AS Bosman wrote:Kun je in ieder geval weer in de top meestrijden Raffin..
Wel jammer dat een van de weinige actieve posters van dit topic nu verdwijnt..
Succes in de B-serie!
ik zou in de top kunnen strijden, maar geef er met dit team de brui aan
herstructureren
Hmm nou kom ik cheathunters ook al in de beker tegen...
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Ik heb m'n laatste match van het seizoen nog gewonnen! Dat was ook de bedoeling, om mijn teamspirit een extra boost te geven. Hij gaat er niet helemaal klaar voor zijn als het seizoen begint, maar het zal niet veel schelen. Hopelijk kom ik ooit nog terug tot in A en laat dat dan met een veel beter team zijn
jimman23 wrote:Ik heb m'n laatste match van het seizoen nog gewonnen! Dat was ook de bedoeling, om mijn teamspirit een extra boost te geven. Hij gaat er niet helemaal klaar voor zijn als het seizoen begint, maar het zal niet veel schelen. Hopelijk kom ik ooit nog terug tot in A en laat dat dan met een veel beter team zijn
jimman23 wrote:Ik heb m'n laatste match van het seizoen nog gewonnen! Dat was ook de bedoeling, om mijn teamspirit een extra boost te geven. Hij gaat er niet helemaal klaar voor zijn als het seizoen begint, maar het zal niet veel schelen. Hopelijk kom ik ooit nog terug tot in A en laat dat dan met een veel beter team zijn
Was u team niet sterk genoeg voor A ?
TS was ook laag bij jimman, net als bij mezelf
Ik zak door TS en random die toch tegenstak (in %-es dik gekloot, net als rode kaarten (wel enkele keren gewonnen ook door rode kaart bij tegenstrever)