Beker
Moderator: Moderator
Een heruitgave van de halve finale van vorig jaar. Toen moest ik thuis het onderspit delven, deze mag ik bij haar op bezoek ...
SoccerProject: Can you manage it ?
-
- Member of the Soccer Project Association
De statistieken kloppen niet, er zitten nog 128 team in de beker en tel eens alles bij de statistieken op. Er zit geen enkel H-team meer in de beker.EbaIba wrote:welk H-Team zit nog in de beker??
had geen zin om alles langs te klikken..
(als tussen haakjes zichtbaar zou zijn in welke klasse het team zit (of optioneel in te stellen) was dit een leuke extra feature overigens..)
-
Zo, wat een mazzel voor Vesalius!
Eerst geeft ze de spelers geen IO, vervolgens heeft ze lagere linierating, en ze wint op penalties.
Ik denk dat we een favoriet hebben dit jaar
Eerst geeft ze de spelers geen IO, vervolgens heeft ze lagere linierating, en ze wint op penalties.

FC Wageningen
S2: started in E.34
S13 - S19..: B.2
S20..: A!! (12th)
S21 - S22: B.2
S23..: A!! (15e)
S24-26: B.2 (12e)
S27 & onwards: C-division and lower.
Currently (S41): E.45
-
Lijkt nu wel te kloppen. Nog 1 G-team, knap hooryockr wrote:De statistieken kloppen niet, er zitten nog 128 team in de beker en tel eens alles bij de statistieken op. Er zit geen enkel H-team meer in de beker.

FC Wageningen
-
3-4 gewonnen 
nu zaterdag thuis tegen de jevedes , scheids heeft maar 20 dus op agressie kan hij me allesinds niet verassen .
dus ik zou normaal gezien moeten winnen
dan zitten we bij de laatste 32
en als we dan winnen gaan we voor het 1st in de geschiedenis van de breinen de beker in in de laatste week

nu zaterdag thuis tegen de jevedes , scheids heeft maar 20 dus op agressie kan hij me allesinds niet verassen .
dus ik zou normaal gezien moeten winnen
dan zitten we bij de laatste 32

Jammer, mijn slechtste resultaat in jaren, eruit in ronde 10...sljivovica wrote:Zo, wat een mazzel voor Vesalius!
StoeferSjarel wrote:Jammer, mijn slechtste resultaat in jaren, eruit in ronde 10...sljivovica wrote:Zo, wat een mazzel voor Vesalius!

Onterecht verloren, ik dat Claudia mijn geluksbrenger ergens gevonden moet hebben. (Claudia, gelieve die asap terug te brengen)

Door in de beker. Vorig seizoen was ronde 11 het eindstation, nu geven we ons een grotere kans door te komen.
Team: FC Calzone
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Kampioen: Seizoen 9 in E.55, Seizoen 26 in C.7
Beste prestatie Comp: 1e in C.7
Beste prestatie Beker: Laatste 32 (r 12) in seizoen 23 en 27
Dit seizoen: C.9
Ik heb hier al eens ergens gezegd dat ik van de beker telkens een hoofddoel maak, ten nadele vd liga soms. Gelukkig geraak ik dan ook meestal verder dan ronde 10. Anders zou het pas helemaal zielig zijnIsis wrote:StoeferSjarel wrote:Jammer, mijn slechtste resultaat in jaren, eruit in ronde 10...sljivovica wrote:Zo, wat een mazzel voor Vesalius!
Onterecht verloren, ik dat Claudia mijn geluksbrenger ergens gevonden moet hebben. (Claudia, gelieve die asap terug te brengen)

Zielig zoals in 'Isis ligt er al uit van in ronde 4?'Sjarel wrote:Ik heb hier al eens ergens gezegd dat ik van de beker telkens een hoofddoel maak, ten nadele vd liga soms. Gelukkig geraak ik dan ook meestal verder dan ronde 10. Anders zou het pas helemaal zielig zijnIsis wrote:StoeferSjarel wrote: Jammer, mijn slechtste resultaat in jaren, eruit in ronde 10...

Ik denk niet dat ik dat 'zielig' zou durven noemen, daar zou ik je te veel eer mee aan doen