Ik denk dat dit slaagt op die 'onverwachte overwinning'? Wel, ik speelde met men B-ploeg + 2 C-spelers, zo goed zijn die mannen ook ni hé bij mij.Raffin wrote:excuse me?jimman23 wrote:Ik ben na een onverwachte overwinning zeker van de 2e plaats! Mooi meegenomen zou ik zeggen. Ik was al een keer 3e en 1e geweest, nu heb ik de fictieve zilveren medaille ook![]()
Nu is het vooral uitkijken naar de beker!
Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
jaweljimman23 wrote:Ik denk dat dit slaagt op die 'onverwachte overwinning'? Wel, ik speelde met men B-ploeg + 2 C-spelers, zo goed zijn die mannen ook ni hé bij mij.Raffin wrote:excuse me?jimman23 wrote:Ik ben na een onverwachte overwinning zeker van de 2e plaats! Mooi meegenomen zou ik zeggen. Ik was al een keer 3e en 1e geweest, nu heb ik de fictieve zilveren medaille ook![]()
Nu is het vooral uitkijken naar de beker!

het klasseverschil was niet zo groot maar het ts-verschil is meeeeeeega groot

-
KVOllivier naar de halve finale in de beker.
We waren zeker te zwak voor A maar door enkele tactische risico's en een blunder van de tegenstander in zijn agr. instelling houden we de eer van de A divisie hoog.
Morgen zal ons liedje uitgezongen zijn, maar wie weet kunnen we nogmaals stunten. We zullen de random volledig in ons voordeel moeten hebben!
We waren zeker te zwak voor A maar door enkele tactische risico's en een blunder van de tegenstander in zijn agr. instelling houden we de eer van de A divisie hoog.
Morgen zal ons liedje uitgezongen zijn, maar wie weet kunnen we nogmaals stunten. We zullen de random volledig in ons voordeel moeten hebben!
Een jaar lang gratis naar 2e klasse voetbal gaan kijken
S7 : 1e G S8 : 1e F S9 : 1e E S10 : 2e D
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
S11 : 6e C S12 : 2e C S13 : 1e B S14 : 15e A 1/2 finale beker, daarna in vrijeval naar C6
-
was ni veel blunder aan ze, hij had al 2 roode kaarten, die ploeg heeft gewoon veel te veel aggressieve spelersaquaboy wrote:KVOllivier naar de halve finale in de beker.
Sorry,Smiley wrote:was ni veel blunder aan ze, hij had al 2 roode kaarten, die ploeg heeft gewoon veel te veel aggressieve spelersaquaboy wrote:KVOllivier naar de halve finale in de beker.
Maar als je plots met aggr scheids + aggr instelling = 115 speelt terwijl je weet dat de grens op 100 ligt voor je opstelling dan vind ik da wel een blunder.
Goed voor mij in ieder geval.
Nu, het was een zeer belangrijke match en dan gaan veel manager iets aggr. spelen, maar met zo'n agr ploeg is dit dodelijk.
Een jaar lang gratis naar 2e klasse voetbal gaan kijken
-
Nuja.. 1 van men laatste posts hier in de A topic 
Ik wens jullie allemaal succes alvast!
Ik hoop hier binnen enkele seizoenen terug te kunnen posten met een betere ploeg dan nu!
Al zullen er hiervoor nog paar transfers voor moeten gebeuren 
grtz
btw, mag toch wel beetje fier zijn op men talenten
heb er 5 van ff geshowt bij waardes en talenten!
==> http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 351#637351

Ik hoop hier binnen enkele seizoenen terug te kunnen posten met een betere ploeg dan nu!

grtz
btw, mag toch wel beetje fier zijn op men talenten

S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup
S12: 6th in A --- S16: 1st in C --- S18: ... in B
Now? Began all over again !
-
Hopelijk kom ik je nog tegen, al dan niet in A, maar soit!TrAnEcId wrote:Nuja.. 1 van men laatste posts hier in de A topic
Ik hoop hier binnen enkele seizoenen terug te kunnen posten met een betere ploeg dan nu!Al zullen er hiervoor nog paar transfers voor moeten gebeuren
grtz
btw, mag toch wel beetje fier zijn op men talentenheb er 5 van ff geshowt bij waardes en talenten!

Zo'n talentvol manager als jij hoort hier gewoon thuis

-
thx man, altijd leuk zoiets te horenBadbuffalo wrote:Hopelijk kom ik je nog tegen, al dan niet in A, maar soit!TrAnEcId wrote:Nuja.. 1 van men laatste posts hier in de A topic
Ik hoop hier binnen enkele seizoenen terug te kunnen posten met een betere ploeg dan nu!Al zullen er hiervoor nog paar transfers voor moeten gebeuren
grtz
btw, mag toch wel beetje fier zijn op men talentenheb er 5 van ff geshowt bij waardes en talenten!
Zo'n talentvol manager als jij hoort hier gewoon thuis

Heb altijd van standpunt geweest, max spelers van 25 jaar in je ploeg. Maar als je in A wilt geraken moet je dit ff opzij gooien... De tijd was gekomen om eens te vernieuwen en de eerste fase hiervan is bijna afgelopen! Kan alleen maar probere een top ploeg uit te bouwen en hier terug te geraken... Al wordt dit elk seizoen moeilijker natuurlijk!
S6: 2nd D --- S7: 1st C - S9: 1st C --- S10: 2nd B --- S11: 5th in A & Semi Finals Cup