Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
We zullen zien. Ik moet al een onuitgegeven 4-5-1 opstellen om een deftige rating neer te zetten. Ik hoop om aan de 140 te geraken... Elke match moet gespeeld worden, he.
team: Kick and Rush (K&R)- D.10
-
- Member of the Soccer Project Association
Onverwachte 2-1 zege en we zijn al snel van de 0 af
. Donderdag Mr.Bungle uit en vrijdag thuis tegen Metal. Wellicht een 6 op 4 met een beetje geluk.
Lord Random heeft mij door de nederlaag van maandag wel iets unieks door de neus geboord: bij een overwinning had ik op nummer 1 gestaan

Lord Random heeft mij door de nederlaag van maandag wel iets unieks door de neus geboord: bij een overwinning had ik op nummer 1 gestaan

Ik kan tenminste zeggen dat ik al 2 dagen op 1 heb gestaan.
(zaterdag en zondag)
S.A.T had niet zijn beste team opgesteld, waardoor ik in de middenmoot blijf. Dankzij het doelsaldo zelfs op plaats 5.
Donderdag thuis tegen Blsany, die op 12 staat met evenveel punten. Spijtig dat hij niet op 6 staat, dan kon ik weer meer inkom vragen.
Vrijdag een eerste zespuntenmatch op Bizone, een van de teams die ik hoop voor te kunnen blijven...

S.A.T had niet zijn beste team opgesteld, waardoor ik in de middenmoot blijf. Dankzij het doelsaldo zelfs op plaats 5.
Donderdag thuis tegen Blsany, die op 12 staat met evenveel punten. Spijtig dat hij niet op 6 staat, dan kon ik weer meer inkom vragen.
Vrijdag een eerste zespuntenmatch op Bizone, een van de teams die ik hoop voor te kunnen blijven...
-
Het moet niet gekker worden: een uitzege (0-1) en een 4e plek
Morgen heb ik meer kans om te winnen dan vandaag en ik sta maar 1 punt achter op Bunicii, RiP Ferda en Hori. Wie had dat gedacht na 3 wedstrijden

Morgen heb ik meer kans om te winnen dan vandaag en ik sta maar 1 punt achter op Bunicii, RiP Ferda en Hori. Wie had dat gedacht na 3 wedstrijden

-
Kansen zat om te winnen, maar de random besliste 0-0. Ongelofelijk dat ik na een week baal, want vooraf had ik getekend voor 7 punten na week 1. Achteraf gezien had ik na deze week gewoon koploper moeten zijn met 12 uit 4. Random zucht
Random of geen random de kleppers Domukun en Hori komen er aan. Als mijn grote vriend deze week nou eens......

Random of geen random de kleppers Domukun en Hori komen er aan. Als mijn grote vriend deze week nou eens......

Mijn eerste week was niet om over naar huis te schrijven. Veel blessures en al 3 rode kaarten. Enkel de eerste match heb ik met 10 van de 11 A spelers afgewerkt.
Al een geluk dat S.A.T ertussen zat, of ik had blij moeten zijn met een enkel punt. Volgende week schat ik ook maar 4 punten te halen. Het goeie nieuws is dat de eerste blessuregolf bijna over lijkt, en dat de teamspirit tegen vanavond weer 90 zal zijn. Tegen woensdag hoop ik hem op 100 te krijgen.
Ik moet blijkbaar wat minder matchen per dag gaan spelen, om de spelers beter aan de aftrap te krijgen.
Ik heb het geld echter nodig, en vindt het maar niks om op maandag en donderdag maar 1 wedstrijd te spelen, en woensdag en zondag niks. Beetje saai, he. Zolang ik geen 29-jarigen in mijn team heb, moeten ze die extra matchen maar aankunnen...
Voor RJ ziet het er wel goed uit. Punten buitenshuis halen is altijd mooi meegenomen.
Als je weer de SP-cup laat schieten, moet je je wel kunnen handhaven, niet?
Al een geluk dat S.A.T ertussen zat, of ik had blij moeten zijn met een enkel punt. Volgende week schat ik ook maar 4 punten te halen. Het goeie nieuws is dat de eerste blessuregolf bijna over lijkt, en dat de teamspirit tegen vanavond weer 90 zal zijn. Tegen woensdag hoop ik hem op 100 te krijgen.
Ik moet blijkbaar wat minder matchen per dag gaan spelen, om de spelers beter aan de aftrap te krijgen.
Ik heb het geld echter nodig, en vindt het maar niks om op maandag en donderdag maar 1 wedstrijd te spelen, en woensdag en zondag niks. Beetje saai, he. Zolang ik geen 29-jarigen in mijn team heb, moeten ze die extra matchen maar aankunnen...
Voor RJ ziet het er wel goed uit. Punten buitenshuis halen is altijd mooi meegenomen.
Als je weer de SP-cup laat schieten, moet je je wel kunnen handhaven, niet?
-
Het is wel de bedoeling om de sp-cup te laten schieten, maar ik weet niet of dat team uit H sterk genoeg is voor mijn kneuzen. Het is in ieder geval thuis en hij stond vandeweek eerste, dus in ieder geval geen verlies 

-
Hoera. Voor de 3e keer in vijf wedstrijden gepakt door de random
Allebei 145 lr en toch een 1-0 nederlaag. De FC speelt iedere wedstrijd tegen twaalf?

Allebei 145 lr en toch een 1-0 nederlaag. De FC speelt iedere wedstrijd tegen twaalf?
Domokun heeft wel een rooie kaart aangesmeerd gekregen in minuut 75. Anders had hij wel beter geweest.Ron Jeremy wrote:Hoera. Voor de 3e keer in vijf wedstrijden gepakt door de random![]()
Je kan dus zeggen dat de random zichzelf opgeheven heeft.

K&R wint nog eens tegen de oude bekende uit B.1
Jammer genoeg slikken we alweer een rode kaart.
Voor morgen moeten we weer overschakelen naar een andere veldbezetting. De flankaanvallers uit het A-team komen net uit blessure, en zijn niet fit genoeg, en beide B-spelers zijn geschorst...
Het wordt deze keer een 4-4-2. Jammer voor de vrb-wedstrijden later op de dag, er zullen niet veel frisse centrumspelers van niveau overblijven...
-
Klopt die rode in de 75e (alhoewel het een hele agressieve speler van 25% betrof
). Aan de andere kant verloren twee van mijn spelers weer 5 met een hoofdskill.... Ook kan ik dat conditie gedeelte moeilijk volgen. Spelers met 70 verliezen van minder fitheid, dan spelers met een conditie van 80-100. En dat is vervelend, omdat daar mijn beste spelers zitten.
Maar goed, het muntje valt gewoon iedere keer net verkeerd. Vorige week 4% beter en 0-0 en nu gelijk en verliezen.
Juist mijn ploeg heeft een beetje geluk nodig, want qua bp's behoor ik duidelijk tot de zwakste ploegen. Ondanks dat behaal ik toch iedere dag een vrij aardige lr in vergeleken tot andere ploegen. De stand vertekent een beetje, want er komen wat kleppers aan voor mij.
Morgen is mijn ploeg een beetje stuk dus ik verwacht er niet veel van

Maar goed, het muntje valt gewoon iedere keer net verkeerd. Vorige week 4% beter en 0-0 en nu gelijk en verliezen.
Juist mijn ploeg heeft een beetje geluk nodig, want qua bp's behoor ik duidelijk tot de zwakste ploegen. Ondanks dat behaal ik toch iedere dag een vrij aardige lr in vergeleken tot andere ploegen. De stand vertekent een beetje, want er komen wat kleppers aan voor mij.
Morgen is mijn ploeg een beetje stuk dus ik verwacht er niet veel van

Rood voor mijn keeper in minuut 21.
Dus kansloos.
Er wordt toch overal tegen de kleine ploegjes gefloten
!
Dus kansloos.
Er wordt toch overal tegen de kleine ploegjes gefloten

-

Beetje pech met een slappe scheids, maar het bleek stiekem toch een strenge. Bizone kreeg toch een rode voor zijn agressieve cm. Daardoor gelijke linieratings en een gelijkspel (2-2). Met zes B-spelers het maximale resultaat. Donderdag moet een winstpartij worden en vrijdag vol knallen tegen Hori

Donderdag werd inderdaad een winstpartij, zodat ik op dit moment meer punten uit dan thuis heb gehaald

Morgen tegen Hori en de FC is gebrand om hem een keekie te geven. Hij heeft alvast een beetje geluk dat de scheids een eitje is, omdat hij wat agressieve boys van rond de 30% in moet brengen. Zijn selectie is ietwat gehavend, maar qua prestaties zit hij toch wel een tikkeltje boven de FC (t-voordeel meegerekend). De FC heeft alvast een bloemetje naar de scheids gestuurd met de mededeling toch iets strenger op te treden

-
HoriaciLes met 2-1 het bos ingestuurd (145-143). Een van zijn agressieve spelers kreeg inderdaad rood, alhoewel hij niet over de schreef speelde
Deze week weer 7 punten gehaald, maar volgende week wordt andere koek.

Deze week weer 7 punten gehaald, maar volgende week wordt andere koek.
Volgende week 3 thuismatchen. We moeten dus scoren.
Morgen Metal utd thuis, normaal winst met 147-145.
Hij heeft een razend sterk A elftal, maar problemen op de RF.
Er lopen ook veel dertigers rond, waarvan er eentje dinsdag verjaart. Net te laat.
Ik reken erop dat mijn B-keeper geen kaarten pakt, anders is hij geschorst, terwijl de A-keeper net uit blessure komt en niet topfit is. Dat zou een streep door de rekening zijn.
Dinsdag tegen Domokun XI, weer thuis. Een punt zou al een succes zijn.
Gelukkig geen strenge scheids, zodat we hopelijk niet te veel averij oplopen.
Mr Bungle op donderdag is de enige verplaatsing.
Hij heeft momenteel maar 1 RB en 1 LM terr beschikking.
Een schorsinkje op de goede positie zou ons goed uikomen.
Hij zit ook nog in de beker, dus daar zullen we geen nadeel aan ondervinden.
3 punten moet kunnen.
Vrijdag tegen Hardyteam moet de week succesvol afgesloten worden.
De nr 15 heeft agressievere en vooral oude spelers, wat op een vrijdag, en met een 97% scheids, voldoende zou moeten zijn.
10/12 is het streven, 9/12 goed genoeg.
Morgen Metal utd thuis, normaal winst met 147-145.
Hij heeft een razend sterk A elftal, maar problemen op de RF.
Er lopen ook veel dertigers rond, waarvan er eentje dinsdag verjaart. Net te laat.
Ik reken erop dat mijn B-keeper geen kaarten pakt, anders is hij geschorst, terwijl de A-keeper net uit blessure komt en niet topfit is. Dat zou een streep door de rekening zijn.
Dinsdag tegen Domokun XI, weer thuis. Een punt zou al een succes zijn.
Gelukkig geen strenge scheids, zodat we hopelijk niet te veel averij oplopen.
Mr Bungle op donderdag is de enige verplaatsing.
Hij heeft momenteel maar 1 RB en 1 LM terr beschikking.
Een schorsinkje op de goede positie zou ons goed uikomen.
Hij zit ook nog in de beker, dus daar zullen we geen nadeel aan ondervinden.
3 punten moet kunnen.
Vrijdag tegen Hardyteam moet de week succesvol afgesloten worden.
De nr 15 heeft agressievere en vooral oude spelers, wat op een vrijdag, en met een 97% scheids, voldoende zou moeten zijn.
10/12 is het streven, 9/12 goed genoeg.
Nog op schema voor de 10 punten deze week met 4/6.
Mr Bungle heeft het ferm zitten: 9 blessures en een geschorste voor donderdag.
En hij zit nog in de beker, dus dat komt in orde!
Als ik win zal er waarschijnlijk al een aanzienlijke marge ontstaan naar de nrs 13 tot 16.
't Zou een goeie zaak zijn.
Mr Bungle heeft het ferm zitten: 9 blessures en een geschorste voor donderdag.
En hij zit nog in de beker, dus dat komt in orde!

Als ik win zal er waarschijnlijk al een aanzienlijke marge ontstaan naar de nrs 13 tot 16.
't Zou een goeie zaak zijn.