Ik heb ook zo'n pech sezioen gehad in A, maar het seizoen daarna kende ik nauwelijks problemen, mijn enige probleem was The Skunks en wat eigen fouten. De random zit geen 2 seizoenen tegen hoop ik voor je, en gelukkig hoef je volgend seizoen pas te laten zien uit welk hout je gesneden bent.Dilibangeda wrote:wtf man die random begint echt fel tegentesteken..gelijke ratings tegen nop's heroes en nog verliezenik heb een b-lb op de bank zitten en die brengt een jeugd cb in die 11 presteert wtf
Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Je assistent doet dat inderdaad niet slim, maar het is ook niet slim om een CB op de bank te zetten die 11 gaat presterenDilibangeda wrote:wtf man die random begint echt fel tegentesteken..gelijke ratings tegen nop's heroes en nog verliezenik heb een b-lb op de bank zitten en die brengt een jeugd cb in die 11 presteert wtf

Als je echt scherp bent zet je ook 5 goede wissels op de bank...
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Volledig mee eens, ik snap niet hoe het komt dat je je wisselspelers niet degelijk insteld.sljivovica wrote:Je assistent doet dat inderdaad niet slim, maar het is ook niet slim om een CB op de bank te zetten die 11 gaat presterenDilibangeda wrote:wtf man die random begint echt fel tegentesteken..gelijke ratings tegen nop's heroes en nog verliezenik heb een b-lb op de bank zitten en die brengt een jeugd cb in die 11 presteert wtf
![]()
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
-
ik ga echt niet in mijn a-opstelling een c-cb opstellen eehVeg wrote:Volledig mee eens, ik snap niet hoe het komt dat je je wisselspelers niet degelijk insteld.sljivovica wrote:Je assistent doet dat inderdaad niet slim, maar het is ook niet slim om een CB op de bank te zetten die 11 gaat presterenDilibangeda wrote:wtf man die random begint echt fel tegentesteken..gelijke ratings tegen nop's heroes en nog verliezenik heb een b-lb op de bank zitten en die brengt een jeugd cb in die 11 presteert wtf
![]()

mijn a-cb was geschorst, dus ik stel men b-cb op en mijn b-lb moest ook mijn a-lb vervangen voor schorsing en hij staat wel als vaste bankzitter bij men a-opstelling en doordat deze werd ingebracht had ik nog maar 4 bankzitters en het noodlot sloeg toe..
idd niet scherp, maar dat is gewoon puur omdat ik 0.0% belang hecht aan dit seizoen.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
-
http://www.soccerproject.com/spnewl_spe ... ewWindow=1
Felbegeerde CB van Vesalius binnengehaald. Ik had oorspronkelijk een deal voor 8mlj, maar ik stond om 9mlj hoogste bod, hij werd transferbaar vanaf 22h ernet en net voor Cladia zou gaan accepten bied die sosna pod jahodnou 10 mlj zeg
nu 1.5m duurder betaalt maar a fin soit, ik ben happy!
frrfrr blijkbaar ook een neus gezet door claudia haar fair gedrag waarvoor mijn dank!
Edit: er is ook een deal aan de gang voor zijn broer Ivo Chmelíček van De Zoeloe's
Felbegeerde CB van Vesalius binnengehaald. Ik had oorspronkelijk een deal voor 8mlj, maar ik stond om 9mlj hoogste bod, hij werd transferbaar vanaf 22h ernet en net voor Cladia zou gaan accepten bied die sosna pod jahodnou 10 mlj zeg

frrfrr blijkbaar ook een neus gezet door claudia haar fair gedrag waarvoor mijn dank!

Edit: er is ook een deal aan de gang voor zijn broer Ivo Chmelíček van De Zoeloe's
en eveneens..
en eveneens..
-
FrrFrren voor 37.5mlj weet ik uit goede bron.Noppp wrote:Giorgos Tsigkas, voor hem zal toch ook wel een deal aan de gang zijn?
En die deal is rond. Achja..hij had al 2 CF's van 75 ballen dus ik vind het niet erg dat hij daar zen centen in investeerd
en eveneens..
en eveneens..
Ik denk toch dat je het moeilijk gaat hebben om met hem te concurreren voor de titel volgend seizoen. Het enige waar je hem op kan pakken is agressie.Dilibangeda wrote:FrrFrren voor 37.5mlj weet ik uit goede bron.Noppp wrote:Giorgos Tsigkas, voor hem zal toch ook wel een deal aan de gang zijn?
En die deal is rond. Achja..hij had al 2 CF's van 75 ballen dus ik vind het niet erg dat hij daar zen centen in investeerd
Ik ga zelf misschien proberen om in seizoen 24 hem het vuur aan de schenen te leggen. Ondertussen concentreer ik mij op de beker.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
managersnaam: Rinia
-
onze teams zijn even sterk atm.jokke wrote:Ik denk toch dat je het moeilijk gaat hebben om met hem te concurreren voor de titel volgend seizoen. Het enige waar je hem op kan pakken is agressie.Dilibangeda wrote:FrrFrren voor 37.5mlj weet ik uit goede bron.Noppp wrote:Giorgos Tsigkas, voor hem zal toch ook wel een deal aan de gang zijn?
Ik ga zelf misschien proberen om in seizoen 24 hem het vuur aan de schenen te leggen. Ondertussen concentreer ik mij op de beker.
moeilijk gaat het zoiezo worden!! als ik volgend seizoen niet kampioen word, is al dit voor niets geweest :/ zowel bij winst als bij 2e plek ga ik vernieuwen na dat seizoen
Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
-
-
the samereumatiek1995 wrote:ik kan efkes niemeer volgen, is die loreback dzelfde als dilibangeda ? of is hij iemand anders ?
BP A-team 72.18
-
-
oepss ik heb da nu pas door.reumatiek1995 wrote:ok, wel raar dat er bij loreback staat 'Most skillfull team of the D-Division'loreback wrote:the samereumatiek1995 wrote:ik kan efkes niemeer volgen, is die loreback dzelfde als dilibangeda ? of is hij iemand anders ?
Daarm twijfelde ik
Kzit nu bij men broer en blijkbaar stond mijn oude nickname nog standaard ingesteld
BP A-team 72.18
Aangezien ik weinig kan betekenen dit seizoen en ook mezelf weinig kansen toe dicht om de beker te winnen, heb ik de beste CF van het spel te koop gezet.
Hij zal 76,4% halen en daarnaast heeft ie ook nog een lage agressie.
Ik hoop nog wel in de A te kunnen blijven, maar zal volgend seizoen wel degraderen denk ik, omdat er dan meer spelers zullen vertrekken.
Hij zal 76,4% halen en daarnaast heeft ie ook nog een lage agressie.
Ik hoop nog wel in de A te kunnen blijven, maar zal volgend seizoen wel degraderen denk ik, omdat er dan meer spelers zullen vertrekken.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20