Ik weet nog niet in welke divisie ik ga uitkomen, maar 1 ding is zeker: ik ga voor het kampioenschapDaan.// wrote:kom je me weer vergezellen?bLo0dHuNt3r wrote:De weg naar C ligt helemaal open voor mijn clubjewat leuk

Moderator: Moderator
Logisch wint hij den bekerRaffin wrote:das een uitdrukrijmpjebLo0dHuNt3r wrote:Dat begrijp ik nu ff niRaffin wrote: 1 ding is zeker
Team SoaD wint den beker
Hoe bedoel je? Dat je zou verwachten dat hij zich dan expres zou laten verliezen tegen de slaakeboys of hoe? Dat zou helemaal niet kunnen want ik heb ook niks cadeau gekregen. Dat hij zijn ploeg niet kon opstellen tegen jouw neem ik je helemaal niet kwalijk en Teefje ook niet, maar wel Sjarel.Raffin wrote: Voor de rest vind ik de sportieve aanpak van Teefje wel knap, ik weet dat ik met de 2-4 overwinning tegen hem door de mazen van het net geglipt ben maar vind het knap dat hij geen onderscheid maakt voor de rest
Ja wat kan ik hier op zeggenVeg wrote:Hoe bedoel je? Dat je zou verwachten dat hij zich dan expres zou laten verliezen tegen de slaakeboys of hoe? Dat zou helemaal niet kunnen want ik heb ook niks cadeau gekregen. Dat hij zijn ploeg niet kon opstellen tegen jouw neem ik je helemaal niet kwalijk en Teefje ook niet, maar wel Sjarel.Raffin wrote: Voor de rest vind ik de sportieve aanpak van Teefje wel knap, ik weet dat ik met de 2-4 overwinning tegen hem door de mazen van het net geglipt ben maar vind het knap dat hij geen onderscheid maakt voor de rest
Door hem te bannen voor 1 wedstrijd strafte hij teefje helemaal niet want die had toch ruim punten genoeg om kampioen te spelen. De enige die hij hiermee straft zijn de runners-up voor de tweede plaats want Sjarel pleegt daar eigenlijk concurrentievervalsing door jouw de overwinning cadeau te geven. Ik vond die maatregel dus helemaal niet kunnen en ik hoop dat hij toch ook inziet dat hij hiermee fout zat, want hij straft hiermee de verkeerde namelijk mij, de slaakeboys en crystalthunder. Je hebt een vrijgeleide gekregen naar toch wel hoogst waarschijnlijk twee gratis punten (want zeg nu zelf gelijkspelen zou mogelijk zijn maar de kans zit er in van niet en een overwinning zou al zeer onwaarschijnlijk zijn), ik zou het zeer jammer vinden moesten deze punten het verschil maken in de promotiestrijd, maar nogmaals ik benadruk dat ik het niemand kwalijk neem behalve Sjarel zelf.
JOY wrote:TGANG Kampioen in de B reeks na een 3-1 zege tegen Lindenhof
proficiat Tomazz
wie de tweede wordt weten we pas donderdag ,
er zijn nog drie kandidaten om te stijgen
Lindenhof en Overpelt hebben 59 punten
Italia 58 punten
bij gelijkheid van punten heeft Overpelt momenteel het beste doelgemiddelde
Italia ontvangt op de slotdag de kersverse kampioen Tgang
Lindenhof tegen AFC Ripensia Iasi
voor de degradatie gaat het tussen
Sweepies........... 47 punten
Trenguitos..........45 punten