Benjamin wrote:1-0 winst en ben nu officieel kampioen (h) Met nog 15 punten te gaan sta ik er al 16 voor op de nummer 3.
Nu nog de eerste plaats vasthouden en het is in orde en D.27 is klaar voor mijn gezeldschap (al zal het heel wss weer degraderen zijn )
waarschijnlijk tot volgend seizoen
sta nu op een een gedeelde eerst plaats(maar ik heb een beter doelpuntensaldo) en de derde staat al op 6 punten
en de laatste matchen zijn tegen laaggeklasseerds dus dat mag normaal geen probleem zijn
Benjamin wrote:Dan zie ik u daar! Maar mijn team is (weeral) te zwak voor D denk ik:)
ik denk dat ik goed zal meekunnen in D,dus hoop dan zo rond de 6 de plaats zeker te geraken
maja ik hoop maar dat ik in het begin van het seizoen niet te veel punten laat liggen,want daar had ik de laatste 2 seizoenen problemen mee
btw ik zal je 2 keer laten winnen,dan heb je toch al 6 punten
1 Cobain 75
2 FC Conoco 62
3 olympiakos 58
4 FC Klokan 49
5 De Gavers 47
6 MaartenR 43
7 Willem II 43
8 Los Angeles.. 41
9 Los Napolitos 36
10 FC NO DEAL 33
2 - 1 gewonnen, door gelijkspel van de 1e kom ik op één punt, de 3e heeft weer punten laten liggen en wordt 4e, ik sta nu zes punten voor op de 3e.
Zowel ik als de 1e moeten tegen lagere in het klassement spelen, behalve zijn voorlaatste wedstrijd en mijn laatste wedstrijd zijn tegen Achilles, en ik denk dat deze wedstrijden zullen beslissen over wie als kampioen naar D gaat, als we geen punten verspelen tegen de lager geklasseerde.
sh*t,mij precies een beetje verslikt tegen de 7de
1-0 verloren,maar gelukkig heeft de derde ook verloren dus promotie zit er nog altijd in,maar voor de titel begin in een beetje te vrezen