Molleke wrote:
Als dit de ploegen worden die in C4 terecht komen denk ik dat we nog een leuke kalender gaan hebben met een zeer spannend slot als gevolg.
Gaat Blue Ara niet naar C6?
Ik dacht (volgens excel prog) 11 en 16 naar C6, 12 en 15 naar C5, 13 en 14 naar C4.
Als ik naar B2 kijk is Blue Ara 13de en Club Bruges 14 en dan komen deze toch naar C4 of heb ik het hier mis???[/quote]
ahoi, vanaf volgend seizoen kom ik de meesten hier vervoegen aangezien ik naar C2 promoveer, met een 2de promotie op 2 seizoenen mag ik niet klagen en ook m'n vorm in de 2 de ronde was perfect. We hadden met 36 op 45 een enorm hoog doel gesteld en gehoopt maar haalden 38 op 45 en werd dus met 2 punten overschreden. Met 8 overwinningen op rij sluiten we het seizoen af en hopen in dezelfde rush het volgende seizoen te kunnen starten.
Maar dus tot volgend seizoen
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
C9 :
LensDreamTeam
Essevee Zulte-Waregem
FcDenHaag
K. Humbeek FC
Sparta Palmeras
Niemand van de forumleden dus in C5? Da is wel minder, het is toch tof als er iemand uit dezelfde reeks post. Ik heb de reeks nog niet bekeken, omdat de interesse wel wat aan het verdwijnen is. We hopen rond een 7de plaats uit te komen, wat normaal wel haalbaar is vermoed ik.
C9 :
LensDreamTeam
Essevee Zulte-Waregem
FcDenHaag
K. Humbeek FC
Sparta Palmeras
Lesbuffalos - Oh father tell me, we get what we deserve... And way down we go...
Winner of the Beneliga Season 78, 80, 103, 104, 105, 106 & 107!
A-league winner of Season 104 & 105!
SP-Cup Winner Season 106, 107 & 108!
Since S1 - August 27 2004
Ik zit eindelijk nog is trug in een divisie waar er een paar mensen van op het forum zitten. De meeste ploegen ken ik nog die nu uin de reeks zitten op 2 of 3 ne, dus..
Hoop dat ik kan gaan voor een 10 de plaats of hoger.
C.1 Lijkt toch moeilijker dan verwacht. Aan de top verwacht ik:
Dales athletic
Herlie
Verbroedering Robbeke
Yotto Middenin
Riviera FC
Los Mariachis
Slaakeboys
Mindelo FC
Snookey
Ksv Hillegem Onderaan verwacht ik:
Prutsers
Ertvelde
Phariseu FC
FC Amoube
Dillesteam
FC Boxmeer
Het doet er blijkbaar om want opnieuw moet ik op Glory's veld het seizoen openen. Probleem is dat m'n team er nog niet 100% klaar voor is. Mijn twee backs zijn niet volledig in stelling en mijn beste speler is geblesseerd.
We zien natuurlijk wel, maar ik vrees ervoor.
Veel succes alleszins
(En we hebben een FC Team)
Edit: bij nader inzien komt die RF net terug uit blessure en heb ik nog oplossing voor de back, niks verloren dus.
Last edited by matt on Sat Jul 29, 2006 10:24 am, edited 1 time in total.
Amberlecht
vv AdeK
Rocket Power
Val-Meer
De Knokkers
K. Fl. Dorne
FC Kareda
Sora All Stars
Decoboyx
FC Yosti
Club Bruges
Sp-Aalst
FC Juventus 55
Blue ARA
The Prince
TikkiTakki
Denk dat dit toch wel een serieus moeilijke reeks gaat zijn. De titelkandidaten in mijn ogen zijn dan ook Club Bruges, Blue ARA en Tikki. Takki. Denk da vooral deze teams het spannend gaan maken, maar ik verwacht ook outsiders zoals Sp-Aalst, The Prince en nieuwkomer FC Juventus 55 bovenaan. Mijn eigen team geef ik ook dit seizoen een plaats middenin de rangschikking.
Na twee jeugdspelers die niet goed bevonden werden, stroomde eindelijk weer een jeugdspeler door naar onze kern... Wat blijkt: een SW met 98% agressie. Dan verkiezen we idd geen jeugdspeler!!! Jeugdcoördinator Harm Brogno zal door manager Emeulea op het matje geroepen worden. Twee geweigerde jeugdspelers en jeugdspelers van 92 en 98% agressie kunnen eigenlijk niet door de beugel. Brogno zal zich moeten herpakken, want anders zal Roslar SV uitkijken naar een nieuwe jeugdtrainer.
Bovendien staat Roslar SV geranschikt bij de topfavorieten voor de promotie naar B... Vorige keer toen we zo hoog gerangschikt waren, degradeerden we... 't belooft dus een zwaar jaar te worden.