Djeezes... heb ik ergens gezegd dat kleine teams niks mogen/kunnen kopen??Furax wrote:en waarom zouden die kleine teams niet mogen kopen e?Tats wrote:Ik zit in C,
kom volgend seizoen wss naar B.2, om daarna weer naar C te gaan
Voordat ik een topic aanmaak in het "te vertalen bugs en voorstellen" zet
wil het er eerst eens met ulle allemaal over hebben en bespreken.Kheb een voorstel ivm de automatische verkoop v/e speler
Waarom de automatische verkoop van spelers in de simulatie van 4h?? en niet 10/14/18/22h? of gewoon letterlijk 24hx7 nadat je hem op de lijst hebt gezet?
Stel dat ik vandaag om 15h30 een speler op de lijst zet, dan gaat de automatische verkoop door op volgende week maandag ook 15h30
En om iedereen een kans te geven: Als er binnen het laatste uur nog op een speler wordt geboden, dan staat hij bvb 15min(of een half uur) langer op de lijst. Zo heeft de andere manager nog eerlijk de kans om te reageren. Uiteindelijk zal er wel een manager stoppen met hoger te bieden..
Anders ist zo'n kat en muis spel... wie het laatst voor de simulatie(van 4h is da nu) een hoger bod uitbrengt heeft de speler...
(kheb dit systeem afgezien van cs-manager.com, daar staat een speler min1dag max3dagen op de lijst, indien er tijdens het laatste uur op geboden wordt, dan staat hij 5min langer op de lijst... eerlijk is eerlijk)
Ik ken genoeg managers die vloeken omdat ze zo'n speler mislopen, en niet alleen omda het ne goeien is dat je misloopt, je kon en wou er wss nog meer voor bieden maar twas nie nodig, tot een paar uur vr de simulatie... maw Je moet niet superveel geld hebben om spelers te kunnen kopen.. gwoon snachts opzitten is voldoende
PS. de kleine teams keuren dit zeker af.. ze hebben geen geld en kunnen dus niet aan goeie spelers geraken.. WELCOME TO THE WORLD
En in de C-divisie topic heb ik slechts 2negative commentaren.. van 2 Gklassers... toeval?
Ik heb het over Goeie spelers... daarvan is het toch extreeeeeem logish dat die bij een goeie/betere club tekenen.. die iets meer geld te bieden hebben?
ipv een Gklasser die met heel zijn budget over jouw bod gaat om een speler binnen te halen waarvoor jij gerust nog wa meer wou geven..
(heel toevalig is furax manager in G...