Dilibangeda wrote:Eerste keer in A Geen speciaal gevoel..raar om te omschrijven.
Topfavoriet voor de titel: FrrFrr
Daalt zoiezo: The Skunks
Ik open uit op Nop's (lage agr% scheids dus ik heb geluk) en dan thuis tegen Vesalius (hoge agr% scheids dus in mijn voordeel)
edit: over het hele seizoen gezien heb ik kij vaak agressieve scheidsen
Frrfrr pakt de titel de komende 3 seizoenen volgens mij.
Ik had eigenlijk verwacht dat je wel aan de agressie zou werken. Ik heb je daar een paar seizoenen geleden al voor gewaarschuwd. Ik stond er ook weer verbaasd van dat je een keeper had gekocht met 66% agressie. Het is dan wel een keeper, maar toch. Je zal best hoog eindigen maar ik vrees dat het een zelfde verhaal wordt als met Vesalius. Je hebt wel spelers met minder agressie, maar die halen ook gelijk een pak minder prestatie. Het zal dus vaak een afweging worden wie je wanneer in gaat zetten. Nu komt voor jouw de echte krachtmeting. Ik verwacht een derde plaats voor je aan het einde van de rit.
Topspelers, top BP, en een agressie die het verpest. Wel veel succes gewenst vanuit kamp X-Tenzo.
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Dilibangeda wrote:Eerste keer in A Geen speciaal gevoel..raar om te omschrijven.
Topfavoriet voor de titel: FrrFrr
Daalt zoiezo: The Skunks
Ik open uit op Nop's (lage agr% scheids dus ik heb geluk) en dan thuis tegen Vesalius (hoge agr% scheids dus in mijn voordeel)
edit: over het hele seizoen gezien heb ik kij vaak agressieve scheidsen
Frrfrr pakt de titel de komende 3 seizoenen volgens mij.
Ik had eigenlijk verwacht dat je wel aan de agressie zou werken. Ik heb je daar een paar seizoenen geleden al voor gewaarschuwd. Ik stond er ook weer verbaasd van dat je een keeper had gekocht met 66% agressie. Het is dan wel een keeper, maar toch. Je zal best hoog eindigen maar ik vrees dat het een zelfde verhaal wordt als met Vesalius. Je hebt wel spelers met minder agressie, maar die halen ook gelijk een pak minder prestatie. Het zal dus vaak een afweging worden wie je wanneer in gaat zetten. Nu komt voor jouw de echte krachtmeting. Ik verwacht een derde plaats voor je aan het einde van de rit.
Topspelers, top BP, en een agressie die het verpest. Wel veel succes gewenst vanuit kamp X-Tenzo.
Diejen keeper is dan ook weer verkocht. Ik zie enkele oudere speler (27-29) die ik evt zou kunnen zodat ik een nog beter team krijg maar ik weet niet of dat wel de moeite waard is. De schaal helt echt wel meer over naar de kant van hervorming.
Merci Mark!
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Als ik jou was dan zou ik zo veel moegelijk oude zooi kopen om Frrfrr het enigsinds moeilijk te maken. Probeer gelijkwaardige speler te kopen voor je agressieve spelers, dan heb je zelfs kans om A te winnen. Zo veel zijn het er niet om te vervangen. Pluis de top 200 lijst uit en stuur de mensen met een wat ouder toppertje een berichtje of ze die speler verkopen voor nog een mooi bedrag. Ik weet niet wat je financiële staat is op dit moment, maar ik denk dat je met 30/40 miljoen een heel eind komt. Ik verwacht dat dat geen probleem moet zijn voor jou.
Alles of niets toch! Ik ga er vanuit dat je dezelfde vechtersmentalietijd heb als ik, dus ga er gewoon voor. Nog even schouders er onder, en dan als het zooitje echt te oud wordt weer lekker gaan handelen.
Succes!
Wanted: Youthplayers, Hiddenskill and mainskills minimum 280 together, aggression <20%
Een goed begin is het halve werk en daarom doen we net als vorig seizoen meteen een duit in het zakje van de Zoeloe's
Uit verloren met 1-0 en dus wordt het weer een seizoen in de middenmoot..
Ik denk dat Vlalex dit seizoen de titel gaat pakken, Frrrr zijn team is te agressief om kampioen te worden...
Winner of the SP UEFA Cup II (S13)
Winner of the SP Cup (S22)
Runner up in the SP Cup and CL (S14)
Champion in G.448 ( S7 ) F.150 ( S8 ) E.50 ( S10 ) E.53 ( S13 ) E.48 ( S17 ) D.16 ( S18 ) C.6 ( S19 ) B.2 ( S20 )
Eerste overwinning behaald in A, 16 % beter in de linieratings en toch maar een 3-2 overwinning tegen Bunicii.
Als we dit seizoen niet degraderen, dan zijn we al heel content.