Na het gehele seizoen 1e te hebben gestaan hebben we helaas onze plaats moeten afstaan en staan we 2e. Door 5 blessures en 3 geschorste kon dit gebeuren. Ons team is weer geheel fit en kaart vrij, dus gaan we gewoon weer zo snel mogelijk de 1e plaats terug pakken.
Average bp A-team 71,80.
Avarage agresion A-team 8,54%.
Goal: Champion B2
onze ploeg draait echt weer op volle toeren en daar zijn we trots op
een prachtige winst (2-3) tegen de n°3. we nemen de leiding van de middenmoters, volop in de achtervolging op de top-5. nog wel steeds 8ptn achter, maar we blijven ervoor gaan
En door weer verlies (te verwachten door het niet instellen van men ploeg op zondag) gaan we dus weer een plaatsje naar onder. En staan we nu met 4 man met evenveel punten rond de degradatiezone. En het verdere verloop van men matchen ziet er niet zo best uit. Morge tegen de nr. 2 namelijk
Geronimo wrote:En door weer verlies (te verwachten door het niet instellen van men ploeg op zondag) gaan we dus weer een plaatsje naar onder. En staan we nu met 4 man met evenveel punten rond de degradatiezone. En het verdere verloop van men matchen ziet er niet zo best uit. Morge tegen de nr. 2 namelijk
komaan, ik heb in de heenronde gewonnen tegen de n°1. terwijl ik 12e stond. die schrok zich een bult wrs.
gewoon hopen dat hij een minder team opstelt omdat hij u onderschat. en dan loeren op de counter
voor morgen raad SPMT me een 5-3-2 aan.; eens proberen
nog eens gewonnen vandaag,sewes geraak ik nog uit de degradatiezone seg
nu moet ik wel morgen mijn rb in de beker opstellen en zijn fitheid is nu al maar 75% nimeer maja mijn andere is geblesseerd..
gisterenavond hebben we gewonnen van Celtic in de halve finale van The Puma-cup
dit heeft wel een beetje zijn gevolgen gehad voor de competitie
een jammer verlies met 2-1. we waren slechts 1% slechter dus een gelijkspel was meer op zijn plaats geweest, maar ja...
met 10ptn achter op de n°5 mogen we het vergeten. zaak is nu van zo snel mogelijk zeker te zijn over behoud. (tussen plaats 6 en 12 zitten slechts 4ptn)
vanaf het moment dat dit gelukt is beginnen we een kleine uitverkoop om wat geld in het laadje te krijgen
nog 5 puntjes achter de 10 maar nimr,weer gewonnen vandaag dus en hij verloren
kben echt nieuwsgierig of ik ga degraderen of niet,leuk als het niet veel uitmaakt,ik maak er mij dan ni in op maar het is wel spannend
Kverdwijn zo goed als zeker uit D, het hele seizoen dreigde het. En nu kom ik steeds en steeds dichter. Er is nog een sprankeltje hoop maar ik betwijfel het toch .. Jammer
n°5 heeft zijn wedstrijd verloren waardoor we op 7ptn komen, maar met nog maar 9ptn te gaan wordt dit bijna een onmogelijke zaak. (toch blijven we ergens hoop koesteren )
5ptn voor op de degradatie
volgende week hebben we alles zelf in handen:
2 wedstrijden tegen rechtstreekse concurrenten en ook een match tegen n°2. alles geven dus