Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Smoje
Member of the Soccer Project Association

Post by Smoje »

Alé kan nog gezellig worden , ik ken geen enkele van de nieuwe. Team De Decker is dat van Ken De Decker ofzoiets op't forum ?

En wat zijn uw doelstellingen matt ? Direct weer naar B ?
Ghent Semper Fidelis.
matt

Post by matt »

Smoje wrote:Alé kan nog gezellig worden , ik ken geen enkele van de nieuwe. Team De Decker is dat van Ken De Decker ofzoiets op't forum ?

En wat zijn uw doelstellingen matt ? Direct weer naar B ?
Kendedecker idd, al heb ik die de laatste tijd hier niet veel meer gezien.

Mijn doelstelling is zonder verpinken promotie, maar of dat zal lukken, daar heb ik nog m'n twijfels over. Ook de C-divisies zijn een serieuze evolutie aan het doorgaan.
Edit: En ik kan eraan toevoegen dat de examens straks me ook wat parten zullen spelen normaal gezien.
Edit2: naast de kwestie: ik speel met A-team vanavond tegen u, vanwege de VrB morgen, dus je zal al eens kunnen zien wat ik in huis heb of wat net niet :)
Sep

Post by Sep »

ik ga trug naar D :) (17)

maar niet getreurd, i'll be back en beter dan ooit :D hoop ik toch :P
Daan.//

Post by Daan.// »

LoL :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
sljivovica

Post by sljivovica »

Okee, ik ga me voor het eerst aan een voorspelling wagen 8)

C4:
1. VV Adek
De beste A-ploeg, en de minste zwakke plekken in de breedte. Vorig seizoen ook al favoriet voor mij, maar ze wilden niet voor promotie gaan
2. Dark Gladiators
Puur kwalitatief "slechts" een gewoon top-5 team, maar door handicaps bij de andere top teams zie ik hem extra hoog eindigen
3. KRC Top 5
Qua kwaliteit moet hij 2e worden, maar hij heeft een kleine handicap in de TS. Gaat zeker hoog eindigen
4. TikkiTakki
Zeer sterke A-ploeg. Iets handicap in de TS, en presteert al een paar seizoenen onder zijn kunnen. Als hij er alles aan doet, kan hij met KRC Top5 en Dark Gladiators om de tweede plek gaan vechten
5. FC Wageningen
Weinig veranderd ten opzichte van vorig seizoen. Kwalitatief een team voor de 8e tot 3e plek, wist zich in seizoen 11 met veel enthousiasme naar de 3e plek te knokken. Zou normaal gesproken weer voor de 3e plek gaan, maar geeft voorrang aan de Champions League (zolang lijfsbehoud niet in gevaar komt)
6. SP Aalst
Zeer sterke A-ploeg, heeft echter geen C-waardige vleugel-aanvallers. Dit zal hem een paar plaatsen gaan kosten denk ik, maar de degradatiestrijd moet hij wel kunnen ontlopen.
7. FC Yosti
Geen top-ploeg, maar heeft een goede selectie in de breedte. Kan het iedereen lastig maken
8. FC Chelsea Ouwegem
Moet kwalitatief in de top-5 meedoen, maar een degradatie kan rare gevolgen hebben op een ploeg
9/10/11. De Knokkers/Decoboys/K Fl. Dorne
Drie teams die sterk genoeg zijn voor de C4, maar de concurrentie wordt groter en groter. Deze teams hebben op enkele posities (nog) geen adequate vervangers, en beginnen met een iets mindere TS, vandaar dat ik ze zo laag zet.
12/13. AC Parma/The Prince
Lopen kwalitatief gezien achter bij alle bovenstaande teams, maar kunnen door goed management misschien toch overleven, zoals Parma vorig seizoen heeft weten te verrassen met veel strijdlust
14/15. Fingers/Snookeys Girl
Net een tikje zwakker dan Parma en The Prince, zullen in mijn ogen vrijwel geen kans maken
16. BK Leeds
Deze roemruchte club heeft geen verdedigers, en daardoor ook geen enkele kans
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
barto

Post by barto »

Het nieuwe seizoen is nog niet bezig of ik heb al een blessure :roll: Ik heb dat altijd in het begin van het seizoen :?
Isis

Post by Isis »

Welkom alle nieuwelingen in C1. Prepare for the battle. De mentale strijd is alvast begonnen ;-)
sanex

Post by sanex »

Kan je wel vinden in je bespreking sljivovica,maar Donre zou ik zeker niet onderschatten:heb een seizoen meegemaakt dat ze met een serieus TS-achterstand begonnen maar wel promotie naar B afdwongen.

En van mijn vleugelaanvallers moet ik je ook gelijk geven,al scoort Hellings veel mar ik hoop hem in de winterstop te kunnen vervangen door een Fayé die 80+ haalt.
leendert

Post by leendert »

Nike Itegem Football Club 1 - 0 HS ZUYD
HS ZUYD ?? - ?? De Fruitteelers
5 PIOTTE F.C. ?? - ?? HS ZUYD
HS ZUYD ?? - ?? KRC PeHari

Zooo, eerste game ging verloren!! Echt geen lekker begin als je jezelf als doel hebt gesteld om kampioen te spelen!

Goed, nu is het gewoon zaak om ervoor te zorgen dat ik mij herpak en morgen 3 punten pak thuis!
Last edited by leendert on Mon May 29, 2006 8:26 am, edited 1 time in total.
Image

Image
jarnovic
Team President

Post by jarnovic »

ja bij mij ook
ik moet den 1e direct tegen KV JOY
wel het gene wat ik wou maar de rest zijn ook al toppers
maja as we kampioen willen worden moeten we alles winnen e
grtz jarnovic
fc jumptown/darco

S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
Neorej

Post by Neorej »

doei! :)
Ik ga B1 verkennen en kom daarna terug :)
Manager ofYotto
Image
Image
Hoevi

Post by Hoevi »

Isis wrote:Welkom alle nieuwelingen in C1. Prepare for the battle. De mentale strijd is alvast begonnen ;-)
mentake strijd?
Het zijn wel voor Belgen dit seizoen..
maar goed, er promoveren toch 2 nederlandse ploegen, dat is het belangrijkste.. (deze mentale strijd bedoel je zeker)
matt

Post by matt »

Ik heb ook een zware week voor de boeg. Meteen tegen Glorybuffalos spelen op z'n terrein, dan thuis lokeren en Dead Sea Devils aanpakken om te eindigen de vrijdag op het veld van Team Dedecker

Edit:
ik waag me ook even aan een voorspelling:

De top 5 zal bestaan uit
Ac Rossoneri
Fc metalupyour*ss
Opereta
Glorybuffalos
en ik, als het even meezit.

De vier ploegen die ik opnoemde hebben zowel de jongste als breedste kernen, die ook genoeg kwaliteit bevatten en hebben geen nefaste invloed van een lage/middelmatige teamspirit. Ze hebben allemaal evenveel kans op promotie.
Last edited by matt on Sat May 27, 2006 5:27 pm, edited 2 times in total.
Smoje

Post by Smoje »

Ik ga minder dan 70% moraal hebben tegen u , mijn toeschouwers zijn ontevreden omdat ik elke simulatie een wedstrijd speelde tegen ddeboutte met mijn jonkies om hun moraal allemaal omhoog te krijgen. Dus velen zonder moraal. Anyway ik wil gewoon niet degraderen dit jaar en dus hier en daar een beetje punten pakken. Mijn eerste week kan het gerust 0/12 zijn want heb weer spelers op de lijst. Ik ga weinig spelers hebben dit jaar , maarja af en toe eentje kopen indien ik geld heb. Ik had u liever gehad als mijn moraal wat hoger is , dan kon ik mijn sterkte eens meten.
Ghent Semper Fidelis.
matt

Post by matt »

Smoje wrote:Ik ga minder dan 70% moraal hebben tegen u , mijn toeschouwers zijn ontevreden omdat ik elke simulatie een wedstrijd speelde tegen ddeboutte met mijn jonkies om hun moraal allemaal omhoog te krijgen. Dus velen zonder moraal. Anyway ik wil gewoon niet degraderen dit jaar en dus hier en daar een beetje punten pakken. Mijn eerste week kan het gerust 0/12 zijn want heb weer spelers op de lijst. Ik ga weinig spelers hebben dit jaar , maarja af en toe eentje kopen indien ik geld heb. Ik had u liever gehad als mijn moraal wat hoger is , dan kon ik mijn sterkte eens meten.
Ik begin met +- dezelfden teamspirit als gij, ik zou de hoop nog nie zo vlug opgeven. :wink:
Alleszins veel succes.
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”