Dia kans zit er dik in als je de promendovussen uit B atm zietreumatiek1995 wrote:7 TsjechenDilibangeda wrote:Idd. En het aantal Tsjechen is gigantisch!Fikkiezero wrote:Nu hebben we nog 3 Belgen in A, als de stand blijft zoals ze is telt België volgend seizoen welgeteld nog 1 team in de hoogste divisie!
Volgend seizoen 10 ?
Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
Detelin heeft een slechte reputatie en krijgt voor de minste fout meteen een kaart. En de rode krijgt hij altijd meteen. Na 2 matchen heeft hij zo al 2 rode en 2 gele kaarten verzameld. Zo is hij metten de vuilste speler van A net zoals JenasPrince88 wrote:Woohoo! Weer drie punten weten te pakken![]()
Zoals verwacht, kon hij geen 100% agressie spelen en pakte hij ook nog eens een kaart in de 79' minuut. Hierdoor waren we 4% beter (136 om 140) en hebben we 0-1 gewonnen. Hierdoor stijgen we naar plek 11, slechts één plekje onder degradatie![]()
Feit is wel, ik heb nog steeds het minste aantal tegendoelpunten![]()
Maar dan ook wel weer verreweg het minste gescoord, zelfs minder dan Dilibangeda![]()
Wat me ook opviel, is dat de CB van Jokke na een schorsing van 4 wedstrijden nu weer mocht spelen; krijgt hij weer een directe rode kaart. Nu gelukkig maar één wedstrijd schorsing, maar als dat het hele seizoen zo doorgaat...![]()
Donderdag een lastige wedstrijd tegen Blsany. Helaas is de scheids 79%, wat betekent dat hij 100% agressie kan spelen en ik niet...Gaat dus een lastige pot worden om te kunnen winnen. Met gelijkspel zullen we tevreden zijn.

Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
-
En die speelt ook niet eens elke wedstrijdjokke wrote:Detelin heeft een slechte reputatie en krijgt voor de minste fout meteen een kaart. En de rode krijgt hij altijd meteen. Na 2 matchen heeft hij zo al 2 rode en 2 gele kaarten verzameld. Zo is hij metten de vuilste speler van A net zoals Jenas

Prince88, proud manager of Fresh
-
Blsany kon niet zijn minst agressieve ploeg opstellen. Resultaat: speelde net als mij 80% agressie bij een scheids van 79%. Van mijn kant uit is dat op het randje, maar er viel geen rode kaart.
Uitslag: 1-0 (141 om 140)
Ik had zo niet verwacht dat er een W'tje zou staan vanochtend. Was blij toen ik inlogde en dat zag
Morgen tegen AS Vlalex. Hij zal wel op vakantie zijn, want hij heeft sinds de 24e van juni niet meer ingelogd. Even afwachten wie er precies spelen, maar een winstpartij moet mogelijk zijn door verminderde fitheden/moralen!
Uitslag: 1-0 (141 om 140)

Ik had zo niet verwacht dat er een W'tje zou staan vanochtend. Was blij toen ik inlogde en dat zag

Morgen tegen AS Vlalex. Hij zal wel op vakantie zijn, want hij heeft sinds de 24e van juni niet meer ingelogd. Even afwachten wie er precies spelen, maar een winstpartij moet mogelijk zijn door verminderde fitheden/moralen!
-
een 73 werd vervangen door 59, big changePrince88 wrote:Blsany kon niet zijn minst agressieve ploeg opstellen. Resultaat: speelde net als mij 80% agressie bij een scheids van 79%. Van mijn kant uit is dat op het randje, maar er viel geen rode kaart.
Uitslag: 1-0 (141 om 140)![]()
Ik had zo niet verwacht dat er een W'tje zou staan vanochtend. Was blij toen ik inlogde en dat zag![]()

aii, frrfrr terug op kop, sat gedrawt met 3% slechter
en eveneens..
en eveneens..
Tja, dat spel is niet consequent.Dilibangeda wrote:een 73 werd vervangen door 59, big changePrince88 wrote:Blsany kon niet zijn minst agressieve ploeg opstellen. Resultaat: speelde net als mij 80% agressie bij een scheids van 79%. Van mijn kant uit is dat op het randje, maar er viel geen rode kaart.
Ik had zo niet verwacht dat er een W'tje zou staan vanochtend. Was blij toen ik inlogde en dat zag![]()
Morgen tegen AS Vlalex. Hij zal wel op vakantie zijn, want hij heeft sinds de 24e van juni niet meer ingelogd. Even afwachten wie er precies spelen, maar een winstpartij moet mogelijk zijn door verminderde fitheden/moralen!maar proficiat!
Ik durfde niet te agressief spelen. Het minste dat ik wat agressiever speel dan vliegen de kaarten rond mijn oren. En ik heb dan meestal ook een minder agressieve opstelling als de tegenstander.
Nu weer, tegenstander krijgt 1 gele kaart meer als mij, terwijl hij 5% agressiever speelt als mij. Mijn agressiefste speler is 15%. Zijn agressiefste speler is maar liefst 81%, zijn 2e agressiefste spler is 25%.
Als ik hier 10 % agressiever speel dan krijg ik gegarandeerd 2 rode kaarten op mijn nek.
Uiteindelijk mag ik blij zijn met een gelijk spel., maar hij moet hier toch zeker 2 rode kaarten krijgen zeker.
Manager van S.A.T
-
kweeget wel. das echt pure chance dat die kerel heeft! pcs een herinnering naar mijn vorig seizoenjokke wrote:Tja, dat spel is niet consequent.Dilibangeda wrote:een 73 werd vervangen door 59, big changePrince88 wrote:Blsany kon niet zijn minst agressieve ploeg opstellen. Resultaat: speelde net als mij 80% agressie bij een scheids van 79%. Van mijn kant uit is dat op het randje, maar er viel geen rode kaart.
Morgen tegen AS Vlalex. Hij zal wel op vakantie zijn, want hij heeft sinds de 24e van juni niet meer ingelogd. Even afwachten wie er precies spelen, maar een winstpartij moet mogelijk zijn door verminderde fitheden/moralen!maar proficiat!
Ik durfde niet te agressief spelen. Het minste dat ik wat agressiever speel dan vliegen de kaarten rond mijn oren. En ik heb dan meestal ook een minder agressieve opstelling als de tegenstander.
Nu weer, tegenstander krijgt 1 gele kaart meer als mij, terwijl hij 5% agressiever speelt als mij. Mijn agressiefste speler is 15%. Zijn agressiefste speler is maar liefst 81%, zijn 2e agressiefste spler is 25%.
Als ik hier 10 % agressiever speel dan krijg ik gegarandeerd 2 rode kaarten op mijn nek.
Uiteindelijk mag ik blij zijn met een gelijk spel., maar hij moet hier toch zeker 2 rode kaarten krijgen zeker.

en eveneens..
en eveneens..
-
Dat zal hem ook wel geweest zijn jaDilibangeda wrote:een 73 werd vervangen door 59, big changePrince88 wrote:Blsany kon niet zijn minst agressieve ploeg opstellen. Resultaat: speelde net als mij 80% agressie bij een scheids van 79%. Van mijn kant uit is dat op het randje, maar er viel geen rode kaart.

Achja, wie niet op het veld staat kan ik natuurlijk niet verslaan

-
Die speler van je tegenstander met agressie 81% is de keeper. Die krijgen zowiezo minder snel een rode kaart...jokke wrote:Mijn agressiefste speler is 15%. Zijn agressiefste speler is maar liefst 81%, zijn 2e agressiefste spler is 25%.
Maar dan nog, het verschil met jouw en zijn agressiefste veldspeler is 10%... 't Zou nie mogen dat je met 5% minder te spelen toch meer kaarten krijgt...
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
-
-
Trouwens wel tof dat er een ex-speler van mij in A speelt.
Tis ook het mooiste A seizoen sinds tijden lijkt het, na Netanya, Skunks en Frrfrr is de strijd nu weer helemaal open. Tog blijf ik men geld op Frrfrr inzetten al ben ik lang niet meer zeker. Succes allemaal hier nog
Tis ook het mooiste A seizoen sinds tijden lijkt het, na Netanya, Skunks en Frrfrr is de strijd nu weer helemaal open. Tog blijf ik men geld op Frrfrr inzetten al ben ik lang niet meer zeker. Succes allemaal hier nog

Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
Laatste winnaar Forum-cup
-
-
S.A.T heeft zich uit de beker laten kegelen, dus ik zet men geld in op S.A.Tjona wrote:Trouwens wel tof dat er een ex-speler van mij in A speelt.

Royal FC (el stino) - Manager since season 8
-
Daar durf ik ook nog wel een 'gokje' op te wagen. Je hoorde hem paar seizoenen terug al aangeven dat dit zíjn seizoen moest worden en hij gaat er serieus voor ja. En nu met el stino een paar dagen aan het roer kan het toch niet meer misgaan?!el stino wrote:S.A.T heeft zich uit de beker laten kegelen, dus ik zet men geld in op S.A.Tjona wrote:Trouwens wel tof dat er een ex-speler van mij in A speelt.