Divisie A
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Zonde!
Krijg in de 66' minuut rood door bij een scheids van 51% 100% agressie te spelen (34% meest agressief) terwijl de tegenstander ook 100% speelt en drie spelers heeft van 57/58/58% agressie en geen rood krijgt
Daardoor is hij beter in de linieratings (143 om 135) en mag ik nog van 'geluk' spreken dat het 1-1 geworden is. Het had gewoon winst voor mij moeten zijn
Morgen uit op FrrFrr waar weinig te halen is. Aangezien ik twee interessante VrB's heb vanmiddag, zullen deze voorrang krijgen.
Krijg in de 66' minuut rood door bij een scheids van 51% 100% agressie te spelen (34% meest agressief) terwijl de tegenstander ook 100% speelt en drie spelers heeft van 57/58/58% agressie en geen rood krijgt

Daardoor is hij beter in de linieratings (143 om 135) en mag ik nog van 'geluk' spreken dat het 1-1 geworden is. Het had gewoon winst voor mij moeten zijn

Morgen uit op FrrFrr waar weinig te halen is. Aangezien ik twee interessante VrB's heb vanmiddag, zullen deze voorrang krijgen.
Prince88, proud manager of Fresh
El Stino heeft wederom een prachtige job gedaan. Ik had het niet beter gekund. Die kent mijn elftal beter als mijzelf preciesel stino wrote:ik kon de heenronde prachtig afsluiten met het team van S.A.T en dat hebben we uiteraard dan ook gedaan![]()
we haalden S.A.T zijn recordrating boven van 151om afstand te nemen van Bunicii. jammer dat ook de leider zijn wedstrijd won, waardoor we de heenronde afsluiten op plaats 2.
het zwaarste van de opdracht zit er op voor ons. een 9/9 in de competitie met wedstrijden tegen FrrFrr, Fresh en Bunicii. ratings waren ook enorm sterk: 150 (thuis), 146 (uit) en 151 (thuis).
nu nog wat friendlies en VrB's spelen en wachten tot Jokke zaterdag terug thuis komt

Dilibangeda wrote:wat een zonde zeg dat vlalex uit het spel is zeg!![]()
ik wrijf al in mijn handekes, laat rinia maar champ worden dit seizoen!!
Ik vrees dat het weer FrrFrr gaat worden. Hij heeft het doelsaldo al mee. (wedstrijd tegen Horiaciles en Vlalex die verdween heeft daarmee in zijn voordeel gespeeld en hij moet de nummers 1,2 en 4 nog thuis ontvangen.
Ik speel nog verplaatsingen op Sokol , FrrFrr, Bunicii en deze nacht nog naar Bohemians Jenikov, wat ook al een moeilijke partij gaat worden.
Manager van S.A.T
managersnaam: Rinia
-
We staan weer 10e
Vandaag thuis kunnen winnen van Mr. Bungle FC met 3-2. Linieratings van 138 om 137. Het viel me wel op dat er maar 1 linierating verschil in zat. Allebei speelden we 80% agressie, ik had in het totaal 9 prestatiepunten meer, enkel mijn rode kaart viel in de 79' minuut en die van hem in de 80' minuut. Als je daar dan het thuisvoordeel bij op zou tellen, zou het toch meer moeten zijn dan één linierating verschil...
Maar overwinning is overwinning
Morgen uit naar Horiaciles. Hij heeft vandaag zijn wedstrijd tegen S.A.T laten schieten. Zo te zien speelt hij vandaag nog één wedstrijd om z'n moralen weer omhoog te krijgen, maar volgens mij had hij redelijk wat A-spelers geschorst, want er staan er toch nog wel wat 100/100. Maar wij staan er ook niet slecht voor. Gelijkspel zou mooi zijn, want dan houden we hem onder ons

Vandaag thuis kunnen winnen van Mr. Bungle FC met 3-2. Linieratings van 138 om 137. Het viel me wel op dat er maar 1 linierating verschil in zat. Allebei speelden we 80% agressie, ik had in het totaal 9 prestatiepunten meer, enkel mijn rode kaart viel in de 79' minuut en die van hem in de 80' minuut. Als je daar dan het thuisvoordeel bij op zou tellen, zou het toch meer moeten zijn dan één linierating verschil...
Maar overwinning is overwinning

Morgen uit naar Horiaciles. Hij heeft vandaag zijn wedstrijd tegen S.A.T laten schieten. Zo te zien speelt hij vandaag nog één wedstrijd om z'n moralen weer omhoog te krijgen, maar volgens mij had hij redelijk wat A-spelers geschorst, want er staan er toch nog wel wat 100/100. Maar wij staan er ook niet slecht voor. Gelijkspel zou mooi zijn, want dan houden we hem onder ons

Spijtig dat je verloren bent van Horiaciles. Die mag van mij serieus degraderen.Prince88 wrote:We staan weer 10e![]()
Maar overwinning is overwinning![]()
Komende week wordt een belangrijk week en hopelijk verliest FrrFrr wat punten. Hij speelt de moeilijkste matchen wel thuis.
Programma van mij is zeker te doen en er MOET een 12/12 gehaald worden
Ma: De Zoeloes (thuis)
Di: Litomysil Losers (uit)
Do: Sosna Pod Jahodnou (thuis)
Vr: Alimanzia Cebredas
Programma FrrFrrr
Ma:Sosna Pod Jahodnou (uit)
Di: Inter Milano (thuis)
Wo: De Zoeloes (uit)
Do: Sokol Oldřichovice (thuis)
Als FrrFrr deze week geen punten verliest dan denk ik dat de kampioen bijna bekend gaat zijn.
Manager van S.A.T
-
Ik had ook graag gewonnen
Hij had gewoon teveel geluk met schorsingen donderdag (die hij vrijdag op volle sterkte kon gebruiken) en hij verloor ook erg weinig fitheid bij z'n spelers die wel speelden.
Nu maandag eerst maar eens gaan winnen op het veld van Sokol Oldřichovice

Hij had gewoon teveel geluk met schorsingen donderdag (die hij vrijdag op volle sterkte kon gebruiken) en hij verloor ook erg weinig fitheid bij z'n spelers die wel speelden.
Nu maandag eerst maar eens gaan winnen op het veld van Sokol Oldřichovice

-
Sosna Pod Jahodnou haalde maar liefst 151 in de linieratings en was 2% beter als FrrFrr die dan goed weg komt met een gelijkspel.
Deze nacht staat de topper FrrrFrr Inter Milano op het programma met een scheids van 100% zal het een zaak van durven worden al zal Inter Milano ws wel de risico's moeten nemen.
Bij mij eigen ploeg sloeg eht noodlot toe en is Detelin 6 speeldagen out. Hopelijk brengen we de verplaatsing op Litomysil Losers tot een goed einde.
Deze nacht staat de topper FrrrFrr Inter Milano op het programma met een scheids van 100% zal het een zaak van durven worden al zal Inter Milano ws wel de risico's moeten nemen.
Bij mij eigen ploeg sloeg eht noodlot toe en is Detelin 6 speeldagen out. Hopelijk brengen we de verplaatsing op Litomysil Losers tot een goed einde.
Manager van S.A.T
-
Idd een erg knap van Sosna!
Hij heeft blijkbaar alles op alles gezet, leuk!
Ongeloofelijk dat die GK van 81% weer geen rood pakt..
Enneeh Milano heeft geen kans in mijn ogen
Hij heeft blijkbaar alles op alles gezet, leuk!
Ongeloofelijk dat die GK van 81% weer geen rood pakt..
Enneeh Milano heeft geen kans in mijn ogen
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
-
Tsjonge, niet eens kunnen winnen op het veld van Sokol
1-0 verloren, beiden 60% agressie, ratings van 144 om 139. Verwacht uiteraard...Toch wel tevreden met een gemiddelde bp van bijna 72,5
Morgen tegen FC Gargzdas. Hier moet gewoon gewonnen worden. Als we hier punten morsen wordt het héél, hééél lastig...

1-0 verloren, beiden 60% agressie, ratings van 144 om 139. Verwacht uiteraard...Toch wel tevreden met een gemiddelde bp van bijna 72,5

Morgen tegen FC Gargzdas. Hier moet gewoon gewonnen worden. Als we hier punten morsen wordt het héél, hééél lastig...
-
-
Ik moet nog op verplaatsing naar Sokol en FrrFrr met 2 maal een scheids in mijn nadeel. Hoogst haalbare daar is een 2 op 6. Bovendien heb ik momenteel 5 geschorste en 4 gekwetsen ( en niet van de minste)Dilibangeda wrote:super jammer rinia! je hebt serieus wat pech deze match! het seizoen is nog belange niet gedaan en frrfrr an goed genoeg nog hetzelfde meemaken!
Ik gelieve er dus totaal niet meer in.
@Prince88. Wat een serieuze tegenslag met dat gelijk spel tegen Gargdaz.
Manager van S.A.T
-
Inderdaad hé, wat een zwarte dag voor ons A-forummersjokke wrote:Ik moet nog op verplaatsing naar Sokol en FrrFrr met 2 maal een scheids in mijn nadeel. Hoogst haalbare daar is een 2 op 6. Bovendien heb ik momenteel 5 geschorste en 4 gekwetsen ( en niet van de minste)Dilibangeda wrote:super jammer rinia! je hebt serieus wat pech deze match! het seizoen is nog belange niet gedaan en frrfrr an goed genoeg nog hetzelfde meemaken!
Ik gelieve er dus totaal niet meer in.
@Prince88. Wat een serieuze tegenslag met dat gelijk spel tegen Gargdaz.

Scheids 100% vanochtend, dus je weet nooit wat je kan verwachten, maar het viel mee, enkel rode kaart in de 87' minuut. Kon wel een pak agressiever spelen (60% om 40%). Dat plus betere prestaties leiden tot een mooie 137 om 128 linieratings in ons voordeel. Uitslag --> 0-0
Hoe verzinnen ze het

Donderdag uit naar Blsany. Normaal al moeilijk, nu al helemaal omdat ik nog in de beker meedoe en hij er al uit is. Hopen dat de random wat terugdoet...