Beker
Moderator: Moderator
-
- Member of the Soccer Project Association
3/4 juist geraden.
Enigszins heeft Sparta Praha me positief verrast, een prachtig resultaat.
Voor het 2e seizoen op rij ben ik uitgeschakeld door een team dat minstens in de kwartfinales is geraakt.
(Vesalius en fc bruges)
Ik zie in de wedstrijd Vesalius vs cheathunters vesalius doorgaan. De grootste reden: de lage agressiviteit van de scheids wat zeker in het voordeel is voor Claduia's agressievere team. Wel een minpunt: Claudia heeft geen deftoge RB optestellen.
Ook bij Sparta Praha vs nop's heroes een niet zo agressieve scheids wat in het voordeel speelt van sparta praha met zijn veel agressievere ploeg. Moest er een scheids met hoge agressie geloot zijn stond nop's heroes met 1 been al in de finale. Ondanks ook het thuisvoordeel kies ik nop's heroes als winnaar van dit duel gewoon door betere gk's van zijn spelers
Enigszins heeft Sparta Praha me positief verrast, een prachtig resultaat.
Voor het 2e seizoen op rij ben ik uitgeschakeld door een team dat minstens in de kwartfinales is geraakt.
(Vesalius en fc bruges)
Ik zie in de wedstrijd Vesalius vs cheathunters vesalius doorgaan. De grootste reden: de lage agressiviteit van de scheids wat zeker in het voordeel is voor Claduia's agressievere team. Wel een minpunt: Claudia heeft geen deftoge RB optestellen.
Ook bij Sparta Praha vs nop's heroes een niet zo agressieve scheids wat in het voordeel speelt van sparta praha met zijn veel agressievere ploeg. Moest er een scheids met hoge agressie geloot zijn stond nop's heroes met 1 been al in de finale. Ondanks ook het thuisvoordeel kies ik nop's heroes als winnaar van dit duel gewoon door betere gk's van zijn spelers
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
de pineut van de A-liga seizoen 23
>een 2e plaats in A na het slovaakse FrrFrr<
en eveneens..
-
0-3 winst op Pedergnano
Na de halve finales in seizoen 8 (bijna prehistorisch!) graveren we ons weer in de 'histoire d'sp'.
Morgen een zware affiche. Op Vesalius. Zij heeft enkele problemen van fiheid en schorsingen, die ik niet heb. Het thuisvoordeel zal wellicht de grote spelbreker voor mij worden
Hopelijk naar mijn eerste finale!
Na de halve finales in seizoen 8 (bijna prehistorisch!) graveren we ons weer in de 'histoire d'sp'.
Morgen een zware affiche. Op Vesalius. Zij heeft enkele problemen van fiheid en schorsingen, die ik niet heb. Het thuisvoordeel zal wellicht de grote spelbreker voor mij worden

Hopelijk naar mijn eerste finale!
-
Vannacht kunnen we een historisch resultaat neerzetten! Op het veld van favoriete FC Vesalius gaan we voor de volle pot, en we zijn met niks minder tevreden! Het zou na de halve finale in seizoen 8, een nieuw hoogtepunt vormen met al die titels die we ondertussen binnenrijfden!
We hopen indien de sp-goden ons gunstig zijn, dat de loting ook eens meevalt !!
We hopen indien de sp-goden ons gunstig zijn, dat de loting ook eens meevalt !!
-
Verwachte finale Vesalius vs Nop's Heroes.
Ik gok op toernooiwinst voor Claudia. Ze heeft chance met de scheids (28 % agressie) en zal daarom niet te veel problemen ondervinden van de agressievere kern die ze heeft.
Ik gok op toernooiwinst voor Claudia. Ze heeft chance met de scheids (28 % agressie) en zal daarom niet te veel problemen ondervinden van de agressievere kern die ze heeft.
Eigenzinnige manager van Alimanzia Cebredas
en eveneens..
en eveneens..
Ik zou het hetzelfde gokken. Thuisvoordeel en een niet strenge ref kunnen beslissen over SP-cup winst.Dilibangeda wrote:Verwachte finale Vesalius vs Nop's Heroes.
PS was er niet ooit gezegd om de bekerfinale op neutraal terrein te spelen?
Al hoop ik natuurlijk op SP cup winst voor Noppp...
Nog een dagje afwachten.
-
zeker en vast..Gilles111 wrote:Spijtig voor Raffin, kdenk dat het lag aan ze blessure die hij opliep
Wat een kut scenario
ik verdiende daar te staan..
alles zat juist, behalve die kut random
(niets afdoende van Vesalius natuurlijk, gewoon mijn eigen team)
succes Nopp en Claudia
Last edited by Raffin on Thu Dec 13, 2007 10:30 am, edited 1 time in total.
Leuk om op herhaling te mogen, eerlijk ook om het nu om te draaien dat jij thuis speelt en ik uit.Claudia wrote:Zelfde heruitgave van de finale van vorig jaar maar dan nu met thuisvoordeel voor mij...
Hopelijks trek ik nu aan het langste eind.
Succes!
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
-
Idd, Claudia zou wel eens een ferme beker mogen winnen, al vind ik noppp ook wel een bekertje waard (Heb je gezien wat hij dit seizoen heeft gepresteerd?)Sex_Pistols wrote:ik hoop dat claudia dit keer wint, ze verdient dat wel is na al die seizoenen op hoog niveau!
't Zal in ieder geval een mooie strijd worden