Divisie A
Moderator: Moderator
Re: Divisie A
Ik zal nog weinig betekenen in de A, maar dat hadden jullie al wel gezien denk ik.
De laatste dagen weer aardig wat transfers gedaan en veel wedstrijden gespeeld, waardoor de fitheid ook parten speelt.
Ik hoop wel wat wedstrijdjes te winnen, om mijn fans nog een beetje tevreden te houden.
Zal hier en daar op max spelen.
De laatste dagen weer aardig wat transfers gedaan en veel wedstrijden gespeeld, waardoor de fitheid ook parten speelt.
Ik hoop wel wat wedstrijdjes te winnen, om mijn fans nog een beetje tevreden te houden.
Zal hier en daar op max spelen.
Manager of Nop's Heroes.
Division A Champion of season 14
Winner Soccerproject Cup season 19
Winner Soccerproject Cup season 20
Ik hoop wel dat je de titelstrijd niet te sterk zal beïnvloeden met af en toe voor winst te gaan. Want in de heenronde heb ik tegen jouw 2 dure punten verloren, terwijl Viastore de 3 punten veel gemakkelijker heeft gekregen.
Je speelt tegen de top 3 nog op verplaatsing en ik vind het dan wel eerlijker als je op voorhand zegt dat je alle drie de matchen voluit zal gaan of steeds de match zal laten schieten. Ik vermoed dat de ploegen die tegen degradatie spelen hier hetzelfde over denken.
Je zult wel begrijpen wat ik bedoel, want ik herinner me dat je vorig jaar zelf met dit probleem te kampen had.
Je speelt tegen de top 3 nog op verplaatsing en ik vind het dan wel eerlijker als je op voorhand zegt dat je alle drie de matchen voluit zal gaan of steeds de match zal laten schieten. Ik vermoed dat de ploegen die tegen degradatie spelen hier hetzelfde over denken.
Je zult wel begrijpen wat ik bedoel, want ik herinner me dat je vorig jaar zelf met dit probleem te kampen had.
idd, Als je wil, kan je van mij winnen maar probeer dat dan te doen tegen iedereen van de plaatsen 8-12...
Thuis ben ik bijna elke keer voluit gegaan als ik punt kansen zag, uit is een ander verhaal.nvdb wrote:Ik hoop wel dat je de titelstrijd niet te sterk zal beïnvloeden met af en toe voor winst te gaan. Want in de heenronde heb ik tegen jouw 2 dure punten verloren, terwijl Viastore de 3 punten veel gemakkelijker heeft gekregen.
Door lage TS en slecht fitheid heb ik die bijna allemaal laten lopen.
Zal ook nu op verplaatsing hetzelfde gaan doen.
Ik had hetzelfde probleem, maar niet zo zeer door af en toe een sterke tegenstander, maar door helpende landgenoten.
Over die wedstrijd tegen Viastore even het volgende, als je de wedstrijd van de maandag ervoor bekijkt zul je zien dat ik veel kaarten heb gehad die wedstrijd en zelfs een blessure en daardoor tegen viastore enorm verzwakt was.
Zowel tegen Totemo, jou en Viastore ben ik voluit gegaan.
Tegen Viastore had, ik meen iets van 5 geschorsten en 2 geblesseerden en toch liet ik hem niet lopen!
Groet en succes in je titelstrijd, ik hoop dat je zult winnen.
ps. morgen zal ik je niet kunnen helpen door wat punten te snoepen van Totemo.
Manager of Nop's Heroes.
hallo,
heeft u zin om een Nederlandse of Belgische competitie te spelen. het topic http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 0&t=138248 dan hebben wij een goed idee. Kom kijken in het topic en doe mee. Spelplezier verzekerd! U kunt op de site aanmelden. Graag alle vragen beantwoorden. En als je nog vragen hebt kan dat in het topic gesteld worden.
Groeten,
de organisatoren.
heeft u zin om een Nederlandse of Belgische competitie te spelen. het topic http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 0&t=138248 dan hebben wij een goed idee. Kom kijken in het topic en doe mee. Spelplezier verzekerd! U kunt op de site aanmelden. Graag alle vragen beantwoorden. En als je nog vragen hebt kan dat in het topic gesteld worden.
Groeten,
de organisatoren.
Teamnaam: Dennis United
Managernaam: dennisg
gestart op 11-3-2014
Managernaam: dennisg
gestart op 11-3-2014
Voor het eerst dit seizoen op een niet degradatie plaats
Nu alleen nog houden, piece of cake
.
Ik wil wel niet dat apology degradeert eigenlijk, liever ten kost van Babelki, Bizone of Blsany (die er de laatste tijd niks meer van bakt precies)
Donderdag tegen Buni, die is weer op volle sterkte maar ik speel thuis & scheids = 100% dus in mijn voordeel.
Op vrijdag naar Nopp. Dat gaat moeilijk worden tenzij nop em laat schieten (?)

Nu alleen nog houden, piece of cake

Ik wil wel niet dat apology degradeert eigenlijk, liever ten kost van Babelki, Bizone of Blsany (die er de laatste tijd niks meer van bakt precies)
Donderdag tegen Buni, die is weer op volle sterkte maar ik speel thuis & scheids = 100% dus in mijn voordeel.
Op vrijdag naar Nopp. Dat gaat moeilijk worden tenzij nop em laat schieten (?)

Tja, denk wel dat de kans erin zit dat je punten pakt.breakdown wrote: Op vrijdag naar Nopp. Dat gaat moeilijk worden tenzij nop em laat schieten (?)![]()
Mijn spitsen zullen in elk geval niet spelen, die hebben nu alle 3 een fitheid van in de 60.
De overige posities zullen redelijk normaal worden ingevuld.
Misschien een 4-5-1 opstelling maar dan moet ik even kijken wat de fitheid van mijn CB's is morgenavond.
We zullen zien.

Volledig laten schieten zit er niet in.
Manager of Nop's Heroes.
jammer 
Mijn Aploeg gaat alleszins met een gemiddelde fitheid van -+90% aan die match beginnen, dus ik zal wel verliezen

Mijn Aploeg gaat alleszins met een gemiddelde fitheid van -+90% aan die match beginnen, dus ik zal wel verliezen
-
- Member of the Soccer Project Association
Ik hoop da Nopp voluit gaat zoals hij tegen mij gedaan heeft.breakdown wrote:Op vrijdag naar Nopp. Dat gaat moeilijk worden tenzij nop em laat schieten (?)![]()
Heeft me 2 punten gekost...
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
apology240 wrote:Ik hoop da Nopp voluit gaat zoals hij tegen mij gedaan heeft.breakdown wrote:Op vrijdag naar Nopp. Dat gaat moeilijk worden tenzij nop em laat schieten (?)![]()
Heeft me 2 punten gekost...
Zoals je hierboven kan zien , heb ik al antwoord gegeven op deze vraag.
Mijn spitsen zullen niet spelen, de rest is aardig fit.
Kan weinig doen met spitsen zonder fitheid.
Een gelijkspel moet kunnen, mits de gehandicapte aanval niet teveel rating kost.
ps. de TS staat op 94.
Manager of Nop's Heroes.
ik ga slaag krijgen, ik ga gokken en 100% agressie spelen (enkele B-spelers staan op, en die hun agressie is een pak hoger)
EDIT: het wordt een dubbeltje op zijn kant: 142-142 zal het gaan zijn denk ik...
EDIT: het wordt een dubbeltje op zijn kant: 142-142 zal het gaan zijn denk ik...
Je hebt goed gegokt, gefeliciteerd met de 3 punten.breakdown wrote:ik ga slaag krijgen, ik ga gokken en 100% agressie spelen (enkele B-spelers staan op, en die hun agressie is een pak hoger)
Ik heb hem in elk geval niet laten lopen.
Manager of Nop's Heroes.
Ben zééééér blij met die overwinning. Sta ineens 9e.Noppp wrote:Je hebt goed gegokt, gefeliciteerd met de 3 punten.breakdown wrote:ik ga slaag krijgen, ik ga gokken en 100% agressie spelen (enkele B-spelers staan op, en die hun agressie is een pak hoger)
Ik heb hem in elk geval niet laten lopen.
10/12 deze week, dat is uitstekend. Wel er ff bijvermelden dat t tegen cartus & RIP Ferda onder meer was...
Weer een overwinning!
3-2 tegen PC Bonner op eigen veld (146-144). Gelukkig heeft het niet instellen van een friendly zaterdag niet zo'n grote gevolgen. Alle moraal/fitheid is wel een pak lager dan gewoonlijk, maar ik ging deze week toch geen potten breken
3-2 tegen PC Bonner op eigen veld (146-144). Gelukkig heeft het niet instellen van een friendly zaterdag niet zo'n grote gevolgen. Alle moraal/fitheid is wel een pak lager dan gewoonlijk, maar ik ging deze week toch geen potten breken
-
- Member of the Soccer Project Association
Godmiljaar... Hoe geraak ik van die 11e plek af als de random blijft tegenzitten ???
Tegen Blsany en Bizone heb ik in 3 van de 4 matchen de random tegen gehad, dan hier en daar nog eens.
Nu vandaag weer tegen Montecore : 140 - 143 en t wordt 1-1. 't scheelt me 2 punten of te wel plek 9 ipv 11...
Tegen Blsany en Bizone heb ik in 3 van de 4 matchen de random tegen gehad, dan hier en daar nog eens.
Nu vandaag weer tegen Montecore : 140 - 143 en t wordt 1-1. 't scheelt me 2 punten of te wel plek 9 ipv 11...
Playing in A with The Williams Soccer Boys
2nd career :
S54 - 3rd in A
S53 - 1st in B3
S51 - 1st in B3
S44 - S48 - G727 -> C9
~History~
S54 - 3rd in A
S31 - 4th in A
S25 - Runner-Up SP Cup
2nd career :
S54 - 3rd in A