ja maar ik moet zelf met mijn geimproviseerd B elftal spelen want ik speel de dag er na een topper tegen de eerste in de stand (ik sta nu 2de)yockr wrote:Je weet nooit dat hij uit de beker wildemathieu wrote:ik heb net gemerkt dat ik tegen De Zoeloe's moet![]()
mijn kansen zijn onbestaand zelf al zit de random aan mijn kantTegenwoordig slagen sommige toppers erin om tegen G- of H-ers in de eerste ronde die ze spelen eruit te vliegen
Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik hoop dat ik woensdag kan melden dat ik eruit lig, want ik heb dit seizoen echt geen trek in de beker. Alleen de liga geldt + Youth Cup en andere van die leuke cupjes. Geld heeft bij mij nooit een rol gespeeld en dus nu ook niet. Ik doe SP voor mijn plezier en heb geen plezier aan de beker, dus... 

-
-
-
2-4 winst bij redelijke F-Divisionist..
dus TS + 2%..
hele D.24 is overigens door , in de A liggen er 2 uit zag ik..
oprescu (nr. 16), agressieloos en aanvalsloos dus bewust bij een H-Divisionist en X-Tenzo (nr. 3), die zich bewust uit de beker laat schieten door een G-Divisionist om dit jaar de titel in de A te kunnen pakken.
Slimme keuze!!
dus TS + 2%..
hele D.24 is overigens door , in de A liggen er 2 uit zag ik..
oprescu (nr. 16), agressieloos en aanvalsloos dus bewust bij een H-Divisionist en X-Tenzo (nr. 3), die zich bewust uit de beker laat schieten door een G-Divisionist om dit jaar de titel in de A te kunnen pakken.
Slimme keuze!!
-
Yes, verloren
Heb met het grootste gedeelte van m´n C-Team gespeeld, want die beker is eerder een last dan een lust. Ten minste een vrije dag midden in de week, kan ik goed gebruiken 

FC DeLaNuit
S35: 2e in H.1568
S36: 3e in G.523
S37: 1e in G.523

Mijn blauw-wit hart zal nooit verbleken!

-
Waar die beker al niet goed voor isyockr wrote:1-3 verloren tegen een G'erMijn middenvelder in de goal was een vliegenvanger. Maar gelukkig hebben we ook nog een goaltje gemaakt, daar zorgde een verdediger voor (die in de aanval stond
).

FC DeLaNuit

-
Wilde ik eerst ook doen, maar kon het niet over mijn hart verkrijgen. Dan maar met jeugd, aangevuld met C-spelers. Gevolg: 3-0 winstyockr wrote:1-3 verloren tegen een G'erMijn middenvelder in de goal was een vliegenvanger. Maar gelukkig hebben we ook nog een goaltje gemaakt, daar zorgde een verdediger voor (die in de aanval stond
).

Volgende week weer thuis, dat dan weer wel