Divisie G
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
mn eerste indruk is dat jij en genk, gezien jullie linieratings, verdient 1e en 2e staan.
doch ga je moeten uitkijken voor fc magnificii. maar gezien dat je tegen fc magnificii gewonnen hebt, zou hij geen bedreiging voor je mogen vormen.
om zeker te zijn dat je kampioen speelt, zou k je aanraden om de matchen tegen de zwakkere teams met 100% stijl te spelen (dan scoor je meer) en ben je zeker dat (moest er een ploeg op gelijke hoogte komen) je 1e blijft met meerdere doelpunten.
om te weten of je in F59 mee kan, moet je de linieratings van de middenmooters eens bekijken...
doch ga je moeten uitkijken voor fc magnificii. maar gezien dat je tegen fc magnificii gewonnen hebt, zou hij geen bedreiging voor je mogen vormen.
om zeker te zijn dat je kampioen speelt, zou k je aanraden om de matchen tegen de zwakkere teams met 100% stijl te spelen (dan scoor je meer) en ben je zeker dat (moest er een ploeg op gelijke hoogte komen) je 1e blijft met meerdere doelpunten.
om te weten of je in F59 mee kan, moet je de linieratings van de middenmooters eens bekijken...
-
F59 is zeker te doen, zeker als ik wat constanter speel.klenne wrote:mn eerste indruk is dat jij en genk, gezien jullie linieratings, verdient 1e en 2e staan.
PS Genk... heeft verreweg het beste team, maar vergeet vaak IO. Moet morgen nog tegen nummer 4, daarna in de heenronde 3 makkies, zo lijkt het...
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
-
Knap die linierating, zover ben ik nog nooit gekomen!!!robstje wrote:in league gewonnen met 5-2!
linierating van 113!
morgen tegen klenne voor G-topic cup, ik vrees voor een zware nederlaag!
ik hou m'n A-spelers langs de kant voor maandag!
dan speel ik tegen de 2de.
als ik deze wedstrijd win kom ik 2de!
-
Nee alleen jammer dat er zoveel FC teams zijnVanneste wrote:tot nu toe onverslagen (alleen 2X gelijk )en tweede pos.
2pntn voor op de derde, 1op de 2de en 1punt achter de eerste.
kan het nog spannender (divisie G.352)

gewonnen van de 1ste met 3-2
ik ben de eerste die punten heeft gepakt tegen de eerste!nieuw linieratingrecord van 116 ontdanks lage fitheid en 8000 toeschouwers.
door deze overwinning kom ik op een gedeelde tweede plaats.

ik ben de eerste die punten heeft gepakt tegen de eerste!nieuw linieratingrecord van 116 ontdanks lage fitheid en 8000 toeschouwers.
door deze overwinning kom ik op een gedeelde tweede plaats.

seizoen 15:9de in de h(2wedstrijden gespeeld)
seizoen 16:2de in de h.
seizoen 17:1ste in de g.(+topschutter)
seizoen 18:f. behoud en team uitbouwen.