Divisie A

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Prince88
Member of the Soccer Project Association

Post by Prince88 »

Vandaag een meevaller op het veld van Bohemians Jenikov. Hij was de betere ploeg gezien de linieratings van 145 om 141, maar het werd 1-1. Ik wou de wedstrijd eerst nog helemaal laten schieten (B/C-combinatie), maar ben blij dat ik het niet gedaan heb :P

Maandag uit bij FC Sosna pod Jahodnou. Allebei geen enkele schorsing of blessure in het A-team, dus normaal gezien zal hij wel winnen, want z'n A-team is niet mis.
Prince88, proud manager of Fresh
yanniske

Post by yanniske »

ligt het aan mij of is AS Vlalex al een hele tijd niet ingelogd :?
reumatiek1995

Post by reumatiek1995 »

yanniske wrote:ligt het aan mij of is AS Vlalex al een hele tijd niet ingelogd :?
Het ligt aan u ^^
Kan zijn dat hij op vakantie is
Prince88

Post by Prince88 »

Een 2-2 gelijkspel kunnen behalen op het veld van FC Sosna pod Jahodnou. Ik was 1 procentje beter (141 om 142), dus jammer dat er net geen winst in zit. Kan de punten goed gebruiken.

Hierdoor zijn we gedaald naar plaats 11, maar alles ligt nog zo dicht bij mekaar. Morgen ontvangen we S.A.T. Zal lastig worden om de punten thuis te houden, maar we gaan ons best doen.
el stino

Post by el stino »

S.A.T winst geniaal tegen FrrFrr met 3-1 en springt daardoor over FrrFrr naar de 2e plaats. :D :D
het kan me niet schelen dat FrrFrr een beetje pech heeft gehad, maar als Jokke terug komt verklaart hij mij zoiezo heilig denk ik 8) :D

morgen uit tegen Fresh.
een lastige wedstrijd, maar we hopen natuurlijk op het beste :wink:
Royal FC (el stino) - Manager since season 8
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

el stino wrote:S.A.T winst geniaal tegen FrrFrr met 3-1 en springt daardoor over FrrFrr naar de 2e plaats. :D :D
het kan me niet schelen dat FrrFrr een beetje pech heeft gehad, maar als Jokke terug komt verklaart hij mij zoiezo heilig denk ik 8) :D

morgen uit tegen Fresh.
een lastige wedstrijd, maar we hopen natuurlijk op het beste :wink:
een beetje pech? FrrFrr heeft de pech van zijn leven maar ik kan er zeker en vast wel mee lachen! =D

domme toch..vorig seizoen had die nooit pech :roll:
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas

en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Prince88

Post by Prince88 »

Por qué? Por qué!

De tweede keer dat ik een procentje slechter ben en ik verlies; twee keer al dat ik een procentje beter ben en ik speel gelijk... :roll:

Vandaag dus tegen S.A.T. El stino kroop door het oog van de naald, de naald van gratie van Rinia :P
Tegen mij kon hij wel winnen, al was het nipt: 145 om 146 linieratings, wat resulteerde in een 1-2 verlies voor mij. Jammer. Ik vond dat ik best wel wat verdiende...

Nu wel weer gezakt naar plaats 12, maar donderdag drie zekere punten tegen Dili. Eens kijken of we goed kunnen scoren en weer boven de streep kunnen eindigen. Laat het een start zijn voor een goede terugronde :)
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

Prince88 wrote:Por qué? Por qué!

De tweede keer dat ik een procentje slechter ben en ik verlies; twee keer al dat ik een procentje beter ben en ik speel gelijk... :roll:

Vandaag dus tegen S.A.T. El stino kroop door het oog van de naald, de naald van gratie van Rinia :P
Tegen mij kon hij wel winnen, al was het nipt: 145 om 146 linieratings, wat resulteerde in een 1-2 verlies voor mij. Jammer. Ik vond dat ik best wel wat verdiende...

Nu wel weer gezakt naar plaats 12, maar donderdag drie zekere punten tegen Dili. Eens kijken of we goed kunnen scoren en weer boven de streep kunnen eindigen. Laat het een start zijn voor een goede terugronde :)
pas maar eens op dan! sevens zet ik mijn super-11 nog op het veld! ^

en eveneens..
el stino

Post by el stino »

sorry Fresh :)
maar mijn opdracht luidde om S.A.T terug naar de eerste plek te brengen. elk minpuntje moet dus genadeloos afgestraft worden :P

het thuisvoordeel heeft je nog een 145 gegeven, want de bp's waren wel duidelijk in het voordeel van S.A.T :wink:

donderdag nog een lastige wedstrijd tegen Bunicii en hopelijk laat ook de n°1 iets liggen tegen Bohemians Jenikov. dan zou het helemaal feest zijn 8)
hoe die zijn ploeg het zo lang volhoudt daar bovenaan... goed management wrs en veel opoffering qua vrB's, want die zijn team is niet schitterend qua bp's en leeftijd.
Prince88

Post by Prince88 »

el stino wrote:

sorry Fresh :)
maar mijn opdracht luidde om S.A.T terug naar de eerste plek te brengen. elk minpuntje moet dus genadeloos afgestraft worden :P

het thuisvoordeel heeft je nog een 145 gegeven, want de bp's waren wel duidelijk in het voordeel van S.A.T :wink:

donderdag nog een lastige wedstrijd tegen Bunicii en hopelijk laat ook de n°1 iets liggen tegen Bohemians Jenikov. dan zou het helemaal feest zijn 8)
hoe die zijn ploeg het zo lang volhoudt daar bovenaan... goed management wrs en veel opoffering qua vrB's, want die zijn team is niet schitterend qua bp's en leeftijd.
Je denkt toch zeker niet dat ik op zijn veld ook maar in de buurt kom van hem :P
Badbuffalo

Post by Badbuffalo »

AS Vlalex is verdwenen :(

Da's al de tweede hele grote Nederlander die uit het spel verdwijnt op korte tijd.
jona

Post by jona »

Badbuffalo wrote:AS Vlalex is verdwenen :(

Da's al de tweede hele grote Nederlander die uit het spel verdwijnt op korte tijd.
Spijtig, al met al heeft zijn vervanger, wel een mooie naam uitgekozen. :) :shock:

Vlalex heeft het onmogelijke gedaan, nooit uit de A verdwijnen, wat een manager :wink:
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
el stino

Post by el stino »

ik kon de heenronde prachtig afsluiten met het team van S.A.T en dat hebben we uiteraard dan ook gedaan :)

we haalden S.A.T zijn recordrating boven van 151 :D om afstand te nemen van Bunicii. jammer dat ook de leider zijn wedstrijd won, waardoor we de heenronde afsluiten op plaats 2.

het zwaarste van de opdracht zit er op voor ons. een 9/9 in de competitie met wedstrijden tegen FrrFrr, Fresh en Bunicii. ratings waren ook enorm sterk: 150 (thuis), 146 (uit) en 151 (thuis).

nu nog wat friendlies en VrB's spelen en wachten tot Jokke zaterdag terug thuis komt 8)
Prince88

Post by Prince88 »

Ik heb vandaag ook gewonnen tegen Dili en gelijk wat gedaan aan het doelsaldo; 0-10 gewonnen. Hierdoor stijgen we weer een plaatsje van 12 naar 11, maar alles ligt nog enorm dicht bij elkaar. Enkel de nummers 1 t/m 4 hebben zich afgescheiden, maar de nummer 6 heeft 22 punten en de nummer 12 heeft 20 punten :P

Kan dus nog alle kanten op!

Maandag beginnen we thuis tegen nummer 10 Litomysl Losers. Een overwinning zou dus goed uitkomen!
Dilibangeda

Post by Dilibangeda »

wat een zonde zeg dat vlalex uit het spel is zeg! :shock:

ik wrijf al in mijn handekes, laat rinia maar champ worden dit seizoen!!

en eveneens..
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”