Divisie G
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
-
1e dacht ik C-ploegklenne wrote:welke ploeg had gij in de 1e en 2e match opgesteld?
2e was B-ploeg volgens mij
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
-
Ik wil graag een beetje weten hoe het met alle G-ers er voor staat daarom een lijstje die je kan aanvullen>
1. Heracles G177 1e 45 punten
2.
3.
enz...
2.
3.
enz...
Teamnaam :Heracles
Laatste winnaar Forum-cup
jona wrote:Ik wil graag een beetje weten hoe het met alle G-ers er voor staat daarom een lijstje die je kan aanvullen>
2.F.C. lupa g665 1e 40 punten
3.
enz...

seizoen 15:9de in de h(2wedstrijden gespeeld)
seizoen 16:2de in de h.
seizoen 17:1ste in de g.(+topschutter)
seizoen 18:f. behoud en team uitbouwen.
-
zeker goed ben zelf pas begonnen op 23 januari en prongeluk gepromoveerd en ge ziet het.....el capone wrote:jawadde 4 teams die zich hier bij gezet heben en al 3nummers 1![]()
ikzelf ben pas bezig aan mijn 2e seizoen als manager dierect kampioen gespeeld in de H1983- divisie en nu 3e in de G is dat eigenlijk goed of niet ?
3e is heel kanp en omdat je het nog niet zo lang speelt kan je nog beter worden en mss wel 2de of eertse
Teamnaam :Heracles
dit is ook pas m'n tweede seizoen en ik sta eerste in de g met linieratingrecord 119.el capone wrote:jawadde 4 teams die zich hier bij gezet heben en al 3nummers 1![]()
ikzelf ben pas bezig aan mijn 2e seizoen als manager dierect kampioen gespeeld in de H1983- divisie en nu 3e in de G is dat eigenlijk goed of niet ?
hiermee wil ik niet zeggen dat je slecht bent want als je na twee seizoenen in de top van de g kan meedraaien dan is dit een zeer knappe prestatie maar het kan beter.
ik denk dat ik eens wat actiever in deze topic ga worden wat het is hier een gezellige boel

seizoen 15:9de in de h(2wedstrijden gespeeld)
seizoen 16:2de in de h.
seizoen 17:1ste in de g.(+topschutter)
seizoen 18:f. behoud en team uitbouwen.
idd kan het beter dat hoor je me niet zeggen maar ik weet wel dat ik naar de G gekomen ben met eigenlijk bijna uitsluitend halfgetrainde spelers en met een TS van 30% dus die 3e plaats vind ik voor mezelf niet slecht aangezien ik zowat de laatst startende manager ben uit de top6 ik heb hier en daar ook nog enkele spelers die nog 1 a2 skills moeten getraind worden en dan direct een A-speler wordenf.c. lupa wrote:dit is ook pas m'n tweede seizoen en ik sta eerste in de g met linieratingrecord 119.el capone wrote:jawadde 4 teams die zich hier bij gezet heben en al 3nummers 1![]()
hiermee wil ik niet zeggen dat je slecht bent want als je na twee seizoenen in de top van de g kan meedraaien dan is dit een zeer knappe prestatie maar het kan beter.
ik denk dat ik eens wat actiever in deze topic ga worden wat het is hier een gezellige boel

ik probeer nu om te promoveren naar de F . Lukt het me niet dan heb ik pech , maar mijn doelstellingen dit seizoen waren om niet te degraderen dus laat ons zeggen dat ik daar al in geslaagd ben

Dus mocht ik niet promoveren dan ga ik volgend seizoen een gooi doen om kampioen te worden