Moderator: Moderator
Vandaag verloren..... Dit begint echt rampzalig te worden!leendert wrote:maa 5 jun 2006 (04:00 CET) De Dakwerkers 2 - 1 HS ZUYD
din 6 jun 2006 (04:00 CET) Team.Godlike ?? - ?? HS ZUYD
don 8 jun 2006 (04:00 CET) HS ZUYD ?? - ?? Lion Team
vri 9 jun 2006 (04:00 CET) FC Gargzdas ?? - ?? HS ZUYD
Dit zijn de wedstrijden van deze week!!
De Dakwerkers, Team.Godlike en Lion Leam moeten simpelweg gepakt worden! Daar moet van gewonnen worden!
Uit naar FC Gargzdas, de leider in C.8 zal wat lastig worden! Maar daar moet een gelijkspel weggesleept worden!
Ja, daar heb je pech dat je een goeie CM kwijtraakt, wat achteraf niet nodig was geweest... Daardoor kun je die stunt morgen wel op je buik schrijvenmessiah wrote:1 - 7 gewonnen bij Fingers die duidelijk niet zijn beste ploeg had opgesteld,morgen uit bij FC Wageningen,hopelijk kunnen we daar een kleine stunt realiseren
Dat heeft er bij mij zeker mee te maken:-)Hoevi wrote:Waarom zijn de managers van C1 zo rustig??
Omdat ze het zo slecht doen?
bij mij vant zelfdeNoppp wrote:Dat heeft er bij mij zeker mee te maken:-)Hoevi wrote:Waarom zijn de managers van C1 zo rustig??
Omdat ze het zo slecht doen?
Wat een drama dit seizoen zeg. Nog niet verloren, maar daar heb ik ook alle positieve punten mee benoemd....Ik verwacht nog wel een leuke serie te kunnen neerzetten, zodat ik nog wel wat ga betekenen in de C.1