Bij club--> overzichtLembi wrote:je achterban, waar kan je dat vinden hoeveel je er hebt?
Divisie E
Moderator: Moderator
Re: achterban
-
- Member of the Soccer Project Association
1ste 

Alimanzia Cebredas - *The Most Skillfull Team Of The D-Division*
BP A-team 72.18
Gemmidelde leeftijd A-team: 24.55
2-4 gewonnen, 24 punten uit 8 duels!!! de nummer 2 staat op 2 punten en de nummer 3 op 3 punten.
Volgende week 3 belangrijke/ lastige wedstrijden!!
Volgende week 3 belangrijke/ lastige wedstrijden!!
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
4-0 gewonnen sta nu 8ste met 15 uit 24.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
- Member of the Soccer Project Association
ksta al eerstes nuJoeyve wrote:5-0 gewonnen
ongelooflijk da ik nog altijd ni eerste sta,die ploeg da boven mij staat lijkt mij ni zo moeilijk om van te winnen
de helft van zijn verdediging en middenveld presteert met moeite 60 als ik zie naar matchverslagen
twordt tijd da ik hem eens inmaak26 december pas dat ik tegen hem moet..

De aankomende wedstrijden kan voor een record zorgen in AFC AJAX AMSTERDAM.
LB 11. Anouar Kraouche 0 5 1 0 148 4
Juist!
148 gele kaarten!
Als je alleen de liga meerekent.
Totaal zit hij al op 250 gele kaarten!
LB 11. Anouar Kraouche 0 5 1 0 148 4
Juist!
148 gele kaarten!
Als je alleen de liga meerekent.
Totaal zit hij al op 250 gele kaarten!
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
4-2 gewonnen van een goede ploeg in onze poule!!
Helaas viel mijn RM uit (7 dagen) en ook mijn CF (1 dag), gister ook al mijn CB (7 dagen) kwijt geraakt! Ik hoop dit te kunnen opvangen met mijn B-spelers...
Helaas viel mijn RM uit (7 dagen) en ook mijn CF (1 dag), gister ook al mijn CB (7 dagen) kwijt geraakt! Ik hoop dit te kunnen opvangen met mijn B-spelers...
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
0-3 gewonnen, en sta nog steeds eerste.
Ook een nieuwe jeugdspeler gekregen vandaag, en het is er eindelijk eentje met een lage agressie en ook op een positie waar ik hem binnen dit en 2 seizoenen zeker kan gebruiken (LB). Een meevaller dus! Nu hopen dat zijn skills ook goed zullen worden.
Ook een nieuwe jeugdspeler gekregen vandaag, en het is er eindelijk eentje met een lage agressie en ook op een positie waar ik hem binnen dit en 2 seizoenen zeker kan gebruiken (LB). Een meevaller dus! Nu hopen dat zijn skills ook goed zullen worden.

Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19