Veg wrote:Het zal volgend jaar wel een A-reeks zoals nooit eerder zijn nu er slechts 1 nederlandstalige manager zal spelen.
Idd! Echt wel bedroevend eigenlijk
Vind het ook beetje jammer, maar het zat eraan te komen. Gelukkig zal ik binnen een 5-tal seizoenen de A-reeks opfleuren met mjin gezelschap.
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
el stino wrote:FrrFrr heeft 6 gratis punten gekregen. trek die punten er af en dan doet ook S.A.T nog altijd mee voor de prijzen en ging hij zijn laatste wedstrijden (oa tegen Inter) niet expres verliezen.
het blijft natuurlijk gissen wie er effectief de sterkste ging geweest zijn, maar de hegemonie van FrrFrr is nu voorbij (zelf al pakt hij in extremis nog de titel).
Hopelijk is het volgend seizoen mijn beurt. Ik wil mijn SP carriere afsluiten in schoonheid. Hoogstwaarschijnlijk wordt het mijn laatste seizoen.
Tja, Als FrrFrr die wedstrijden met Horiaciles niet geflikt had dan had ik gewoon voluit gegaan tegen Inter en had die ws nooit bij mij komen winnen.
EN ik zal proberen de Belgische eer hoog te houden volgend seizoen.
Noppp wrote:Ik hoop er ook met een seizoen of 4 a 5 weer bij te zijn.
En zonder ijdel te zijn, hoop ik er binnen 2/3 seizoenen ook bij te zijn.
Misschien had ik dit seizoen al kunnen promoveren maar heb het bewust niet gedaan, omdat mijn team er nog niet klaar voor is.
Hopelijk is tegen dan die 'Frrfrr-Horiciles' samenzwering gedaan.
Het ziet er naar uit dat FrrFrr nog een seizoentje gaat doorspelen in A en dat is prima nieuws voor mij: zo heb ik nog een extra seizoen voorsprong voor de wederopbouw naar A binnenkort en worden zijn spelers minder waard. Het toetje op de taart zou nu zijn dat Rinia A gaat winnen!
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Dilibangeda wrote:serieus rinia, ga je er volledig mee stoppen???
Die kans zit er dik in. Ik vertrek mogelijk eind oktober naar het buitenland.
Ik ga dan minder tijd hebben om mijn ploeg in het oog te houden.
Dus hoogstwaarschijnlijk ga ik dan stoppen, hopelijk met een titel in A.
Bedankt,.
Als enig Belg en Nederlandstalige in de A-divisie dit seizoen zal ik proberen regelmatig wat te verslagen te posten hier.
We mogen direct aantreden tegen de huidige kampioen.
1 nadeel: we staan momenteel op 84% TS.
Inter Milano haalt normaal 149% in de linieratings (bij 100Ts) Ik in principe 151/152 thuis.
Met die 6% minder TS vrees ik al meteen voor een gelijkspel.
Weet iemand hoeveel linieratings je verliest met 6% minder Ts.
Bedankt,.
Als enig Belg en Nederlandstalige in de A-divisie dit seizoen zal ik proberen regelmatig wat te verslagen te posten hier.
We mogen direct aantreden tegen de huidige kampioen.
1 nadeel: we staan momenteel op 84% TS.
Inter Milano haalt normaal 149% in de linieratings (bij 100Ts) Ik in principe 151/152 thuis.
Met die 6% minder TS vrees ik al meteen voor een gelijkspel.
Weet iemand hoeveel linieratings je verliest met 6% minder Ts.
10 ts is 1.2 linies geloof ik
dus dat zal +- 0.7 linies zijn