allen 100% moraal (denk ik)
en de meeste zijn nog behoorlijk fit (zeker in de 90%)
en tegen de eerste in de stand steken we natuurlijk altijd een tandje bij

Moderator: Moderator
crazy hairs wrote:ik sta met men volledige ploeg
5e plaats? ik zou eerder voor 3e plaats gaanDen Uier wrote:crazy hairs wrote:ik sta met men volledige ploeg
Zo spijtig dat men team niet fit was en ik geen enkele LB ter beschikking had ! Proficiat met je overwinning ! Ook Fc Pee olé olé proficiat met je overwinning tegen les valousMijn promotie kansen zullen nu wel weggeborgen mogen. We gaan maar terug voor de 5de plaats ofzo...
wow in D.16 is het al zowat zeker wat de eindstand gaat zijnCeltic'85 wrote:De stand dus :
1 De Fruitteelers 41 19 13 2 4 38 21 +17
2 F. C. Steaua 39 19 12 3 4 30 18 +12
3 FC EbaIba 39 19 12 3 4 32 21 +11
4 CELTIC85 38 19 11 5 3 36 27 +9
5 1.FK Drnovice 37 19 11 4 4 33 25 +8
6 Agustina 34 19 10 4 5 32 20 +12
7 Eendracht Henis 34 19 10 4 5 35 29 +6
1 fc de pintepakkers 53
2 kvc Booischot 45
3 FC Holland 39
4 Ambiorix C 36
5 blizzard 36
6 porcacamunia 35
7 FC De Titanen 32
8 wild boyz 26
9 FC Soepkieke 25
10 Forza Balder 24
nog thnx..maarja het mocht niet baten..1-0 verlorenCeltic'85 wrote:Schitterend Onderschatte ! Succes morgen nog tegen Harde Kern.
Ik hoop eigenlijk ook es de kaap van 130 te halen dit seizoen.
Niet zo bescheiden uier, je staat nog steeds 3e en morgen speel je thuis tegen mij. En je bent daarin favoriet.el stino wrote:5e plaats? ik zou eerder voor 3e plaats gaanDen Uier wrote:crazy hairs wrote:ik sta met men volledige ploeg
Zo spijtig dat men team niet fit was en ik geen enkele LB ter beschikking had ! Proficiat met je overwinning ! Ook Fc Pee olé olé proficiat met je overwinning tegen les valousMijn promotie kansen zullen nu wel weggeborgen mogen. We gaan maar terug voor de 5de plaats ofzo...
![]()
zelf sluiten we de 1e week van de terugronde af met een 9/12 (in de heenronde haalden we een 6/12)
vandaag een 0-1 overwinning. je zou denken dat wanneer je 11% beter bent toch 2x scoort![]()
nu ja, de ptn zijn binnen en we staan nog steeds op een 6e plaats. op zoek naar een 5e of 4e plaats (die resp. 6 en 7ptn voorstaan)
volgende week kondigt zich aan als een harde week. (2/12 in de heenronde) tegen de n°3, n°5, n°7 en n°9 hebben we onze handen vol.maar onze agenda is niet overvol, dus we proberen er het beste van te maken
peterv wrote:Niet zo bescheiden uier, je staat nog steeds 3e en morgen speel je thuis tegen mij. En je bent daarin favoriet.el stino wrote:5e plaats? ik zou eerder voor 3e plaats gaanDen Uier wrote:
![]()
zelf sluiten we de 1e week van de terugronde af met een 9/12 (in de heenronde haalden we een 6/12)
vandaag een 0-1 overwinning. je zou denken dat wanneer je 11% beter bent toch 2x scoort![]()
nu ja, de ptn zijn binnen en we staan nog steeds op een 6e plaats. op zoek naar een 5e of 4e plaats (die resp. 6 en 7ptn voorstaan)
volgende week kondigt zich aan als een harde week. (2/12 in de heenronde) tegen de n°3, n°5, n°7 en n°9 hebben we onze handen vol.maar onze agenda is niet overvol, dus we proberen er het beste van te maken
Voor mij ben jij, Benne3800 en SGS nog steeds de promotiekandidaten
Morgen gelijkspel of verlies... come on dude! Je bent de favoriet hee!Den Uier wrote:peterv wrote:Niet zo bescheiden uier, je staat nog steeds 3e en morgen speel je thuis tegen mij. En je bent daarin favoriet.el stino wrote: 5e plaats? ik zou eerder voor 3e plaats gaan![]()
Voor mij ben jij, Benne3800 en SGS nog steeds de promotiekandidaten
Fijn dat je er zo over denkt.Maar ik moet dus nog spelen tegen de grote kleppers hé ! Morgen tegen u waar ik op een gelijkspel of nipt verlies gok en dan al de rest nog van de top 5.
Als ik steeds mijn volledig A en B team ter beschikking heb dan heb ik er meer vertrouwen in. Zoals tegen winkel sport FC had niet eens mijn A of B speler (LB) ter beschikking en daar verlies je wel belangrijke punten door als de tegenstander dat wel heeftWe gaan in ieder geval nog proberen voor promotie ! Ik vind dat jij het meer dan gewoonweg fantastisch doet met je team. Petje af daarvoor en meer heb ik niet te zeggen