Beker
Moderator: Moderator
-
- Team Board Member
-
- Team President
- Location: Tweede straats rechts tot de rotonde waar ge mintens vijf toerkes rijdt...
Nja, wat moet ik dan zeggen...tegen Beringen United... ik promoveer net naar D, die gast is net niet in A geraakt denk ik. Kan k egl geen forfait geven? Mn spelers zulln onnodig moe zijndrankduivel wrote:een heel onfaire match komt deraan
fc bier4ever - blauwzwart
die gast zit in E
ik zit in G
vree fair vinnekt nie
maja kga random maar de schuld geven zeker

Vote for SP!! http://www.worldonlinegames.com/index.p ... 28&gid=831
Alle spelers (ook de goeie en talenten)kunnen vertrekken! Neem maar een kijkje!
Alle spelers (ook de goeie en talenten)kunnen vertrekken! Neem maar een kijkje!
-
- Team Board Member
fcmullem wrote:Nja, wat moet ik dan zeggen...tegen Beringen United... ik promoveer net naar D, die gast is net niet in A geraakt denk ik. Kan k egl geen forfait geven? Mn spelers zulln onnodig moe zijndrankduivel wrote:een heel onfaire match komt deraan
die gast zit in E
ik zit in G
vree fair vinnekt nie
succes gewenst

-
- Member of the Soccer Project Association
Hij komt uit A, maar door TS-problemen heeft hij zich niet weten te redden. Hij heeft een van de drie sterkste ploegen, en ik vrees voor jouw bekeravontuurfcmullem wrote:Nja, wat moet ik dan zeggen...tegen Beringen United... ik promoveer net naar D, die gast is net niet in A geraakt denk ik. Kan k egl geen forfait geven? Mn spelers zulln onnodig moe zijndrankduivel wrote:een heel onfaire match komt deraan
die gast zit in E
ik zit in G
vree fair vinnekt nie

Speel tegen een G-divisionist. 
Maar dat maakt niet uit kan nog beter dan mij zijn, want ik pakte ook 3 rondes door F-divisionisten uit te schakelen terwijl ik een G-er was.

Maar dat maakt niet uit kan nog beter dan mij zijn, want ik pakte ook 3 rondes door F-divisionisten uit te schakelen terwijl ik een G-er was.

<embed width="200" height="200" src="http://i76.photobucket.com/albums/j2/fl ... s/ajax.swf" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash"></embed>
-
-
-
men een mix van B en C spelers hebben we die 'sloebers' nipt kunnen verslagen met 2-1.
ben al blij dak erdoor ben, zeker als ik zie dat mijn volgende opponent een G'tje is met 49% GK
bovendien mogen we nog eens thuis spelen, dus weer wat extra inkomsten erbij
ben al blij dak erdoor ben, zeker als ik zie dat mijn volgende opponent een G'tje is met 49% GK
bovendien mogen we nog eens thuis spelen, dus weer wat extra inkomsten erbij

Royal FC (el stino) - Manager since season 8