Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Veg
Member of the Soccer Project Association

Post by Veg »

Ik heb zojuist vernomen dat Teefje zijn ploeg tijdelijk kwijt is, ik wil hier geen reacties op horen ofzo, maar wat ik wil aangeven is dat ik het zeer jammer zou vinden moest ik op deze manier hem kunnen bijhalen in de competitie, sportief gezien wringt er iets bij mij.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Raffin

Post by Raffin »

Veg wrote:Kan iemand me zeggen hoe het komt dat ik de afgelopen competitiewedstrijd heb verloren, dit is niet om te klagen, maar omdat ik zelf de reden niet weet. Ik speel wel op verplaatsing, maar mijn spelers presteren beter als die van hem. Heeft hij dan voor een heel goede taktiek tegen mijn taktiek gekozen of hoe zit dat?
goeie tactiek + agressie ..

Je hebt wel veel geluk gehad met de aankoop van die CB :D 6.3M een pruts

5-2 tegen Blue Devils, morgen proberen een punt te halen op Teefje

en hoe lang is hij uit en waarom??
Veg

Post by Veg »

Raffin wrote:
Veg wrote:Kan iemand me zeggen hoe het komt dat ik de afgelopen competitiewedstrijd heb verloren, dit is niet om te klagen, maar omdat ik zelf de reden niet weet. Ik speel wel op verplaatsing, maar mijn spelers presteren beter als die van hem. Heeft hij dan voor een heel goede taktiek tegen mijn taktiek gekozen of hoe zit dat?

Amai nog nie, ik werd gek deze morgen toen ik zag dat ik em had :D

Teefje had een titel aan een vriendschappelijke beker gegeven die niet kon en daarvoor had hij ook al eens waarschuwingen gekregen voor feiten waarvan ik niet op de hoogte ben, dat alles had de doorslag gegeven dat hij nu eventjes gebanned is. Komt wel heel goed uit voor jou eh, je moet morgen tegen hem en het zou kunnen dat hij zijn ploeg niet had ingesteld, dat zijn dan drie punten cadeau.
2-9-2008
Raffin

Post by Raffin »

Veg wrote:
Raffin wrote:

Amai nog nie, ik werd gek deze morgen toen ik zag dat ik em had :D

Teefje had een titel aan een vriendschappelijke beker gegeven die niet kon en daarvoor had hij ook al eens waarschuwingen gekregen voor feiten waarvan ik niet op de hoogte ben, dat alles had de doorslag gegeven dat hij nu eventjes gebanned is. Komt wel heel goed uit voor jou eh, je moet morgen tegen hem en het zou kunnen dat hij zijn ploeg niet had ingesteld, dat zijn dan drie punten cadeau.
Hmm niet meteen e :) z'n beste ploeg speelt ;)

Ik vind het wel belachelijk.. Hij verdient de titel en als hij hem zo zou moeten kwijtspelen :s hmm
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Ik vrees dat het mijn laatste posts zullen worden in deze subtopic...
De TS daalt zienderogen ;)
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Veg

Post by Veg »

Damn dit kan toch echt niet meer eh, 1-1 gelijkgespeeld tegen zo een prulleploeg :evil: :evil: :evil:

Dit zijn mijn linieratings versus die van mijn tegenstander:
44 <-> 41
42 <-> 41
50 <-> 43

De prestaties van mijn spelers waren ook stukken beter en ik had het thuisvoordeel, hier ben ik dik bestolen, mijn tweede plaats ben ik nu ook kwijt. Ik denk dat er deze terugronde een vloek over mijn team hangt, het onnodige puntenverlies blijft zich maar opstapelen. The Cheathunters hebben ook gewonnen op het veld van Teefje terwijl dit in normale omstandigheden hoogst waarschijnlijk ook niet zou gebeuren, dat zijn dan ook nog eens twee punten cadeau (no offence hoor, kan jij niet aan doen).
2-9-2008
Raffin

Post by Raffin »

Veg wrote:Damn dit kan toch echt niet meer eh, 1-1 gelijkgespeeld tegen zo een prulleploeg :evil: :evil: :evil:

Dit zijn mijn linieratings versus die van mijn tegenstander:
44 <-> 41
42 <-> 41
50 <-> 43

De prestaties van mijn spelers waren ook stukken beter en ik had het thuisvoordeel, hier ben ik dik bestolen, mijn tweede plaats ben ik nu ook kwijt. Ik denk dat er deze terugronde een vloek over mijn team hangt, het onnodige puntenverlies blijft zich maar opstapelen. The Cheathunters hebben ook gewonnen op het veld van Teefje terwijl dit in normale omstandigheden hoogst waarschijnlijk ook niet zou gebeuren, dat zijn dan ook nog eens twee punten cadeau (no offence hoor, kan jij niet aan doen).
Eerst over jou wedstrijd:

Ongelofelijk gewoon, de random mag wel aanwezig zijn, maar het verschil hier is 11 ptn + thuisvoordeel + ... Vind het jammer voor je, ik doe vandaag een fantastische zaak maar op zulke manier is het jammer

Over mijn wedstrijd:

2-4 gaan winnen op leider Teefjes vrolijke 11 en ik vind het ook jammer wat die overkomt .. fantastische zaak voor mij en blablabla maar het is gewoon de beste ploeg die hier ook wel wordt getrickt ..

Ipv een geldboete te geven ofzo ..

Vorige week dacht ik dat de random mij aan het tricken was, nu overkomt jou net hetzelfde .. hopelijk kunnen we nu strijden met onze echte wapens, niet met die van het spel zelf :roll:
Veg

Post by Veg »

Daar drink ik op :wink:
2-9-2008
lobert

Post by lobert »

Waarom was hij dan PRECIES zijn ploeg kwijt?
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Raffin

Post by Raffin »

2-1 gewonnen tegen Lazio1900

Sta nu weer 3e met morgen een lastige uitwedstrijd op Purple Army
Veg

Post by Veg »

Ik heb zoals ik had verwacht verloren, maar alles blijft nog mogelijk door de toppers die mijn grootste concurrenten op het einde van het seizoen nog onderling tegen elkaar moeten spelen.
2-9-2008
lobert

Post by lobert »

lobert wrote:Waarom was hij dan PRECIES zijn ploeg kwijt?
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
gangstakiller

Post by gangstakiller »

Een toch wel verrassende uitoverwinning op Theuwiz. Ik miste mijn beste 4 CM's en toch nog een uitoverwinning met 3-4.
Season 2: Champion E.30
Season 6: SP-Cup Winner + Champion D.10
Season 8: Promotie C --> B
Season 11: Promotie B --> A
Season 15: Promotie C --> B

Speel nu in B.1
Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

gangstakiller wrote:Een toch wel verrassende uitoverwinning op Theuwiz. Ik miste mijn beste 4 CM's en toch nog een uitoverwinning met 3-4.
Ik begrijp er nix van.....
Wsl mindere moraal van mijn spelers, dik genaaid he, om zot van te worden :wink: 8)
Dat zijn drie verloren punten, en weer zeven achter op de tweede, morgen zeker niet verliezen tegen den Ast
ImageImageImage
Raffin

Post by Raffin »

De 3 ptn genomen op het veld van Purple Army, zeer belangrijke zege!!
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”