Divisie D
Moderator: Moderator
4-0 in de beker gewonnen met mijn B-ploeg
en volgende ronde nog een haalbare tegenstander voor mijn B-ploeg
Btw: topper ? tw2005 staat op een degradatieplaats
(grapke he tw2005, ik vermoed niet dat ge dan ook lang vanonder gaat staan en denk dat ge na volgende week terug in de hogere regionen gaat vertoeven
)

Btw: topper ? tw2005 staat op een degradatieplaats

van steau74 van ik al 3-1 van gewonnen, maar dat wil niet zeggen dat ik dan de top-5 haal.jarnovic wrote:top 5 haalt ge nog wel, denk wel da ge van steua74 en rc dungeon wint hoorbarto wrote:heb ook nog maar 10/18. Ik d8 dat ik gemakkelijk de top-5 zou gaan halen, niet dusEn dan moest ik men 2e keeper er nog een tijdje inzetten en dan weet ik op voorhand al dat ik verlies. ik hoop dat ik snel versterking vind.
grtz jarnovic
kzou hem toch ni onderschatte als ik u was, maar vrijdag een grotere topper tegen de pintenpakkersracingboj wrote:4-0 in de beker gewonnen met mijn B-ploegen volgende ronde nog een haalbare tegenstander voor mijn B-ploeg
![]()
Btw: topper ? tw2005 staat op een degradatieplaats(grapke he tw2005, ik vermoed niet dat ge dan ook lang vanonder gaat staan en denk dat ge na volgende week terug in de hogere regionen gaat vertoeven
)

ik moet pas op de laatste speeldag tegen wild boyzSep wrote:kzou hem toch ni onderschatte als ik u was, maar vrijdag een grotere topper tegen de pintenpakkersracingboj wrote:4-0 in de beker gewonnen met mijn B-ploegen volgende ronde nog een haalbare tegenstander voor mijn B-ploeg
![]()
Btw: topper ? tw2005 staat op een degradatieplaats(grapke he tw2005, ik vermoed niet dat ge dan ook lang vanonder gaat staan en denk dat ge na volgende week terug in de hogere regionen gaat vertoeven
)
en dan binnekort tege wild boyz

Last edited by wannesvdh on Wed Nov 30, 2005 8:28 pm, edited 1 time in total.
Ik onderschat hem helemaal niet, verre van zelfs hoor. Tegen wild boys heb ik al gespeeld en verloren, puur door het feit dat ik met een halve B-ploeg speelde en op verplaatsing. Ik zie hem geen kampioen worden. Ik zie veel kandidaten voor de titel, want er zijn veel ploegen die aan mekaar gewaagd zijn.Sep wrote:kzou hem toch ni onderschatte als ik u was, maar vrijdag een grotere topper tegen de pintenpakkersracingboj wrote:4-0 in de beker gewonnen met mijn B-ploegen volgende ronde nog een haalbare tegenstander voor mijn B-ploeg
![]()
)
en dan binnekort tege wild boyz
lol, zo achter mne rug roddelen jonges uit de D16
van ne echte topper kan je inderdaad ni spreken, daarvoor sta
k een klein 10 plaatsen te laag. bovendien hebben sommige spelers
door het grote aantal (b/c) vr-matchen vandaag wat moraal-problemen
(jammer dat we geen sportpsycholoog in onze staf hebben
).
maar k ga wel mn best doen om het sep zo moeilijk mogelijk te maken
.
ba, k ga van de top 5 geen prioriteit maken dit jaar, dat zal je wel
gaan merken aan m'n TS
. juist een paar uitgaande transfers
aan het doen, met het oog op versterkingen binnen te halen
.
veel succes allemaal (en dan vooral sep morgenvroeg in de topper
)

van ne echte topper kan je inderdaad ni spreken, daarvoor sta
k een klein 10 plaatsen te laag. bovendien hebben sommige spelers
door het grote aantal (b/c) vr-matchen vandaag wat moraal-problemen
(jammer dat we geen sportpsycholoog in onze staf hebben

maar k ga wel mn best doen om het sep zo moeilijk mogelijk te maken

ba, k ga van de top 5 geen prioriteit maken dit jaar, dat zal je wel
gaan merken aan m'n TS

aan het doen, met het oog op versterkingen binnen te halen

veel succes allemaal (en dan vooral sep morgenvroeg in de topper

nu nog rc dungeon en ik denk da ge wel 4e 5e plaats haaltbarto wrote:van steau74 van ik al 3-1 van gewonnen, maar dat wil niet zeggen dat ik dan de top-5 haal.jarnovic wrote:top 5 haalt ge nog wel, denk wel da ge van steua74 en rc dungeon wint hoorbarto wrote:heb ook nog maar 10/18. Ik d8 dat ik gemakkelijk de top-5 zou gaan halen, niet dusEn dan moest ik men 2e keeper er nog een tijdje inzetten en dan weet ik op voorhand al dat ik verlies. ik hoop dat ik snel versterking vind.
grtz jarnovic
let maar op men woorden
en idd het seizoen is nog lang e... heel lang
grtz jarnovic
fc jumptown/darco
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
S7: F188: KAMPIOEN!!
S8: E63: KAMPIOEN!! (beker: laatste 32)
S10: D21: 2e
S12: C7: KAMPIOEN!!
S16: E71: KAMPIOEN!!(beker: laatste 16)
S17: D24: KAMPIOEN!!
S18: C8: KAMPIOEN!!
S20: B3: 4e+ topschutter!!!!!
-
- Member of the Soccer Project Association
Weeral verloren, diene rm doet mij echt de das om, maar gelukkig komt er verandering, morgen is hij weer beschikbaar.joske wrote:teamjoske gaat ook nog eens proberen punten te halen in D, maar met de eindelijk (bijna) voltrainde superspits kevin fox moet dit mogelijk zijn, en voor de rest hebben we de komende 3 matchen waaruit we minimum 7/9 moeten halen, anders gaan we grote kuis houden...
En ik heb na mijn GK robert riesse ook nog een ander talent ontdekt nl een Cm van eigen jeugd (http://www.soccerproject.com/speler_det ... ewWindow=1#)
En buiten dat heb ik de stadioncappaciteit opgedreven naar 15.000plaatsen.
En ook enkele jeugdspelers van andere ploegen aangetrokken.
Nipt gewonnen met 0-1 op het veld van Melveren fc. We komen op een gedeelde tweede plaats. Het was niet mijn bedoeling om op te gaan, maar we gaan proberen zo lang mogelijk het goed te blijven doen en ons zo snel mogelijk mathematich van het behoud te verzekeren en dan wat jeugdspelers de kans te geven.