verdammt noch mal 0-0 gelijk gespeeld tegen de #3 van vorig jaar.
ik baal er eigenlijk best van. in de 3e minuut moest hij zijn goalkeeper wisselen door een ander met 10% less Globale Klasse, en in de 62e minuut krijgt zijn RB nog eens een rode kaart... en nog steeds 0-0
2 punten laten liggen waardoor ik nu op de 2e plaats sta
Pronostiek voor divisie g628 adhv linieratings met de eerste 8 ploegen 1. Sk fdny
2.Smiley
3.Tol
4.Bea Pertalska
5.Gimbus
6.Slovan
7.Dakar
8.Dooienboel
Sukkel wrote:Pronostiek voor divisie g628 adhv linieratings met de eerste 8 ploegen 1. Sk fdny
2.Smiley
3.Tol
4.Bea Pertalska
5.Gimbus
6.Slovan
7.Dakar
8.Dooienboel
ai, maar 2de , in een normale g-reeks zou ik 90 punten halen(jij ook)
Sukkel wrote:Pronostiek voor divisie g628 adhv linieratings met de eerste 8 ploegen 1. Sk fdny
2.Smiley
3.Tol
4.Bea Pertalska
5.Gimbus
6.Slovan
7.Dakar
8.Dooienboel
ai, maar 2de , in een normale g-reeks zou ik 90 punten halen(jij ook)
ik weet het , wat een reeks, de eerste 8 allemaal rond e 72%gk en linieratings van boven de 100
Belfast_Giants wrote:ik ben mijn team aan het verjongen
de beste spelers die ik heb zij 27+ dus..
ze kunnen nog wel even mee maar toch .. ze zijn best oud
ben daarom aan het jagen op 17jarige (goede 17jarige)
en moet als ik een nieuwe aanwinst heb ze daarom ook af en toe mee laten draaien in wedstrijden.
ben ook bezig met verjonging stuk of 6 spelers boven de 26 nu en kwil een jong team ben op zoek mor niet perse van moetes, maar als ik al zo nu en dan kijk en 1 meepik is dat goed, opbouwen é
yeehaa, heb mn eerste wedstrijd van het seizoen gewonnen, sta nu 12e de match die k moest winne heb k met 4-2 gewonnen.
volgende match tegen het nr 1 van vorig seizoen = verliezen ma da weet k al op voorhand dus no problemo