kvk dries wrote:morgen zeer veraderlijke uitmatch bij dales
bij mij heeft iedereen 100/100 bij hem niet maar hij heeft thusivoordeel
alles zal van de random afhangen denk ik ( rode kaarten , penalty's ,... ) na de pech dit seizoen hopen we deze mee te hebben
3% beter en gewonnen
maar het zit niet mee , de moeilijkste match van alle matchen van de 8 amtchen , uit tegen carvelos !
hij heeft ook ngo eens paar spelers kunnen sparen
als je de beker wilt winnen zul je er toch voorbij moeten
idd maar waarom krijg ik nu al zo'n moeilijke
ondertussen kon ik nog wat geld verdienen als ik niet zou winnen
@ Dilibangeda: Iedereen die hier staat, heeft dat verdiend. Er zijn op dit moment geen 'slechte teams' meer.
ik zeg niet dat het slechte teams zijn en als je zo hoog geraakt is dat niet zonder reden maar daar zijn ook andere factoren mee gemoeit. Ik denk dat het wel duidelijk is wie de halvefinalisten gaan worden als je louter naar de spelers kijkt.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
Merci voor het vertrouwen maar ik denk dat ik dit jaar geen bekerwinnaar word. Ik denk dat de teams die morgen overblijven allemaal redelijk aan elkaar zullen gewaagd zijn, al dan niet thuis spelen zal de doorslag geven vermoed ik.
Bovendien zit ik met enkele oudere spelers waarvan de fitheid redelijk snel daalt en is mijn joker (zijnde een trainerswissel) reeds opgebruikt.
Het zal dus een spannend slot worden maar ik zie mezelf zeker niet als favoriet.
Merci voor het vertrouwen maar ik denk dat ik dit jaar geen bekerwinnaar word. Ik denk dat de teams die morgen overblijven allemaal redelijk aan elkaar zullen gewaagd zijn, al dan niet thuis spelen zal de doorslag geven vermoed ik.
Bovendien zit ik met enkele oudere spelers waarvan de fitheid redelijk snel daalt en is mijn joker (zijnde een trainerswissel) reeds opgebruikt.
Het zal dus een spannend slot worden maar ik zie mezelf zeker niet als favoriet.
Claudia
Helemaal akkoord, je had die joker beter tot nu gehouden
bedankt aan Sjarel om ons een kwartier te geven voor de '22 uur' simulatie, door de problemen!
Vannacht neem ik een grote gok door een minder team ten strijde te laten gaan. Het is wellicht de beste manier om kans te maken op de beker!
2 A-spelers op het veld morgen!
Raffin wrote:bedankt aan Sjarel om ons een kwartier te geven voor de '22 uur' simulatie, door de problemen!
Vannacht neem ik een grote gok door een minder team ten strijde te laten gaan. Het is wellicht de beste manier om kans te maken op de beker!
2 A-spelers op het veld morgen!