Moderator: Moderator
Klopt, ik had een harde competitie, met 30/90 en een 13e plaats weer naar F
Ja grote verschillen tussen de divisies, ge moet wat geluk hebben waar ge terecht komt..
2-0 verloren, zoals verwacht.
Ik heb dat topic eens snel doorgelezen, maar ik begrijp het nog niet volledig.mr charlie wrote: ↑Mon Feb 19, 2018 8:58 pm 5-3-2 VM is een correcte tactiek
je kan echter nog een pak beter presteren door agressiever te spelen, hoe agressief is niet zo gemakkelijk te samen te vatten.
lees dit zeker eens en stel vragen, door dit topic van remedy ben ik een A speler geworden waar ik anders in C ging stranden.
http://forum.soccerproject.com/viewtopi ... 2&t=156194
Als aanvulling kan ik het volgende zeggen:mr charlie wrote: ↑Wed Feb 21, 2018 11:12 am Uw inschatting is correct.
Door uw ver uiteenlopende agressies gaat je 95% speler veel sneller geel en rood krijgen.
In de toekomst is het SUPER belangrijk om je aankoopbeleid van spelers rond een bepaalde agressie te zetten. Vb30-40% of 50-60% of zoals mijn vroeger team 85% agressie. (met uitzondering van je keeper)
Nu met je huidige kern kan je er voor opteren om bepaalde agressievere of minder agressieve spelers niet op te stellen ook al zijn ze beter.
Hoedanook kan je veel agressiever spelen dan nu: 10% meer agressie = +1LR, en gele kaarten zijn niet erg, 1 rode kaart in de laatste 10 min schelen ook maar 1LR.
Het is interessant om in vr(B) zoveel mogelijk te testen hoe ver je kan gaan.
In het begin is het gemakkelijk om de som van agressie scheids en wedstrijdagressie gelijk te nemen, vb 110 of 120.
Als je verder in het spel zit en je hebt een kern van gelijke agressie kan je voor iedere belangrijke wedstrijd op 100% wedstrijdagressie spelen.
Voor minder belangrijke wedstrijden kan je voordien berekenen of je gaat winnen of niet met SPinfo en daar je agressie op afstellen.
Ikzelf heb een excel gemaakt die met de formule van remedy voor elke wedstrijd kan inschatten hoeveel kaarten je zal krijgen.
Zo kon ik net op het randje of over het randje gaan.
Een scouting van de tegenstander per wedstrijd is ook belangrijk. Tegen goede ploegen ga je agressiever spelen dan andere.
Er zijn nog veel tips om betere LR te spelen, maar begin met agressiebeheersing.
Als je dit doorhebt (super belangrijk in het spel) dan komen er nog extra lessen![]()
En ter aanvulling:Traxtorm Hardcore wrote: ↑Wed Feb 21, 2018 5:03 pm Ter info
Ik heb een team met agressies 80-100 en heb na iedere match tussen de 5 en de 7 schorsingen.