Divisie E
Moderator: Moderator
2-0 gewonnen, 15 uit 5. De volle winst dus!!
Morgen tegen de nummer 15, lekker spelen met een aantal B-spelers.
Donderdag een lastige wedstrijd tegen de nummer 4, maar ook die kunnen we winnen.
We gaan goed!!!!
Morgen tegen de nummer 15, lekker spelen met een aantal B-spelers.
Donderdag een lastige wedstrijd tegen de nummer 4, maar ook die kunnen we winnen.
We gaan goed!!!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1-3 gewonnen 9 uit 15.
Gaat al veel beter!!!
Sta 9de waar ik eindigde afgelopen seizoen.
Maar zit een stijgende lijn in.
Gaat al veel beter!!!

Sta 9de waar ik eindigde afgelopen seizoen.
Maar zit een stijgende lijn in.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
- Member of the Soccer Project Association
Een nipte 2-8 overwinning...... Gheghe, heerlijke overwinning. Goed voor het doelpunten saldo. Sta nu alleen aan kop, energieboys liet verrassend punten liggen tegen FC Aitra.
Morgen thuis tegen Holland Sport. We gaan voor de volle winst!!
Morgen thuis tegen Holland Sport. We gaan voor de volle winst!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
-
- Member of the Soccer Project Association
Vandaag 3-3 gelijkgespeeld
Een mooie match voor het thuispubliek. We kwamen telkens op acgterstand maar de spelers hebben karakter getoond en telkens de gelijkmaker binnengetikt
Met een draw zijn we tevreden, dat was ook ons doel.
We hebben al de meeste doelpunten gescoord, maar ook de derdemeeste tegen gekregen
Maar volgende wedstrijd moeten we winnen, anders vrees ik voor een slechte week zonder overwinning. Een zege is haalbaar.

Met een draw zijn we tevreden, dat was ook ons doel.
We hebben al de meeste doelpunten gescoord, maar ook de derdemeeste tegen gekregen

Maar volgende wedstrijd moeten we winnen, anders vrees ik voor een slechte week zonder overwinning. Een zege is haalbaar.
Verloren met 0-1. 
als ik men CF en LB had had ik waarschijnlijk nog eens kunnen winnen ook van de huidige koploper.
Nu sta ik 9de met 9 uit 18.
Morgen tegen een H'er in de Beker.
Dus ronde 3 is al haalbaar.

als ik men CF en LB had had ik waarschijnlijk nog eens kunnen winnen ook van de huidige koploper.
Nu sta ik 9de met 9 uit 18.

Morgen tegen een H'er in de Beker.
Dus ronde 3 is al haalbaar.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Gewonnen met 8-1.
Ronde 3 moet ik tegen een F'er die zich op de 11de plaats rangschikt.
Dus zou wel moeten lukken om eindelijk eens ronde 4 te behalen.
Ronde 3 moet ik tegen een F'er die zich op de 11de plaats rangschikt.
Dus zou wel moeten lukken om eindelijk eens ronde 4 te behalen.