Een schande, dan nog eens veel spelers trg afgezakt enzo

Moderator: Moderator
Zo, mijnheer is terug, en haalt als eerste in de B2 en totale rating van over de 140. Gelukkig was je net te laat terug voor de wedstrijd tegen mijGuardian wrote:Trg thuis, veel gewerkt de laatste tijd en zeer weinig thuis geweest, this eraan te zien , slechts 6 punten
Een schande, dan nog eens veel spelers trg afgezakt enzo
We zullen langzaam maar zeker stijgensljivovica wrote:Zo, mijnheer is terug, en haalt als eerste in de B2 en totale rating van over de 140. Gelukkig was je net te laat terug voor de wedstrijd tegen mijGuardian wrote:Trg thuis, veel gewerkt de laatste tijd en zeer weinig thuis geweest, this eraan te zien , slechts 6 punten
Een schande, dan nog eens veel spelers trg afgezakt enzo![]()
Je presteert trouwens gemiddeld gezien wel het beste dit seizoen, in Sliv's Rechtvaardige Ranking () sta je 1e:
Guardians 132.3
Nespereira 131.1
ReesingGenk 129.4
Since1903 129.1
FC Mira 129.1
Godsheide 129.1
FC Wageningen 128.4
De Rest Lager dan 128![]()
De goede prestaties van Guardians en Since1903 zijn dus niet in de stand terug te vinden. Ik verwacht dat de Rechtvaardige Raking aan het eind van het seizoen een beter beeld geeft, anders moeten betreffende managers zich maar achter de oren krabben
Jaja we hebben weer verloren!!! Onze wedstrijden in de vriendschappelijke bekers daarentegen gaan vrij aardig!! We hebben weinig te klagen!!JOY wrote:............DIVISIE B 3.................
De Zoeloe's - HS ZUYD ...1-0
HS Zuyd blijft eenzaam en alleen op de laatste plaats
ook op het veld van de Zoeloe's werd met het kleinste verschil verloren.
De Zoeloe's komen terug op één puntje van de eerste... Tgang
jajaVeg wrote:Balen, goede ratings gehaald en toch verliezen. Op het veld zelf lagen de prestaties van mijn spelers 8 punten hoger, dus het is het gebrek aan teamspirit en thuisvoordeel van de tegenstander dat ons genekt heeft want we speelden met dezelfde agressie. Hierdoor waren zijn linieratings 4 punten beter als die van mij.
InderdaadJOY wrote:jajaVeg wrote:Balen, goede ratings gehaald en toch verliezen. Op het veld zelf lagen de prestaties van mijn spelers 8 punten hoger, dus het is het gebrek aan teamspirit en thuisvoordeel van de tegenstander dat ons genekt heeft want we speelden met dezelfde agressie. Hierdoor waren zijn linieratings 4 punten beter als die van mij.![]()
't was ook tegen een goeie tegenstander hé
én dan nog zonder CF hé
Morgen heb ik geen CB die presteert, dus dan zullen we daar met een RB moeten spelen... Voorts laten mijn spelers een wat vermoeide indruk na en met nog een viertal aan-/verkopen zal de TS opnieuw zakken...bats1903 wrote:Ik hoop morgen tegen Team Soad uit de degradatie zone te geraken. Met hun lage teamspirit en geschorsten moet het hopelijk geen probleem zijn om daar 3 punten weg te halen.
Inderdaad, van die cb had ik al gezien. We zullen zien.bLo0dHuNt3r wrote:Morgen heb ik geen CB die presteert, dus dan zullen we daar met een RB moeten spelen... Voorts laten mijn spelers een wat vermoeide indruk na en met nog een viertal aan-/verkopen zal de TS opnieuw zakken...bats1903 wrote:Ik hoop morgen tegen Team Soad uit de degradatie zone te geraken. Met hun lage teamspirit en geschorsten moet het hopelijk geen probleem zijn om daar 3 punten weg te halen.
Mocht ik 1 punt halen, spring ik een gat in de ozonlaag...