4-2 gewonnen en met 6 punten achter op de 3e vierde in de stand. Moet nog tegen de derde spelen maar in de heenronde werd het 2-1 voor hem.
Nu mag ik gelukkig thuis en ik denk dat het stadion vol zal zitten in mijn arena

Het word nog een spannende strijd om de derde plek maar de promotie is al beslist want het verschil tussen de nummer 2 en 3 is 12 punten

da's veel! Om de eerste plek schit het maar 1 punt. De nummer 1 heeft alles gewonnen behalve 2 wedstrijden en die heeft hij gelijk gespeeld (nog niks verloren dus

) en de nummer 2 heeft alles gewonnen behalve 2, en heeft 1 keer gelijk gespeeld en 1 keer verloren

eventjes de stand laten zien:
stand in G.524:
1 Takanami
77
2 Night Watch
76
3 Maly Team
65
4 SCA
59
5 FC Lukavice Steal
53
6 Machines
47
7 Clube_de_Regatas_Flamengo
47
8 Berkshire Arms
39
9 FC Finland
37
10 bolletje
36
--------------------------------------------------------------------------------
11 KV Graz
28
12 FC Team 14219
28
13 Lokeren
19
14 Rfc Chelsea
14
15 unREAL Madrid
6
16 AC Koper
4
zoals je ziet is de strijd om degradatie ook al bekend, en er gaan dit seizoen 2 managers degraderen naar de H. De manager van RFC Chelsea en de manager van unREAL Madrid mogen zichzelf gaan vertegenwoordigen in de strijd om weer terug te gaan naar de G.
Het komende seizoen zullen de manager van Takanami en Night Watch zich doorbrengen in de F en daar strijden tegen degradatie of zelfs meedoen voor het kampioenschap, wat dit seizoen ook weer is gebeurd.
Als je kijkt in F.175 zie je dat Herta BSC Bechlin en Azgdansk88 meedoen voor de promotie. In het midden en begin van het seizoen stond Herta BSC Bechlin zelfs bovenaan

dat is een goede prestatie.
Speelschema van SCA:
Maandag 28 mei: KV Graz - SCA
Dinsdag 29 mei: SCA - FC Finland
Donderdag 31 mei: Maly Team - SCA
Ik heb nog een lastige wedstrijd voor de boeg tegen de nummer 3 maar dde rest moet ik wel kunnen winnen
Speelschema van Takanami:
Maandag 28 mei: Maly Team - Takanami
Dinsdag 29 mei: Takanami - Bolletje
Donderdag 31 mei: Machines - Takanami
Nog 1 lastige wedstrijd en de rest kunnen ze makkelijk met grote getalen winnen

Bijna kampioen dus, maar dan moeten ze eerst van Maly Team winnen
Speelschema van Night Watch:
Maandag 28 mei: Night Watch - FC Lukavice Steal
Dinsdag 29 mei: RFC Chelsea - Night Watch
Donderdag 31 mei: Night Watch - FC Team 14219
Ze moeten alles makkelijk kunnen winnen en er is nog hoop op het kampioenschap als Takanami gelijkspeeld of verliest tegen Maly Team
Speelschema van Maly Team:
Maandag 28 mei: Maly Team - Takanami
Dinsdag 29 mei: unREAL Madrid - Maly Team
Donderdag 31 mei: Maly Team - SCA
Ze hebben nog 2 lastige wedstrijden voor de boeg tegen Takanami en SCA, en dus kan het nog voor SCA op doelsaldo, maar dan moeten ze er wel 5 meer als maly team maken in de komende 3 wedstrijden

en ik denk niet dat dat nog gaat lukken helaas