Divisie C
Moderator: Moderator
Tweede wedstrijd gelijk tegen sp.aalst,was te verwachten,aggresie doet in mijn ogen nu pas echt rare dingen maar ja zullen wel zien hoe het verder loopt!
S1,S2,S3,S4,S5,S6,S7 : E30 (7e,6e,5e,7e,9e,9e,1e)
S8S,9,S10,S11 : D10 (8e,10e,4e,1e)
S12 : C4 (2de)
S13,S14,S15 : B2 (7e,8e,1e)
S16 : A (?)
Gem. BP A-team : 71
Gem. agressie A-team : 15.91
S8S,9,S10,S11 : D10 (8e,10e,4e,1e)
S12 : C4 (2de)
S13,S14,S15 : B2 (7e,8e,1e)
S16 : A (?)
Gem. BP A-team : 71
Gem. agressie A-team : 15.91
-
- Member of the Soccer Project Association
6/6. Goede stap voor het behoud , 45 punten moeten normaal genoeg zijn. Nog dertien matchen winnen.
Nu moet ik tegen Kenny's lijkt mij nog een stugge ploeg. Anyway , mijn moraal zal weer gezakt zijn , dus 6/9 dringt zich op.
Geld proberen binnenkrijgen in deze periode...
Daarna ga ik op zoek naar een RB.
Nu moet ik tegen Kenny's lijkt mij nog een stugge ploeg. Anyway , mijn moraal zal weer gezakt zijn , dus 6/9 dringt zich op.
Geld proberen binnenkrijgen in deze periode...
Daarna ga ik op zoek naar een RB.
Ghent Semper Fidelis.
-
Zeker tevreden met het gelijkspel,heb alleen schrik dat ik het niet zal redden dit seizoen.Agressieve LB waar geen echte goede vervanger voor is en ook mijn LM heetf geen goede back-up achter zich,gelukkig is hij minder agressief.messiah wrote:Tweede wedstrijd gelijk tegen sp.aalst,was te verwachten,aggresie doet in mijn ogen nu pas echt rare dingen maar ja zullen wel zien hoe het verder loopt!
-
Inderdaad een mooi punt wat je daar wegsnoept, ik ben blij met elk gelijkspel van andere teamssanex wrote:Zeker tevreden met het gelijkspel,heb alleen schrik dat ik het niet zal redden dit seizoen.Agressieve LB waar geen echte goede vervanger voor is en ook mijn LM heetf geen goede back-up achter zich,gelukkig is hij minder agressief.messiah wrote:Tweede wedstrijd gelijk tegen sp.aalst,was te verwachten,aggresie doet in mijn ogen nu pas echt rare dingen maar ja zullen wel zien hoe het verder loopt!

Maar dat probleem wat je hebt, je bent lang niet de enige hoor

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
heb me maar meteen op de TL gericht,op zoeke naar een jonge LB met weinig agressiesljivovica wrote:Inderdaad een mooi punt wat je daar wegsnoept, ik ben blij met elk gelijkspel van andere teamssanex wrote:Zeker tevreden met het gelijkspel,heb alleen schrik dat ik het niet zal redden dit seizoen.Agressieve LB waar geen echte goede vervanger voor is en ook mijn LM heetf geen goede back-up achter zich,gelukkig is hij minder agressief.messiah wrote:Tweede wedstrijd gelijk tegen sp.aalst,was te verwachten,aggresie doet in mijn ogen nu pas echt rare dingen maar ja zullen wel zien hoe het verder loopt!![]()
Maar dat probleem wat je hebt, je bent lang niet de enige hoor
-
- Team President
amaai jah uw beginweek is NOG zwaarder dan de mijnleendert wrote:Nike Itegem Football Club 1 - 0 HS ZUYD
HS ZUYD 1 - 0 De Fruitteelers
5 PIOTTE F.C. ?? - ?? HS ZUYD
HS ZUYD ?? - ?? KRC PeHari
De tweede wedstrijd is gewonnen, waardoor we nu 3 punten hebben. Nog 1 wedstrijd winnen deze week en ik ben tevreden!!! Poehhh wat een zware week is dit!
Donderdag moeten we uit tegen 5 PIOTTE F.C., dit wordt echt weer een zware kluif! We zullen zoveel mogelijk tegenstand bieden en hopen op een gelijkspel!

PeHari wordt ook niet gemakkelijk...
ik ben vandaag gewonnen op ducaboys!!! weeral met 1 doelpunt verschil, maar dit doet wel goed, hierdoor zal ik volgende week waarschijnlijk mijn team willen versterken!
vrijdag wordt spannend, maar ik vrees weeral dat The Babies te sterk gaan zijn thuis
maar eerst donderdag winnen van Lion Team
-
Nike Itegem Football Club 1 - 0 HS ZUYD
5 PIOTTE F.C. 2 - 3 HS ZUYD
Yeaaah, vandaag met 2-3 gewonnen bij 5 PIOTTE F.C. (ook een titelkandidaat) Ik heb nu al 2 supermoeilijke wedstrijden gehad. Ik heb nu al uitgespeeld bij NIFC en 5 PIOTTE. We hebben nu onze beoogde 6 punten binnen en zijn dus al tevreden.
Morgen moet overigens gewonnen worden, het is namelijk een thuiswedstrijd, tegen PeHari!! We zullen er alles aandoen om deze te winnen!
5 PIOTTE F.C. 2 - 3 HS ZUYD
Yeaaah, vandaag met 2-3 gewonnen bij 5 PIOTTE F.C. (ook een titelkandidaat) Ik heb nu al 2 supermoeilijke wedstrijden gehad. Ik heb nu al uitgespeeld bij NIFC en 5 PIOTTE. We hebben nu onze beoogde 6 punten binnen en zijn dus al tevreden.
Morgen moet overigens gewonnen worden, het is namelijk een thuiswedstrijd, tegen PeHari!! We zullen er alles aandoen om deze te winnen!
Last edited by leendert on Thu Jun 01, 2006 8:26 am, edited 1 time in total.

-
- Team President
-
Ik hoop het.Daan.// wrote:gewonnen met mijn B-team
even terzijde: volgens mij is dit de zwakste C6 divisie in de 4 seizoenen dat ik er zit
Denk dat er in totaal 5 ploegen zijn die zullen strijden voor de promotie.
En ik denk niet dat ik daar bij ga zijn

Spelers op cruciale plaatsen hebben veel te hoge agressie.

-
Ach jaaa, heb ik die tenminste gehad heVdBDominique wrote:de helft van onze reeks is wel echt zwakker hé![]()
dus heb je wel pech dat je 4x na elkaar tegen de betere helft moet spelen

Ik had al gezegd: "Als ik de eerste week alles win, maak ik een goede kans op promotie". Dit is na de eerste speeldag tegen jou al het geval niet meer, maar de rest winnen is mij ook veel waard. Al dnek ik dat ik morgen niet win, omdat mijn CM gebleseerd is en ik noodgedwongen 4-3-3 ga spelen.

-
- Team President