Divisie B

Bespreek hier alles wat niet met SoccerProject te maken heeft. Voetbal in het algemeen, Champions league, het weer, ...

Moderator: Moderator

Herr_Theuwis
Team Board Member

Post by Herr_Theuwis »

Verlies tegen FC Crisis weer rechtgetrokken: winst op Fc den Ast met 0-2,
Als ik nu tegen Crisis gewonnen had, stond ik nu op 2 puntjes van de tweede plaats :cry: ....
Mja, weinig tijd om te treuren: Maandag tegen Ketoak en Dinsdag tegen Lokomotiv, daarna weten we waar we aan toe zijn!
ImageImageImage
tomazz
Team Board Member

Post by tomazz »

Het is spannend in B3 !!!
Veg
Member of the Soccer Project Association

Post by Veg »

Eindelijk nog eens gewonnen, en nu die lijn doortrekken.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
JOY

Post by JOY »

tomazz wrote:Het is spannend in B3 !!!
zowel voor de titel als voor de degradatie :lol:

vraag is natuurlijk , wie wil er naar de A reeks ???
VdBDominique
Team President

Post by VdBDominique »

JOY wrote:
tomazz wrote:Het is spannend in B3 !!!
zowel voor de titel als voor de degradatie :lol:

vraag is natuurlijk , wie wil er naar de A reeks ???
volgens mij degredeer ik zeker hoor :wink:

maar het is waar dat er 1 ploeg te veel moet degraderen als je de puntenaantallen ziet...

ook voor de titel is het grappig met 2 puntenverschil tussen plaats 1 en 5 zeker?

ik hoop nog altijd dat ik nog 1 matchke win (tegen fc team? of iemand die niet wil promoveren :wink: ) zodat ik zeker niet laatst word en naar C8 bij maat kan spelen...

teamspirit is 82% 8) spijtig dat ik nu ook nog 7 spelers zou willen verkopen, maar dat zal heel rustig aan gebeuren :D
tomazz
Team Board Member

Post by tomazz »

vorig jaar heb mij nog laten uitzakken, maar dit jaar wil ik zeker nr A.
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

Ongelooflijk maar waar, we zijn er in geslaagd om tegen OPA F.C. te winnen met een TS van +- 55%!
Als klepper op de vuurpijl ging mijn beste CM er na 20' af en werd hij gewisseld voor een kereltje dat 54 presteerde!
Het geluk was hier serieus aan onze kant, moet ik zeggen :o 8)
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
JOY

Post by JOY »

die B 3 reeks is enorm aan elkaar gewaagd ,

in het begin van de week sta je op 4 puntjes van de tweede plaats,.
je verliest één keer en je staat op drie puntjes van degraderen

je verliest tegen de top 3 met telkens 1 doelpuntje verschil

en soms haal dan je een verrassende sterke zege tegen bijvoorbeeld KRC Pehari , toch ook één van de toppers uit de reeks :lol:

ook andere ploegen winnen soms varrassend tegen één van die toppers,
je weet de uitslag dus nooit met zekerheid in deze reeks

ik begon in de B met het doel zo rap mogelijk 42 punten te halen, maar blijkbaar zal dit niet voldoende zijn om er in te blijven
Guardian

Post by Guardian »

ik ben na 2 weken van inactivitieit terug online :)

veel wedstrijden gewonnen waaronder tegen TeamSoad, opaFC, maar dan tegen chelsea ownegame verloren terwijl we even goed waren, maarja het kon slechter zijn, enkel kijk is slecht op na volgende week, veel spelers zijn afgezakt, hebben lage Moraal en een deel spelers hebben niet genoeg fitheid :cry:

maarja er zeker het beste van maken?
Zij wilde de wereld zien. Hij installeerde Google Earth
Raffin

Post by Raffin »

4-0 gewonnen

linieratings

43
43
45

en dat bij 35% agressie .. nie slecht :D

Kzou zeggen, Go Veg :P Slaakeboys zit er tussen en da was nie de bedoeling, tmoe tussen u en mij gaan aja :P :D
bLo0dHuNt3r

Post by bLo0dHuNt3r »

BP team:
68
73-63-67
67-70-65-67
69-69-68

linieratings
38-38-37

TS is dus heel belangrijk :D
Proud coach of team#SoaD

Image

S 11: Image
Veg

Post by Veg »

Raffin wrote:4-0 gewonnen

linieratings

43
43
45

en dat bij 35% agressie .. nie slecht :D

Kzou zeggen, Go Veg :P Slaakeboys zit er tussen en da was nie de bedoeling, tmoe tussen u en mij gaan aja :P :D
Het zal normaal gezien ook tussen ons gaan, vannacht verwacht ik nog op mijn doos te krijgen en vanaf dan hoop ik alles nog te winnen en dan denk ik dat er nog een waterkans is dat ik tweede eindig als jij in twee wedstrijden niet wint. Slaakeboys zit in de moeilijkste papieren, die moet nog de zwaarste wedstrijden spelen en meestal ook op verplaatsing, die verwacht ik dus zeker niet op de tweede plaats en eindigt hij daar toch dan is het verdient.
2-9-2008
Linierating: 148
BP A-team: 73,09
Agression: 17,64
BP B-team: 70,27
Agression: 24,18
Raffin

Post by Raffin »

de beste wordt 2e denk ik ..
Tats

Nieuw transfer systeem

Post by Tats »

Ik zit in C,
kom volgend seizoen wss naar B.2, om daarna weer naar C te gaan :)

Voordat ik een topic aanmaak in het "te vertalen bugs en voorstellen" zet
wil het er eerst eens met ulle allemaal over hebben en bespreken.
Kheb een voorstel ivm de automatische verkoop v/e speler

Waarom de automatische verkoop van spelers in de simulatie van 4h?? en niet 10/14/18/22h? of gewoon letterlijk 24hx7 nadat je hem op de lijst hebt gezet?
Stel dat ik vandaag om 15h30 een speler op de lijst zet, dan gaat de automatische verkoop door op volgende week maandag ook 15h30

En om iedereen een kans te geven: Als er binnen het laatste uur nog op een speler wordt geboden, dan staat hij bvb 15min(of een half uur) langer op de lijst. Zo heeft de andere manager nog eerlijk de kans om te reageren. Uiteindelijk zal er wel een manager stoppen met hoger te bieden..

Anders ist zo'n kat en muis spel... wie het laatst voor de simulatie(van 4h is da nu) een hoger bod uitbrengt heeft de speler...

(kheb dit systeem afgezien van cs-manager.com, daar staat een speler min1dag max3dagen op de lijst, indien er tijdens het laatste uur op geboden wordt, dan staat hij 5min langer op de lijst... eerlijk is eerlijk)

Ik ken genoeg managers die vloeken omdat ze zo'n speler mislopen, en niet alleen omda het ne goeien is dat je misloopt, je kon en wou er wss nog meer voor bieden maar twas nie nodig, tot een paar uur vr de simulatie... maw Je moet niet superveel geld hebben om spelers te kunnen kopen.. gwoon snachts opzitten is voldoende

PS. de kleine teams keuren dit zeker af.. ze hebben geen geld en kunnen dus niet aan goeie spelers geraken.. WELCOME TO THE WORLD
En in de C-divisie topic heb ik slechts 2negative commentaren.. van 2 Gklassers... toeval?
Furax

Re: Nieuw transfer systeem

Post by Furax »

Tats wrote:Ik zit in C,
kom volgend seizoen wss naar B.2, om daarna weer naar C te gaan :)

Voordat ik een topic aanmaak in het "te vertalen bugs en voorstellen" zet
wil het er eerst eens met ulle allemaal over hebben en bespreken.
Kheb een voorstel ivm de automatische verkoop v/e speler

Waarom de automatische verkoop van spelers in de simulatie van 4h?? en niet 10/14/18/22h? of gewoon letterlijk 24hx7 nadat je hem op de lijst hebt gezet?
Stel dat ik vandaag om 15h30 een speler op de lijst zet, dan gaat de automatische verkoop door op volgende week maandag ook 15h30

En om iedereen een kans te geven: Als er binnen het laatste uur nog op een speler wordt geboden, dan staat hij bvb 15min(of een half uur) langer op de lijst. Zo heeft de andere manager nog eerlijk de kans om te reageren. Uiteindelijk zal er wel een manager stoppen met hoger te bieden..

Anders ist zo'n kat en muis spel... wie het laatst voor de simulatie(van 4h is da nu) een hoger bod uitbrengt heeft de speler...

(kheb dit systeem afgezien van cs-manager.com, daar staat een speler min1dag max3dagen op de lijst, indien er tijdens het laatste uur op geboden wordt, dan staat hij 5min langer op de lijst... eerlijk is eerlijk)

Ik ken genoeg managers die vloeken omdat ze zo'n speler mislopen, en niet alleen omda het ne goeien is dat je misloopt, je kon en wou er wss nog meer voor bieden maar twas nie nodig, tot een paar uur vr de simulatie... maw Je moet niet superveel geld hebben om spelers te kunnen kopen.. gwoon snachts opzitten is voldoende

PS. de kleine teams keuren dit zeker af.. ze hebben geen geld en kunnen dus niet aan goeie spelers geraken.. WELCOME TO THE WORLD
En in de C-divisie topic heb ik slechts 2negative commentaren.. van 2 Gklassers... toeval?
en waarom zouden die kleine teams niet mogen kopen e? :roll:
Alias 'Sara de Vooze'
Post Reply

Return to “Koetjes en kalfjes”