Divisie C

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

matt
Member of the Soccer Project Association

Post by matt »

1/9, door een aanhoudende blessuregolf bij m'n A-Spelers lukt het nog niet zo goed. Morgen moet gewonnen worden om de schade nog wat te beperken. En hopelijk keert het geluk dan gauw.
lobert

Post by lobert »

Mijn aanval is nu echt geweldig :

LF 85 %, 23 jaar, bp 68
CF 85 %, 27 jaar, bp 72 :shock:
RF 87 %, 20 jaar, bp ? (waarschijnlijk 70) (heeft nog geen vol moraal)
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
feyenoordie

Post by feyenoordie »

3-2 verloren van Mado opzich niet erg, erger is dat m'n A-rm geblesseerd is geraakt en me B-rm nog lage moraal en fitheid heeft.
Halve team heeft last van blessures of lage fitheid door blessures :evil:
sanex

Post by sanex »

Limburgse derby van formaat in C.4

Na een klein kwartier sotnden de mannen van K. Fl. Dorne al riant op voorsprong(0-2).Maar nadien schoten de aalstenaren wakker en nog voor de rust bogen ze de 0-2 om in een 3-2 voorsprong.Pure wilskracht bij de spelers dus.

Ondertussen ging de partij goed op en neer maar echt gevaalrijk werd niemand meer tot in de 70ste minuut.Dorne maakt de gelijkmaker.De supporters uit beide kampen beseffen dat het ze hier hoogstaand voetbal zien en schreeuwen hun club naar de overwinning.Maar 2 minuten voor tijd maakt de duurste transfer uit de clubgeschiedenis(Gilson) de 4-3 voor sporting aalst.

Helaas zagen we wel Masureel uitvallen tijdens de wedstrijd,maar hij zal slecht 1 dage buiten strijd zijn.

Een mooi 9/9 dus voor Aalst en samen met Club Bruges zijn ze dan de enige ploeg.Morgen moet we wel op bezoek bij Mepers maar die hebben nog maar 3 punten,toch mogen we ze absoluut niet onderschatten want ze speelde afgelopen seizoen nog in B
Molleke

Post by Molleke »

zware nederlaag tegen gaan_met_die_banaan.
schorsingen en gekwetsen niet goed genoeg kunnen opvangen.

toch een dikke proficiat aan mijn tegenstander.
ImageImage
leendert

Post by leendert »

Ik zal het nieuws van C.8 dan maar hooghouden he!!

Deze eerste week competitie is er een met een gemengd gevoel. Maandag werd met 1-0 gewonnen van fc berg. Op dinsdag speelden we 0-2 uit tegen svyvegem.

Op woensdag moesten we uit naar Munchen. We speelden tegen Bayern Munchen en wonnen met 0-2, waardoor ons bekeravontuur voortleeft.

Donderdag werd er met 2-2 gelijk gespeeld tegen Real Aldamir. Vrijdag verloren we met 2-0 van De Zoeloe's.

Een toch wel goede week, maar toch hadden we liever 9 punten gehad in plaats van 7. Dit was ook zeker haalbaar geweest.

Het bestuur van HS ZUYD zit daarom met gemengde gevoelens. Maandag zal HS ZUYD moeten aantreden tegen de nummer laatst van de competitie. Verder hebben we een erg zware week. We treden dan aan tegen de numers 2, 3 en 4 van de competitie.
Image

Image
feyenoordie

Post by feyenoordie »

Wat een tering spel zeg ik zorg altijd dat m'n A-spelers een fitheid hebben die hoger is dan 90 en dan nog flikkeren en vandaag weer 2 spelers uit. En gister ook al een. Daardoor vandaag ook verloren, het kan niet op :x
Daan.//

Post by Daan.// »

Molleke wrote:zware nederlaag tegen gaan_met_die_banaan.
schorsingen en gekwetsen niet goed genoeg kunnen opvangen.

toch een dikke proficiat aan mijn tegenstander.
thanks :) ik schrok me een bult toen ik de stand zag :p ik had 2-2 ofzo verwacht :p
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
sanex

Post by sanex »

Voor het begin van de week voorspelde ik een 6/12.Niet onlogsich als je weet dat we speelden tegen Mepers(degradant uit D),Dorne(altijd een goeie ploeg),black mamba(vorig seizoen nummer 3)en U.S Trodica(de minste van de 4 ploegen,en ook de minste uit de reeks denk ik)

Maar we haalden een schitterende 12/12 door vandaag Mepers te verslaan met 2-4.

Ook moet ik de ploeg proficiat wensen want ik heb nog maar 1 schrosing gehad deze week.Een hele prestatei gezien de agressie van Pehe,Prikse en Dello
Shonk

Post by Shonk »

Eerste week is reeds voorbij en manager Shonk kijkt tevreden terug. De club haalde liefst 9 punten terwijl de manager slechts een 4/12 verwachte. Enkel een nipte nederlaag tegen Sp. Aalst van Sanex koste ons 3 punten. De manager heeft al laten weten dat in de terugronde dit verlies goed gemaakt zal worden. Ook de spelers geloven in de liga dit jaar na een zwaar seizoen vorig jaar. De club heeft zich op enkele plaatsen versterkt of jonge spelers aangekocht.

De manager, het bestuur en de staf bedanken alvast de spelers voor de sterke competitiestart.
Image Image
Daan.//

Post by Daan.// »

jess, gistere hebben drie A-spelers hun BP verhoogd :)
Gaan Met Die Banaan

ImageImage
Beker S10 => Kwartfinale
Sep

Post by Sep »

Daan.// wrote:jess, gistere hebben drie A-spelers hun BP verhoogd :)
stoer jah :D
elsiablo
Team Manager

Post by elsiablo »

Eerst week fenomenaal gestart met een 12/12. Had stiekem gehoopt op een 9/12, omdat ik thuis tegen Boca Juniors moest, wat toch één van de sterkste teams uit C1 is, maar ook deze wedstrijd werd gewonnen. Zoals de voorgaande jaren staat mijn team er al vroeg op het seizoen. De volgende wedstrijden zullen veel duidelijk maken over de sterkte van mijn team, want speel deze week tegen de 2e, 3e en 4e uit de huidige stand.

Mijn ambities dit jaar zijn een top 5 halen en misschien met wat geluk promoveren, hoewel ik besef dat er meer dan twee sterkere teams in mijn reeks spelen. Promotie dit jaar zou dus wel heel onverwacht zijn en hoeft ook niet, maar ik zou ze niet laten schieten moest de kans zich voordoen. Gelukkig beschik ik over de nodige ervaring om in C1 te spelen :roll: (dit is al mijn 6de seizoen in C1 en eindigde voorbij 5 seizoenen altijd binnen de top 6).

Ook moet de ploeg verder uitgebouwd worden. Een aantal spelers zullen mogen vertrekken, waaronder een aantal toppers (zoals één van de centrale verdedigers en één van de rechtsmiddens). Deze posities kennen 3 zo goed als evenwaardige kernspelers, waardoor er één van mag vertrekken in de loop van het seizoen. Een aantal anders posities in het elftal zijn wel wat zwak bezet, dus deze moeten dringend versterkt worden. Budgetair hebben we nu al een spaarpotje, maar samen met het geld van de vertrekkende spelers moet dit voldoende zijn om een aantal toppers binnen te halen.

Volgend jaar zal de lat dan ook een stuk hoger liggen dan dit jaar!!

Aan iedereen veel succes!!

Elsiablo.
Last edited by elsiablo on Sun Nov 27, 2005 2:41 pm, edited 1 time in total.
He's back ... .
lobert

Post by lobert »

Voorlopig staat het sterrenteam van LensDreamTeam nog stijf onderaan in C.9. De manager had van te voren al aangegeven dat dit een soort tussenseizoen zou worden, aangezien we op heel wat posities willen verjongen. We weten eigenlijk wel dat we gaan degraderen, maar als er een kansje zou zijn dat dit kan worden afgewend, zullen we het zeker niet laten.

We zoeken nog een LM van minimaal 84 % en eventueel een goede CM van 84 % of meer.

Onze 22-jarige sterGK heeft nu al een bp van 67 en dat terwijl zijn topjaren nog moeten komen. Hij zal op 23-jarige leeftijd een bp van ongeveer 71 gaan halen en dat zou heel mooi zijn. Ook onze RF VanderBergh heeft zijn waarde al een beetje bewezen. In een friendly scoorde hij 2x.

Ook de nieuwe aanwinst op de rechterkant van het middenveld presteert gelijk goed. Fabian Zane haalde al 69 als prestatie, terwijl hij op maar liefst 4 skills nog niet is voltraind! We schatten dat hij ongeveer 85 % gaat halen en bp 70.
LensDreamTeam
Started all over again after an abscence of more than 3 years.
Ally
Team Board Member

Post by Ally »

Geheel volgens traditie is Drambuie het nieuwe seizoen in C4 meteen al begonnen met nederlaag. De eerste week, ondanks de eerste zepert, nog wel 7/12 gehaald. Ondanks alles wel een aardig debut in de C Klasse.
<embed src="http://www.youtube.com/v/Frc4VX0T5oU" autoplay="true" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed>
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”