Ja
ik heb de eerste plaats terug veroverd
hopen dat ik hem nu wel kan houden
na de volgende ( kan me ook van de 1ste pos slaan ) wedstrijd nog 1 die me van de 1ste positie kan houden.
hopen dat het een goed eind zal zijn voor mij
0-0 gelijkgespeeld tegen
nummer 5 (ben zelf
nummer 4)
drie ounten achter op nummer 3
Random Coach
SCA
Seiz 35: 5e in H.998 (geen wedstrijden gespeeld, alleen laatste paar dagen)
Seiz 36: 3e in H.998 + topscorer
Seiz 37: 1e in H.998
Seiz 38: 2e in G.333
Seiz 39: ?e in F.111
SMI lijkt mij zeker van promotie en het zal dus nog tussen mij en Danubius gaan voor de 2de plaats naar F. Normaal mag ik geen punten meer verliezen. Voor de match van vannacht zit ik wel met 3 geschorsten. Wil er misschien eens iemand kijken naar mijn reeks en zeggen wat die denkt over mijn promotiekansen?
In G-topic cup speel ik in eerste ronde tegen het SCA van Thomas01CC, ik zal waarschijnlijk met mijn B-ploeg spelen!
klenne wrote:ik moet tegen FC lupa, ook ik zal waarschijnlijk met mn b-ploeg spelen.
sinds wanneer is het directe uitschakeling geworden? zie dat nu pas
moet je niet tegen mij
(PS nieuw linieratingrecord 113, als het niet zo belangrijk is )
zat 19 mei 2007 (14:00 CET) FC de mongoaltjes ?? - ?? +30
zat 19 mei 2007 (10:00 CET) rvm sint-matte fc ?? - ?? F.C. Lupa
zat 19 mei 2007 (10:00 CET) Heracles ?? - ?? bruges
zat 19 mei 2007 (10:00 CET) SCA ?? - ?? FC Unitet
Vanneste wrote:iemand een idee van een spannende topper in deze G-topic cup II
r.v.m sint matte fc - fc lupa lijkt me de spannendste topper te gaan worden. ik kan nu niet op SP, maar ik denk dat ze alletwee eerste staan in hun reeks
EDIT: gekeken op SP en staan idd alletwee eerste!
gewoon
ik ga niet met mn beste team spelen, heb belangrijke wedstrijden in die week, moet dan tegen de 2e,3e en 4e spelen, en da kan wel eens bepalend zijn...
EDIT: heb net zijn linieratings eens bekeken, in zijn laatste leaguewedstrijd haalde hij een linierating van 120
da haal k nog nie ze en zeker niet met mn B-team