Divisie C
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
-
Vandaag ging de topper tegen TikkeTakki nipt verloren met 1-0.
Jammer genoeg zijn we nu dus teruggezakt naar plaats 5,al is het qua punten plaats 3.Maar we hebben nog maar 3 ûnten achter op enige leider TikkiTakki.
Morgen volgt er nog een wedstrijd tegen de nummer 13,een overwinning is alles wat ik verlang.
Mits winst kunnen we weer een goede zaak doen want de nummer 2 en 3 vechten het onderling uit.Donre krijgt de nummer 4 op bezoek en de leider mag de 3 punten gaan zoeken bij FC Kwebbel(11)
Jammer genoeg zijn we nu dus teruggezakt naar plaats 5,al is het qua punten plaats 3.Maar we hebben nog maar 3 ûnten achter op enige leider TikkiTakki.
Morgen volgt er nog een wedstrijd tegen de nummer 13,een overwinning is alles wat ik verlang.
Mits winst kunnen we weer een goede zaak doen want de nummer 2 en 3 vechten het onderling uit.Donre krijgt de nummer 4 op bezoek en de leider mag de 3 punten gaan zoeken bij FC Kwebbel(11)
-
Een 6/12 deze week. Onverwacht is het niet, maar de manager had toch op iets meer gehoopt.
Vandaag wonnen we van .Fl!pm0d3.sQuad thuis met 2-1. Door deze overwinning naderen we tot op 1 punt van hun en houden we aansluiting met de sub-top.
Voor maandag kan de manager ni rekenen op 4 van zijn basisspelers door schorsingen. De manager zal alvast zijn best doen om al deze spelers waardig te vervangen de komende wedstrijd.
Vandaag wonnen we van .Fl!pm0d3.sQuad thuis met 2-1. Door deze overwinning naderen we tot op 1 punt van hun en houden we aansluiting met de sub-top.
Voor maandag kan de manager ni rekenen op 4 van zijn basisspelers door schorsingen. De manager zal alvast zijn best doen om al deze spelers waardig te vervangen de komende wedstrijd.

-
Vandaag een klinkende 3-1 overwinning tegen The Iconominators.
Dit brengt ons terug op een 3de plaats met 18 punten.dat is 1 minder als de nummer 2,TrAnEcIdS en 3 minder als leider TikkiTakki.
Maar het bestuur heeft de plannen voor de verdere weken bekend gemaakt.De oudere spelers zullen moeten verkocht worden om nadien jonge spelers aan te trekken maar het plan kan pas van start gaan als het bestuur zeker is van de komst van een speler.
Dit brengt ons terug op een 3de plaats met 18 punten.dat is 1 minder als de nummer 2,TrAnEcIdS en 3 minder als leider TikkiTakki.
Maar het bestuur heeft de plannen voor de verdere weken bekend gemaakt.De oudere spelers zullen moeten verkocht worden om nadien jonge spelers aan te trekken maar het plan kan pas van start gaan als het bestuur zeker is van de komst van een speler.
-
Vandaag weer een nederlaag geleden.
2-1 onderuit tegen Dream United.
We zijn gelukkig maar 1 plaats gedaald.
Maar voor de clash van morgen tegen .fl!ipm0d3.sQuad(die over ons gewipt zijn nu)missen we wel dragutinovic met schorsing en Van De Weyer met een liesblessure(1 dag).Hun vervangers zullen waarschijnljk Overmeire en Verjans zijn
2-1 onderuit tegen Dream United.
We zijn gelukkig maar 1 plaats gedaald.
Maar voor de clash van morgen tegen .fl!ipm0d3.sQuad(die over ons gewipt zijn nu)missen we wel dragutinovic met schorsing en Van De Weyer met een liesblessure(1 dag).Hun vervangers zullen waarschijnljk Overmeire en Verjans zijn
-
1 FC Kama 22
2 Blue ARA 20
--------------------------------------------------------------------------------
3 The worldplayers 19
4 St.Margarethen/R. 19
5 Red Devils 17
6 Gaan-Met_Die_Banaan 16
7 KRC Molleke 16
8 FC Half-Life 16
9 kvm 14
10 Budistii 10
--------------------------------------------------------------------------------
11 verdonckies 9
12 RSCA_ 9
13 Roslar SV 7
14 Jugglers 6
15 KFC Peja 5
16 SK Porkys 1
Als je weet dat ik al mijn transfers al heb afgerond, en ik al tegen de vetgedrukte ploegen gespeeld heb, weet je dat ik er goed voorsta
2 Blue ARA 20
3 The worldplayers 19
4 St.Margarethen/R. 19
5 Red Devils 17
6 Gaan-Met_Die_Banaan 16
7 KRC Molleke 16
8 FC Half-Life 16
9 kvm 14
10 Budistii 10
11 verdonckies 9
12 RSCA_ 9
13 Roslar SV 7
14 Jugglers 6
15 KFC Peja 5
16 SK Porkys 1
Als je weet dat ik al mijn transfers al heb afgerond, en ik al tegen de vetgedrukte ploegen gespeeld heb, weet je dat ik er goed voorsta

-
Dit is mijn programma :
1 FC Kama 22
2 Blue ARA 20
3 The worldplayers 19
4 St.Margarethen/R. 19
5 Red Devils 17
6 Gaan-Met_Die_Banaan 16
7 KRC Molleke 16
8 FC Half-Life 16
9 kvm 14
10 Budistii 10
11 verdonckies 9
12 RSCA_ 9
13 Roslar SV 7
14 Jugglers 6
15 KFC Peja 5
16 SK Porkys 1
Een beetje vergelijkbaar
1 FC Kama 22
2 Blue ARA 20
3 The worldplayers 19
4 St.Margarethen/R. 19
5 Red Devils 17
6 Gaan-Met_Die_Banaan 16
7 KRC Molleke 16
8 FC Half-Life 16
9 kvm 14
10 Budistii 10
11 verdonckies 9
12 RSCA_ 9
13 Roslar SV 7
14 Jugglers 6
15 KFC Peja 5
16 SK Porkys 1
Een beetje vergelijkbaar

-
vandaag werd de toppe in C4 afgesloten met een 3-3 gelijkspel.
Daar schieten zowel ik als tats niet veel mee op normaal
Club Bruges is nu over ons gewipt maar heetf gelijk aantal punten.
Voor donderdag wacht ons club burges rules(8ste).Wel zonder Gilson en Dello(geschorst)
Maar winst is een must om nit uit de top te glijden
Daar schieten zowel ik als tats niet veel mee op normaal
Club Bruges is nu over ons gewipt maar heetf gelijk aantal punten.
Voor donderdag wacht ons club burges rules(8ste).Wel zonder Gilson en Dello(geschorst)
Maar winst is een must om nit uit de top te glijden