Nog 3 matchen (3 moeilijke) en ksta gedeeld 6e met 6 punten voor op de degradatieplaatsen... Kheb uitgerekend dak waarschijnlijk nie degradeer maa ge weet nooit.
ESSEVEE (manager: Esseveeboy)
S.48: 1e in G
S.49: 1e in F
S.50: 1e in E
S.51: 1e in D
S.52: 10e in C S.53: 2e in C
0-1 gewonnen, maar de promotiekansen zijn verkeken. Dit was ook niet de opzet begin dit seizoen, dat was een plek bij de beste 5.
Sta nu op plek 5, en krijg nog 3 lastige wedstrijden.
Maandag: nummer 6 thuis
Dinsdag: nummer 1 uit
Donderdag: nummer 2 thuis
Aangezien de nummer 2 (Starwalkers) een Nederlandse manager is zal ik er vol in gaan tegen de nummer 1. Mocht dit werken zal ik de laatste wedstrijd tegen Starwalkers laten lopen!!! Landgenoten moeten elkaar een beetje helpen!!
Gr Triple-M
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
Triple-M wrote:0-1 gewonnen, maar de promotiekansen zijn verkeken. Dit was ook niet de opzet begin dit seizoen, dat was een plek bij de beste 5.
Sta nu op plek 5, en krijg nog 3 lastige wedstrijden.
Maandag: nummer 6 thuis
Dinsdag: nummer 1 uit
Donderdag: nummer 2 thuis
Aangezien de nummer 2 (Starwalkers) een Nederlandse manager is zal ik er vol in gaan tegen de nummer 1. Mocht dit werken zal ik de laatste wedstrijd tegen Starwalkers laten lopen!!! Landgenoten moeten elkaar een beetje helpen!!
Gr Triple-M
Sorry Triple-M, ik ben een Belg.
Heb nu 8 punten voorsprong op de nummer 3, dus Triple-M zoals jij ook al een beetje aangaf, jij wordt de beslissende factor.
shit vandaag weer verlore
we hebben nu nog 1 punt voorsprong op de 11e, en nog 2 moeilijke en 1 makkelijke wedstrijden voor de boeg, terwijl de 11e 3 moelijke heeft, dus hopen dat hij verliest anders mogen we weer van topic verhuize:p
Manager van themissions
S25 : 1 in H616
S26 : 2 in G206
S27 : 2 in F69
S28 : ? in E23
oef sta weer eerste doordat forzaAZ ietwat verassend verloren heeften ik gewonnen met 4-1
nu nog "3 gemakkelijke wedstrijden" waarin we vooral met veel doelpunten verschil moeten winnen want forzaAZ en ik staan gelijk qua punten
ik ben zeker van degradatie ! Deze week 2 matchen met b's gespeelt. Dan met a-team tegen de eerste HS gespeeld. Nipt verloren 4-3
Mag volgend seizoen naar F waar ik nu al weet , dat ik op m'n ene been kampioen speel
Net naar 10.000 zitjes uitgebreid. Jammer dat volgende week 2 uitwedstrijden zijn en een thuiswedstrijd (en jawel hoor: tegen nummer 16 )
Wss gaan we 4e worden, waardoor we lekker wat extra geld krijgen. Volgend jaar proberen 3e te worden (al zal het verrekt lastig worden), want het team wordt steeds beter
sjoerd wrote:Net naar 10.000 zitjes uitgebreid. Jammer dat volgende week 2 uitwedstrijden zijn en een thuiswedstrijd (en jawel hoor: tegen nummer 16 )
Wss gaan we 4e worden, waardoor we lekker wat extra geld krijgen. Volgend jaar proberen 3e te worden (al zal het verrekt lastig worden), want het team wordt steeds beter
!
En de plannen bestaan dat we tegen het einde van volgend seizoen alweer gaan uitbreiden naar 13.000 of 15.000, dat is nog niet zeker. Dat het gaat gebeuren wel!
sjoerd wrote:Net naar 10.000 zitjes uitgebreid. Jammer dat volgende week 2 uitwedstrijden zijn en een thuiswedstrijd (en jawel hoor: tegen nummer 16 )
!
En de plannen bestaan dat we tegen het einde van volgend seizoen alweer gaan uitbreiden naar 13.000 of 15.000, dat is nog niet zeker. Dat het gaat gebeuren wel!
Doh zoveel? Ik heb begin deze week ook pas uitgebreid naar 10.000, had ik het geld maar om meer te nemen
Over de league dan, we staan nog steeds geweldig eerste en al van donderdag kampioen.
1 Cobain 78
2 FC Conoco 62
3 olympiakos 61
4 FC Klokan 52
5 De Gavers 47
6 MaartenR 46
7 Willem II 46
8 Los Angeles.. 44
9 Los Napolitos 36
10 FC NO DEAL 36
!
Doh zoveel? Ik heb begin deze week ook pas uitgebreid naar 10.000, had ik het geld maar om meer te nemen
Over de league dan, we staan nog steeds geweldig eerste en al van donderdag kampioen.
1 Cobain 78
2 FC Conoco 62
3 olympiakos 61
4 FC Klokan 52
5 De Gavers 47
6 MaartenR 46
7 Willem II 46
8 Los Angeles.. 44
9 Los Napolitos 36
10 FC NO DEAL 36
Hopen dat je volgend jaar in D behoud blijft en achterban iets uitbreidt !
Over het stadion: Tjah...ik heb nu 1,63 miljoen en per thuiswedstrijd/uitwedstrijd (dus 2 wedstrijden) ga ik 75.000 winnen ipv 25.000, hierdoor zal ik wat meer geld krijgen, verder ga ik nog 3 spelers verkopen die te slecht voor mn A team zijn, hier wil ik bij elkaar 2 miljoen voor krijgen. Voor de rest hoef ik nauwelijks spelers te kopen, waardoor ik geen investering hoef te hebben. Mijn A-team is namelijk zo'n 22 jaar jong gemiddeld volgens mij. Maar 3 boven 25, van 30, 28 en 29 en die hebben al goede opvolgers
sjoerd wrote:
Over het stadion: Tjah...ik heb nu 1,63 miljoen en per thuiswedstrijd/uitwedstrijd (dus 2 wedstrijden) ga ik 75.000 winnen ipv 25.000, hierdoor zal ik wat meer geld krijgen, verder ga ik nog 3 spelers verkopen die te slecht voor mn A team zijn, hier wil ik bij elkaar 2 miljoen voor krijgen. Voor de rest hoef ik nauwelijks spelers te kopen, waardoor ik geen investering hoef te hebben. Mijn A-team is namelijk zo'n 22 jaar jong gemiddeld volgens mij. Maar 3 boven 25, van 30, 28 en 29 en die hebben al goede opvolgers
Mooie prestatie! Op die manier zit er heel wat potentieel in je team, het is niet makkelijk om zo'n jong team te creeren.
11 seizoensoverwinningen
3de plaats in UCI Ploegenranking
4de plaats in individuele UCI rennersranking
Trots manager van T-Man, Prince88, Roelie, N.V.C. en purple_white