De Meest Onderschatte wrote:1 pannaboys 69
2 Cercle Brugge 69 3 am digi ste.. 68
4 De Harde Kern 66
5 Elettro FC 50
6 Q-team 50
shitttt
Das toch niet zo erg Ik had dat vorig seizoen ook aan de hand en toen stond ik zelfs met gelijke punten maar goalen verschil mocht ik dus niet promoveren ! En nu dan dit seizoen eindig ik 1ste in divisie D.24 Bezie het dat je nog wat aan je sterk team kan sleutelen om het nog sterker te maken Succes
Er moesten toch een paar mensen bij el stino blijven hé
Yes !!!! Kampioen !!! 1-0 gewonnen en m'n beste ratings van het hele seizoen gehaald : 130 (eindelijk ). Vier keer kampioen op een rij, van G naar C, mijn SP carriere kan ni meer kapot
Geronimo wrote:Dag mede D'ers, volgend seizoen zal je mij hier trug vinden. ik promoveer nl. van E.13 naar D.5. mss iemand die daar zit van hier opt forum ?
ik ga naar D4,daar soms ook niemand van het forum?
Geronimo wrote:Dag mede D'ers, volgend seizoen zal je mij hier trug vinden. ik promoveer nl. van E.13 naar D.5. mss iemand die daar zit van hier opt forum ?
ik ga naar D4,daar soms ook niemand van het forum?
In de terugronde win ik door men TS maar een 2 tal wedstrijden, ik laat me dus degraderen en vandaag klop ik op fantastische wijze de leider in de competitie, die moest nog spelen voor de titel, gelukkig heb ik hem die door men 1-0 winst niet afgepiakt .. Maarja één jaartje gewild naar de E.
PiRLo wrote:Wel !! Hier krijg ik dus de pokken van !!
In de terugronde win ik door men TS maar een 2 tal wedstrijden, ik laat me dus degraderen en vandaag klop ik op fantastische wijze de leider in de competitie, die moest nog spelen voor de titel, gelukkig heb ik hem die door men 1-0 winst niet afgepiakt .. Maarja één jaartje gewild naar de E.
Volgend jaar is trug omgekeerd wss ik naar E en gij trug naar D Good luck daar naar welke reeks gade eigelijk ?
PiRLo wrote:Wel !! Hier krijg ik dus de pokken van !!
Volgend jaar is trug omgekeerd wss ik naar E en gij trug naar D Good luck daar naar welke reeks gade eigelijk ?
Die van waar ik vorg seizoen kwam E.19 ... Ziet da ge blijft, mss komen we in dezelfde reeks, welke gy?
De Meest Onderschatte wrote:1 pannaboys 69
2 Cercle Brugge 69 3 am digi ste.. 68
4 De Harde Kern 66
5 Elettro FC 50
6 Q-team 50
shitttt
jij mag niet klagen, ik heb gelijk aantal punten als de nr5 maar omdat ik 1 wedstrijd minder heb gewonnen, kan ik het wel fluiten...
en dan nog een leukere, de hele competitie bovenaan staan en dan de laatste wedstrijd 2e worden