Celtic'85 wrote:Vanmorgen 1-0 gewonnen, Fruitteelers echter ook. Dus niets veranderd aan de kop.
Den Uier wrote:Als we daar tegen winnen is promotie een feit en gaan we naar de C.8.
C.8 ?!! Indien ik ook zou promoveren, zit ik bij jou volgend jaar.
Het zou leuk zijn als dat liedje zou doorgaan !!!
AS BARI
FCPee olé olé
CELTIC85
allemaal samen in een poule Moest ik promoveren dan weet ik nu al dat ik in de C klappen ga krijgen tot niet net is. Maar dan heb ik al eens in de C gespeeld en dat is toch al een hele prestatie denk ik wel
Last edited by Den Uier on Mon Sep 18, 2006 7:11 pm, edited 1 time in total.
Den Uier wrote:Deze morgen werd het 1-1 tegen Les Valous. In principe een goede uitslag. We zijn blij niet verloren te hebben en dat maken onze slaagkansen voor promotie een stuk realistischer. Morgen tegen de nr.3 Benne3800. We missen 3 A spelers en we hopen toch iets of moois te laten zien. Als we daar tegen winnen is promotie een feit en gaan we naar de C.8.
D.24
1 AS BARI 64
2 FcPee olé o.. 64
3 Benne3800 61
4 Les Valous 60
5 FC SGS 59
6 winkel spor.. 48
7 Ossmi 43
8 Gamebookers 42
9 SFC Salkaus.. 41
10 SC Les Bordes 40
11 Gerby's Devils 36
12 Godsheide VV 30
13 Team.Godlike 17
14 Juvenus 14
15 FC Team 15956 11
16 F.C. Daf 10
Ik heb gewonnen, dus een mens moet in principe content zijn.
Alleen... ik loop met 3 geschorsten en 2 geblesseerden... dus morgen écht niet al te veel kans tegen het toch stevige Gerby's Devils....SHIT!!
Uier, PLEASE geef Benne er van langs zodat ik mij een misstap kan veroorloven, anders wordt het héééél krap vrees ek....
Ik moet ook 3 spelers missen !!! Maar ik ga dus voor men thuispubliek volop voor de winst en dus ook promotie !
Celtic'85 wrote:Vanmorgen 1-0 gewonnen, Fruitteelers echter ook. Dus niets veranderd aan de kop.
Den Uier wrote:Als we daar tegen winnen is promotie een feit en gaan we naar de C.8.
AS BARI
FCPee olé olé
CELTIC85
allemaal samen in een poule Moest ik promoveren dan weet ik nu al dat ik in de C klappen ga krijgen tot niet net is. Maar ik heb al in de C gespeeld en dat is toch al een hele prestatie denk ik wel
ik kom erbij in B.3 (eerst naar C.7 en dan zo B.3)
wordt zoo mooi in B.3
AS Bari
fcPee olé olé
Celtic
Visserke
LensDreamTeam
SvensOn
Royal FC
als da samen zit (is nog ni voor direct mssn, maar ik kijk er al naar uit )
AS BARI
FCPee olé olé
CELTIC85
allemaal samen in een poule Moest ik promoveren dan weet ik nu al dat ik in de C klappen ga krijgen tot niet net is. Maar ik heb al in de C gespeeld en dat is toch al een hele prestatie denk ik wel
wordt zoo mooi in B.3
AS Bari
fcPee olé olé
Celtic
Visserke
LensDreamTeam
SvensOn
Royal FC
haha de B3 is nog ver, maar als ik in de B kom kom ik ook in de B3 na C9
Den Uier wrote:
AS BARI
FCPee olé olé
CELTIC85
wordt zoo mooi in B.3
AS Bari
fcPee olé olé
Celtic
Visserke
LensDreamTeam
SvensOn
Royal FC
In totaal zo'n 15 spelers verkocht /gekocht Betekent dat men TS daalde tot 17%, nu stijgt ie weer wat maar als ik vandaag kon winnen bleef ik 90% zeker erin maar helaas 2-3 verloren Ik kom wel snel weer terug
In totaal zo'n 15 spelers verkocht /gekocht Betekent dat men TS daalde tot 17%, nu stijgt ie weer wat maar als ik vandaag kon winnen bleef ik 90% zeker erin maar helaas 2-3 verloren Ik kom wel snel weer terug
Zeker Pirlo, je hebt nu je ploeg wat sterker gemaakt en achter 2 seizoenen ben je bijna onklopbaar Succes en ongetwijfeld tot achter een paar seizoenen
el stino wrote:
wordt zoo mooi in B.3
AS Bari
fcPee olé olé
Celtic
Visserke
LensDreamTeam
SvensOn
Royal FC
super, da wordt daar een gezellig potje
Hahahaha, jullie zijn niet normaal ! Volgend seizoen zit ik weer terug in D Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk dat de C echt wel geen lachertje is en dat ik daar klop ga krijgen ... Dan begin ja al over de B reeks ?!
ik wacht al zolang om eens bij iemand in dezelfde reeks te zitten
svenson zit in C.7 waar ik naartoe kan volgend seizoen, maar hij staat nu 3e, dus hij zal volgend seizoen naar B gaan en dan misloop ik hem terug
Yes !! 2-3 gewonnen en EbaIba klopt Fruitteelers thuis, ik sta 3 punten voor. Dit moet ik kunnen afmaken donderdag, al is het F.C. Steaua, de nr 6 en zeker geen slecht team. Een puntje is voldoende. EbaIba kan nog mee promoveren, Fruitteelers en Drnovice spelen immers tegen mekaar.
Na de 1-0 winst tegen Benne3800 zijn we zo goed als zeker Kampioen geworden in onze divisie D.24 De laatste wedstrijd heeft geen belang meer voor me. Het zal nu afhangen van men medekandidaat wat mee zal promoveren ! FcPee of Les Valous ??? Veel succes en moge de beste winnen
1 AS BARI 67
2 FcPee olé o.. 64
3 Les Valous 63
4 Benne3800 61
5 FC SGS 59
6 winkel spor.. 49
7 Ossmi 46
8 Gamebookers 45
9 SFC Salkaus.. 44
10 SC Les Bordes 40
11 Gerby's Devils 39
12 Godsheide VV 31
13 Team.Godlike 20
14 Juvenus 14
15 FC Team 15956 11
16 F.C. Daf 10
Celtic'85 wrote:Yes !! 2-3 gewonnen en EbaIba klopt Fruitteelers thuis, ik sta 3 punten voor. Dit moet ik kunnen afmaken donderdag, al is het F.C. Steaua, de nr 6 en zeker geen slecht team. Een puntje is voldoende. EbaIba kan nog mee promoveren, Fruitteelers en Drnovice spelen immers tegen mekaar.
al mijn hoop ligt nu in de handen van de nr.5 elettro fc:D
hij heeft vandaag de harde kern al voor me uitgeschakeld waardoor ik nu 3e ben op 1 puntje van de nr.2 pannaboys, en laat hem nou toevallig tegen elettro fc spelen donderdag
ik zelf moet dan tegen de nr.14 uit, is niet makkelijk bmaar moet zeker te doen zijn
1 Cercle Brugge 68
2 pannaboys 66 3 am digi ste.. 65
4 De Harde Kern 63