Divisie E
Moderator: Moderator
wederom 3-2 gewonnen, weer wat basisspelers gespaard. Het gaat prima, met 33 uit 11 sta ik 3 punten voor op de nummer 2.
Morgen uit tegen Energieboys, de beste ploeg na ons team!! Deze ploeg stond tot begin deze week 2de maar heeft de laatste 3 duels verloren. We hopen dus wederom op de volle winst.
We are unstoppable
Morgen uit tegen Energieboys, de beste ploeg na ons team!! Deze ploeg stond tot begin deze week 2de maar heeft de laatste 3 duels verloren. We hopen dus wederom op de volle winst.
We are unstoppable
Als je iets wil weten van manager Triple-M of over De Leeuwen van Achilles (de beste club van Nederland), volg de persberichten!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ALLE SPELERS TE KOOP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0-0 gelijk gespeeld.
Terug gezakt na de 7de plaats.
Morgen tegen fc Keirk Xam. Deze moet gewonnen worden dan kan ik fc Keirk Xam inhalen.
Terug gezakt na de 7de plaats.
Morgen tegen fc Keirk Xam. Deze moet gewonnen worden dan kan ik fc Keirk Xam inhalen.
<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
Gewonnen met 2-1 en sta nu eerste met 28 punten. Ik heb al 7 punten voor op de tweede, maar de komende 2 matchen worden hele moeilijke (tegen de 2de en de 4de in de stand). Na afloop van die matchen zullen we zien hoeveel punten we nog voor hebben op de tweede.

Los Boricuas
S18: 14th D19
S19: 1st E55
S20: 11th D19
S21: 2nd E57
S22 & S23: 9th D19