akki wrote:proficiat nopp's. degelijke ploeg, we gaan er samen volgende seizoen iets aan te doen.
Maar het dorpje betekom doet het algemeen goed op sp, bij de eerste 5 in de A zijn er drie van het dorp betekom, alé voorlopig toch, toch ook een flink prestaties
Wordt tijd voor een kroeg in Betekom die SP gaat heten:-)
Momenteel wordt ik bestookt met uitnodigingen van 2 tjechen, wordt er gek van. Want ik wil data vrij houden voor de vriendschappelijke toernooien die ik nog speel.
Ook via de SP-mail zijn ze niet echt vriendelijk.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
akki wrote:proficiat nopp's. degelijke ploeg, we gaan er samen volgende seizoen iets aan te doen.
Maar het dorpje betekom doet het algemeen goed op sp, bij de eerste 5 in de A zijn er drie van het dorp betekom, alé voorlopig toch, toch ook een flink prestaties
Wordt tijd voor een kroeg in Betekom die SP gaat heten:-)
Momenteel wordt ik bestookt met uitnodigingen van 2 tjechen, wordt er gek van. Want ik wil data vrij houden voor de vriendschappelijke toernooien die ik nog speel.
Ook via de SP-mail zijn ze niet echt vriendelijk.
we hadden er vroeger één, dat is kenny zijn ploegnaam, die zijn ploeg is genoemd naar ons stamcafé van vroeger. Ondertussen gesloten en bloemenwinkel spijtig genoeg.
die tsjechen doorsturen naar sjarel of ze eens goed op hun plaats zetten.
Dark Tiger wrote:Af en toe bloemen kopen voor uw vriend/vriendin is belangrijker dan op café hangen.
nu we niet zoveel meer op café hangen (stamcafé weg) is dat niet meer nodig hé, een bloemke om het terug goe te maken bij de vriendin ook nog proficiat aan Noppp met zijn titel en mooi seizoen.. voor ons zal de 5de plaats moeilijk worden met nog twee zwaar verplaatsingen.. vandaag met moeite gewonnen van Tranecids, in 85ste minuut winning goal, waren nochtans 20% beter?
Sja, qua ranglijst schurk ik al tegen de A aan, maar kwalitatief nog niet...
Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, hopelijk zit ik in de A voor jij of Drambuie er kampioen wordt
En ik vergeet jullie niet zo gauw hoor
FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
Beetje onverwacht gelijk gespeeld op het veld van de glasbell, maar hierdoor blijven we wel op de derde plaats staan waar we voor gingen gaan, met nog één match voor de boeg ziet het er heel goed uit.
Ik ben na een onverwachte overwinning zeker van de 2e plaats! Mooi meegenomen zou ik zeggen. Ik was al een keer 3e en 1e geweest, nu heb ik de fictieve zilveren medaille ook
jimman23 wrote:Ik ben na een onverwachte overwinning zeker van de 2e plaats! Mooi meegenomen zou ik zeggen. Ik was al een keer 3e en 1e geweest, nu heb ik de fictieve zilveren medaille ook