Divisie D
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
yahoe, de verjonging blijft doorgaan
onze TS is wel weer wat gezakt, maar dat kan me op dit moment niks schelen
den George (RF) is onze nieuwste aanwinst.
20 jaar jong (dit seizoen geworden), en moet een mooie bp halen van 65,3.
zijn agressie is niet denderend laag, maar met 63% zal hij alvast mindere kaarten pakken dan mijn andere 2 Rf's
verborgen skill 96, en +1 eigens kans gaan
en dit alles voor een zéér schappelijk prijsje van 2,6M
ons team staat morgen klaar voor de thuisoverwinning. een lastige tegenstander die vaal verandert van tactiek dus spelen we zelf onze vertrouwde 3-4-3.
verder staat er morgen nog een VrB waar we al geplaatst zijn, dus ons C-team mag opdraven
en dan zullen we een heel goed team nodig hebben om FC Mira toch een beetje tegenstand te bieden in de Forum-Cup

zijn agressie is niet denderend laag, maar met 63% zal hij alvast mindere kaarten pakken dan mijn andere 2 Rf's

verborgen skill 96, en +1 eigens kans gaan

en dit alles voor een zéér schappelijk prijsje van 2,6M

ons team staat morgen klaar voor de thuisoverwinning. een lastige tegenstander die vaal verandert van tactiek dus spelen we zelf onze vertrouwde 3-4-3.
verder staat er morgen nog een VrB waar we al geplaatst zijn, dus ons C-team mag opdraven
en dan zullen we een heel goed team nodig hebben om FC Mira toch een beetje tegenstand te bieden in de Forum-Cup

Last edited by el stino on Tue Aug 15, 2006 8:56 am, edited 1 time in total.
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
- Team President
hé speel je vals ofzoel stino wrote:yahoe, de verjonging blijft doorgaanonze TS is wel weer wat gezakt, maar dat kan me op dit moment niks schelen
![]()
zijn agressie is niet denderend laag, maar met 63% zal hij alvast mindere kaarten pakken dan mijn andere 2 Rf's![]()
verborgen skill 96, en dus een +1 eigens kans gaan![]()
en dit alles voor een zéér schappelijk prijsje van 2,6M![]()
![]()

en jij haalt een rf die ik wel zou willen hebben voor 2,6M
S7: 6-> G.677
S8: 2-> G.677
S9: 1-> F.226
S10: 4-> E.76
S11: 3-> E.76
S12: 1-> E.76
S13: 3-> D.26
S14: ..nu 3e.. -> D.26
-
lolDe Meest Onderschatte wrote:hé speel je vals ofzoel stino wrote:yahoe, de verjonging blijft doorgaanonze TS is wel weer wat gezakt, maar dat kan me op dit moment niks schelen
![]()
zijn agressie is niet denderend laag, maar met 63% zal hij alvast mindere kaarten pakken dan mijn andere 2 Rf's![]()
verborgen skill 96, en dus een +1 eigens kans gaan![]()
en dit alles voor een zéér schappelijk prijsje van 2,6M![]()
![]()
en dan zullen we een heel goed team nodig hebben om FC Mira toch een beetje tegenstand te bieden in de Forum-Cupik zoek al seizoenenlang naar een fatsoenlijk RF, ik bied abnormaal hoge bedragen die weer worden overtroffen door A of B spelers
en jij haalt een rf die ik wel zou willen hebben voor 2,6M

als ge wilt moogt ge mijn andere jonge RF hebben. die agressieve ket mag gerust weg voor 2,6M

over de george, hij stond nochtans ergens bovenaan op de TL. en toch was er slechts 2,4M geboden.

mssn omdat zijn bp 63 zegt maar als ge het narekent komt ge op 65 uit

berichtje gestuurd naar de manager en voor 2,6M mocht ik em hebben

-
mijn divisie is echt zo raar
gisteren dacht ik gelijk te spelen en win ik uit.
vandaag dacht ik thuis te winnen en dan spelen we gelijk
jammer van die 2 andere ptn die we moeten missen, maar zolang we ptn pakken zijn we content.
maar om terug te komen op die rare divisie. gisteren won er iemand van de n°1 en vandaag verliest die dan van een degradatiekandidaat
morgen pakken we wel de overwinning, anders stop ik er gewoon mee.
(thuis tegen een Fc team
)

gisteren dacht ik gelijk te spelen en win ik uit.
vandaag dacht ik thuis te winnen en dan spelen we gelijk

jammer van die 2 andere ptn die we moeten missen, maar zolang we ptn pakken zijn we content.
maar om terug te komen op die rare divisie. gisteren won er iemand van de n°1 en vandaag verliest die dan van een degradatiekandidaat

morgen pakken we wel de overwinning, anders stop ik er gewoon mee.
(thuis tegen een Fc team

-
- Team President
gewonnen maar shit shit shit, A-keeper geschorst en B-keeper moet toevallig vandaag geblesseerd raken
ik kan die B-keeper wel inzetten maar met lage fitheid en mn C-keeper is een jeugdspeler
en wat het nog erger maakt is dat ik tegen dr nr.2 moet

en wat het nog erger maakt is dat ik tegen dr nr.2 moet

S7: 6-> G.677
om het met de woorden van Den Uier te zegge: shit happensPiRLo wrote:Ik stond voor de match 5de, speelde tegen nummer 1..
Zijn linieratings 121.
Mijn linieratings 120.
4-3 verloren !
KUT !!!

ik daarentegen laat sp nu links ligge, verkoop de spelers tege degelijke prijze, de liga volledig verwaarloosd en dan toch een gelijkspel, mijn linieratings: 106 de zijne 124! 2-2 draw!!

-
Dat meende nieJavier wrote:om het met de woorden van Den Uier te zegge: shit happensPiRLo wrote:Ik stond voor de match 5de, speelde tegen nummer 1..
Zijn linieratings 121.
Mijn linieratings 120.
4-3 verloren !
KUT !!!![]()
ik daarentegen laat sp nu links ligge, verkoop de spelers tege degelijke prijze, de liga volledig verwaarloosd en dan toch een gelijkspel, mijn linieratings: 106 de zijne 124! 2-2 draw!!![]()