand ook de statistieken kun posten?
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
eindelijk nog eens een ronde thuis spelen, is nog maar de 2e keer. Tegen een G-er, moet dus weeral te doen zijn met het B-team. A-team altijd sparen voor in de Liga.
STATISTIEKEN:
A 12 16
B 19 48
C 59 144
D 108 432
E 153 1296
F 109 3888
G 45 11664
H 7 34992
Heb gewonnen van een e-er die veel schorsingen en blessures( 2 beste geschorst ) Had hem beter verwacht, daarom ben ik trots op de 0-1 uit winst. Ik zie dat ik een van de weinige G-ers ben die nog over is, helaas voor de volgende wedstrijd zie ik winig aanknopingspunten
Zie een compleet geschorst A-verdediging(4 man )
jona wrote:Heb gewonnen van een e-er die veel schorsingen en blessures( 2 beste geschorst ) Had hem beter verwacht, daarom ben ik trots op de 0-1 uit winst. Ik zie dat ik een van de weinige G-ers ben die nog over is, helaas voor de volgende wedstrijd zie ik winig aanknopingspunten
je bent 1 van de 45 G-ers
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
jona wrote:Heb gewonnen van een e-er die veel schorsingen en blessures( 2 beste geschorst ) Had hem beter verwacht, daarom ben ik trots op de 0-1 uit winst. Ik zie dat ik een van de weinige G-ers ben die nog over is, helaas voor de volgende wedstrijd zie ik winig aanknopingspunten
je bent 1 van de 45 G-ers
Over 1 wedstrijd ben ik 1 van 11664 spelers die er uitligt